Allekirjoituksesi ja niiden taustat

  • 11 146
  • 110

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Huhuu, se on Kake joka puhuu. Keuhkot meidät yhdistää. Juu eli lainattu suoraan Keuhkojen Siitinjulistus-kappaleesta. Komiaa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Päätin osoittaa, että olen avarakatseinen ihminen ja otin Jatkoajassa tunnetun Lukko-fanin - Psychodadin - rehellisen ja hienon heiton nimimerkille Mr Scarface allekirjoituksekseni.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Blackie kirjoitti:
Päätin osoittaa, että olen avarakatseinen ihminen ja otin Jatkoajassa tunnetun Lukko-fanin - Psychodadin - rehellisen ja hienon heiton nimimerkille Mr Scarface allekirjoituksekseni.

Vaihdettu pois jo tuo. Nykyinen allekirjoitukseni lähinnä ihmettelee näiden kolmen pelaajan suosiota teinityttöjen keskuudessa. Tottakai he ovat sen ansainneet varmasti hienojen pelisuoritusten ansiosta.
 
Suosikkijoukkue
AIK
"Suojeluskunnat Suomenmaassa järjestystä vaatii,
kaikki ryssät maasta pois ja alas punakaarti
!"

Varoitus, tämä allekirjoitus ei sisällä mitään piilotettua hauskuutusta, jääkiekkoon liittyvää itkuporua tai kenenkään muun JA:n kirjoittajan aivopierua.

Vöyrin marssi alkaa näillä sanoilla. Se ei mielestäni enempää esittelyjä tai perusteluja kaipaa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Sehän on taas vaihtunut. Mitenkä osuukaan minun kohdalle, ainakin ensimmäisen pilkkuun asti. Veikko on kingi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Huomasin, että oli aika päivittää allekirjoitukseni. Taas yksi vuosi lisää raumlaisse lohduttomaan odotukseen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuli mieleeni tarina allekirjoitukseni takaa koska ihminen jonka sanomisista se on väännös on täällä mökillä tänään.

Kerran yksi kaveri puhui mielestäni ihan valheellisia totuuksia ja menin kertomaan oman mielipiteeni asiasta. Vastaus oli suunnilleen "ole sinä saatana hiljaa kun mistään et mitään tiedä mutta kommentoit silti". Ja totuus oli se että minä tiesin mistä puhuin, hän ei. Menneet on menneitä mutta sanat jäi mieleen ja muokkasin niistä allekirjoituksen kun en omaperäisempää keksinyt.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös