Päätin osoittaa, että olen avarakatseinen ihminen ja otin Jatkoajassa tunnetun Lukko-fanin - Psychodadin - rehellisen ja hienon heiton nimimerkille Mr Scarface allekirjoituksekseni.
Päätin osoittaa, että olen avarakatseinen ihminen ja otin Jatkoajassa tunnetun Lukko-fanin - Psychodadin - rehellisen ja hienon heiton nimimerkille Mr Scarface allekirjoituksekseni.
Vaihdettu pois jo tuo. Nykyinen allekirjoitukseni lähinnä ihmettelee näiden kolmen pelaajan suosiota teinityttöjen keskuudessa. Tottakai he ovat sen ansainneet varmasti hienojen pelisuoritusten ansiosta.
"Suojeluskunnat Suomenmaassa järjestystä vaatii,
kaikki ryssät maasta pois ja alas punakaarti!"
Varoitus, tämä allekirjoitus ei sisällä mitään piilotettua hauskuutusta, jääkiekkoon liittyvää itkuporua tai kenenkään muun JA:n kirjoittajan aivopierua.
Vöyrin marssi alkaa näillä sanoilla. Se ei mielestäni enempää esittelyjä tai perusteluja kaipaa.
Tuli mieleeni tarina allekirjoitukseni takaa koska ihminen jonka sanomisista se on väännös on täällä mökillä tänään.
Kerran yksi kaveri puhui mielestäni ihan valheellisia totuuksia ja menin kertomaan oman mielipiteeni asiasta. Vastaus oli suunnilleen "ole sinä saatana hiljaa kun mistään et mitään tiedä mutta kommentoit silti". Ja totuus oli se että minä tiesin mistä puhuin, hän ei. Menneet on menneitä mutta sanat jäi mieleen ja muokkasin niistä allekirjoituksen kun en omaperäisempää keksinyt.