Ketkä kaikki ovat nyt ns. varmoja pelaajia MM-kisoissa, olettaen että seurat päästävät ja ovat ehjinä?
Laine ja Puljujärvi edellisessä viestissä mainittujen lisäksi. Siis olettaen, että seurat päästävät ja ovat ehjinä.
Ketkä kaikki ovat nyt ns. varmoja pelaajia MM-kisoissa, olettaen että seurat päästävät ja ovat ehjinä?
Eeli Tolvanen
Eri asia on päästääkö Jokerit Tolvasta kisoihin. Mikäli päästää, missaa hän vähintään 5 matsia.
Veikkaan että Tolvanen ei kisoihin lähde, matkustamista tulee nuorelle pojalle ihan tarpeeksi ilman yhtä p-amerikan reissuakin. Kun myös NHL-varaus on jo taskussa niin ei tarvitse sinnekään suuntaan antaa enää näyttöjä. Olympialaisissa pääsee sitten edustamaan Suomea.
Eri asia on päästääkö Jokerit Tolvasta kisoihin. Mikäli päästää, missaa hän vähintään 5 matsia.
Eiköhän tuo Emil Oksanen myöskin tule kuulumaan lopulliseen kokoonpanoon.
Dream Team hyökkäyksen osalta:
Laine - Kuokkanen - Puljujärvi
Tolvanen - Räsänen - Vesalainen
Koivula - Heponiemi - Oksanen
Ikonen - Kotkaniemi/Kupari - Ylönen
No toki. Aina se tuppaa joku unohtumaan. Ja tuskinpa esim. Lainetta kisoissa nähdään, joten Jerry ottakoot sitten Tolvasen paikan kakkosesta ja Eeli Paten tontin ykkösestä.Ehkä tuonne yksi Turkulainenkin mahtuisi mukaan.
Enkä kyllä näe mitään järkevää syytä miksi Jokerit ei Tolvasta päästäisi mukaan. En ole varma saako seura edes estää pelaajan osallistumista.
Tuo matkustusrasitus tuossa on se syy miksi itse olen epäileväinen kisoihin osallistumisesta. Koko kausi Jokereiden mukana idän reissuja ja todennäköinen Korean reissu helmikuussa. Onko tuohon päälle fiksua tehdä "vapaa-ehtoisesti" vielä yhtä matkaa jenkkeihin kesken ensimmäistä ammattilaiskautta? Itse sanoisin että ei, mikäli kauden päätavoite on olla iskussa pudotuspeleissä, kuten se kaiketi kuuluisi olla.
Jos kisat olisivat Euroopassa niin en näkisi asiassa mitään ongelmaa.
Miltä tämänhetkinen kisaryhmä näyttäisi?
Vesalainen-Räsänen-Tolvanen
Kuokkanen-Heponiemi-Koivula
Turkulainen-Kotkaniemi-Oksanen
Tuulola-Luostarinen-Nurmi
Koppanen,Talvitie,Ylönen,Ikonen(vaikka kummatkin)
Kuokkasen otin mukaan vaikka pelaakin tällä hetkellä NHL:ssä.
Heiskanen-Välimäki
Kotkansalo-Juolevi
Vaakanainen-Jokiharju
Salo,Reunanen,Räsänen
Luukkonen
Mitä mietteitä? Olenko ihan hakoteillä? Unohtuiko joku?
Ja siksi hän löytyykin nimimerkki mikkelsonin listalta.Joni Ikonen myös on kisajoukkue spekulaatioissa mukana vaikka ei nyt vahvasti olekkaan aloittanut kautta.
Itse ainoastaan näkisisin sentterihierarkian eri tavalla. En osaa pitää Räsästä minään hyökkäyksen dynamona, joten minun papereissani hän olisi kolmossentteri. Heponiemi on polkaissut kauden käyntiin aika jäätävällä tahdilla ja laittaisin hänet tarjoilemaan lättyjä Tolvaselle. Jesperi Kotkaniemi on myös aloittanut kauden todella hyvin ja mielestäni hän sopisi kakkosen keskelle.