Kuokkalan Kone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Suomen maajoukkueet
Niinhän sitä voi, mulle on ihan sama vaikka se olisi ollut kalsareissa selostamassa sikari suussa.Aina voi miettiä silti mitä suustaan päästää. Eikö?
Niinhän sitä voi, mulle on ihan sama vaikka se olisi ollut kalsareissa selostamassa sikari suussa.Aina voi miettiä silti mitä suustaan päästää. Eikö?
Paljon pitää kyllä parantaa, suoraviivaisuutta lisää ja kiekon rakastamista vähemmän.Lambertilla ei ole mitään asiaa top3 varaukseen näillä näytöillä.
Lainaan omaani ihan hetki sitten. Lambert on liian itsekäs, jos ei ensikaudella ala pelaamaan joukkueelle, niin ei ole kyllä edes ykköskierroksen varauksia.Joo mitähän Lambert koittaa todistella. Hän on tähtipelaaja? Kaukana siitä. Suomen heikoimpia lenkkejä.
Huvittaa se pätkä, jossa Lambert sanoo, että haluaa olla se ratkaisumaalin tekijä. Se mentaliteetti on näkynyt koko kauden jo JYPissä. Ja sama toistunut näissä peleissä. Mut syötä sitä vtun kiekkoa muille.
Lambertilla ei ole mitään asiaa top3 varaukseen näillä näytöillä.
Taidat olla melkoinen tosikko..Luuletko tosiaan, että Teemu itse pahoittaisi mielensä noin hyvästä lohkaisusta..Mies ei saa näyttää omalta itseltään kiekkouran jälkeen? Typerää tälläinen ulkonäön kommentointi. Laita kuvas niin arvostellaan vähän.