Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
1-1 Suomi tasoittaa, Puistola yv.
Ja videoita katsellaan.
Ja videoita katsellaan.
Maalivahti oli jopa maalivahin alueella :D itsekkin olin melko varma että hylätään vaikka ennemmin näkisin yleisesti tälläistä hiukan järkeä maalivahin häirintä/hylättyihin maaleihin.Kuinkas tämä maali oli erilainen vrt se naisten finaalissa hylätty?
Ei mitenkään.
Puolen miljardin budjetilla ei saada selostajaa joka ymmärtäisi jotain pelistä?
Oikeasti? Hidas kuin mikä ja melkoinen hasardi. Tai ehkä meinaat siltä kannalta, ettei päädy NHL:ään joten voi tulla EHT-höntsiin Liigasta mukaan, mutta vähän vaikea uskoa siihenkään sen perusteella, mitä nähnyt olen.Tolle Tuomistolle ennustan kyllä pitkää uraa Leijonissa. Pelityylistä kun tulee ihan Janne Niinimaa ja Aki Berg mieleen...
En ymmärrä miten tuo hyväksyttiin
Tuttu nimi toi muistoja mieleen. Muistan, kuinka Lennu ensimmäisissä junnu-MM-skaboissaan ajoi Barinkan levyksi.
Ylen budjetista vaikuttaa menevän leijonan osa kaiken maailman underground -paskaan.
Menikö se jotenkin siten että Lennu ajeli kyynerpäällä vastapalloon kiekotonta pelaajaa ja sitä ei kukaan kunnolla edes nähnyt..?
Ne katto peliä. Itse sen sijaan rupesin katsomaan mieluummin jälleen tietokoneen ruutua kun olisi aika paljon rästihommia.Tuo Tšekin maali, siinä suomalaisten puolustaminen oli kyllä kaunista, kun sai ensin syöttää poikittain kentän keskilinjan läpi ja maalin edestä sai vapaasti sutia sisään. Kysymys herääkin, että mitä nämä neljä suomalaista kentällä tekivät, koska yksikään tšekkiläinen ei ollut kiinni.
Lähinnä just tota ajoin takaa. Eli kyllä Leijonissa aina pitää olla sellainen kunnon hazardipakki joka sössii siinä siniviivalla ja ottaa aina muutaman tyhmän jäähyn. Arto Ruotanen, Janne Niinimaa, Aki Berg ja Lasse Kukkonen tarvii mantteliperijän! ;)Oikeasti? Hidas kuin mikä ja melkoinen hasardi.