"Mä oon tehny parikymmentä/18vuotta sitten sen oman työn...sen fyysisen työn" - Marko Tuulola :DD
Tämä. Naurahdin ääneen, hieno mies.
"Mä oon tehny parikymmentä/18vuotta sitten sen oman työn...sen fyysisen työn" - Marko Tuulola :DD
Koska finaali pelataan?
Eikös se ollutkaan Kanada/Ruotsi?Moraalinen finaali oli kuulemma USA 10-3 Kanada
Jesse pelaa MM-kisoissa melko varmasti...
Suomi oli odotetun ylivoimainen. Putosin ihan täysin, kun jampat kävi taputtelemassa ruotsalaista päähän ja Tuulola osoittelee sormella. No joo, joku vois sanoa, et ehkä vähän liiankin ylimielistä käytöstä, hah.
Onneksi ei ollu Laine mukana.
Oletko ihan oikeasti tätä mieltä? Eiköhän me todellisuudessa molemmat toivota, että Laine olisi tuolla nyt eikä Suomessa.
En minäkään tykkää ylimielisyydestä, mutta tuossa tilanteessa aivan oikein.
Nauroin ihan samaa, kjehRuotsin molari kulkee Fasthin jalanjäljissä.
Jokohan sitä uskaltaisi sanoa, että koko "meidän peli" on ollut ehkä viisain veto mitä tän maan jääkiekossa on ikinä tehty. Hienoa katseltavaa kyllä ja ehdottomasti valmennustiimille iso kiitos ja kumarrus. Helvetin hyvin vedetty. Eikä ne junnutkaan nyt mitään huonoja ollut, huikea show!Iso sulka Jussi Ahokkaan hattuun tästä. Suomi ei ollut likimainkaan turnauksen ykkössuosikki, ja pelasi kolme erinomaista pudotuspeliä. Hienosti koutsattu Ahokkaalta. Tuntuu tuolla seurojen junnuvalmentajinakin kypsyvän laatuvalmentajia. Paremmin toimi homma näin kuin jollain eläkefyrkkoja keräävällä Jortsulla tai valmentamista opettelevalla Raipella. Ja ensi vuonna sama konsepti, TPS-junnuissa valmentajaksi kypsynyt nuori Juuso Nieminen puikoissa.
Hyvä Suomi!