Unibet ja Nordicbet ainakin tarjoaa kertoimet peleihin.Nice, ehti maali ajoissa.
Tietääkö kukaan voiko näistä lyödä vetoa jossain? En ainakaan löytänyt mistään vetoja tähän välierään, finaaliin ois kiva painaa jotain.
ihmeellinen tämä uusi sukupolvi kyllä.Kunnon mulukku tuo jenkkien Hirso!
Olipahan melkoinen peli. Ei nyt ihan täysin selviytymiskamppailua, mutta välillä näytti melko onnettomalta tuo hyökkääminen. Upeeta taistelua lopussa ja sillähän se sit kääntyi!
Hyvin tehty pojat!
Ei, pitäisikö olla? Minkä kohdan ymmärsin väärin?
Eikös tämän ko. toimittajan pitänyt vihata tapparaa verisesti?Iltalehdeltä taas kunnon seksiwau klikkaa mua uutisia. "Puljujärvi johdatti Suomen finaaliin!".
Toki saahan sillä enemmän klikkauksia, kuin Räsäsellä. Ja hyvinhän Puljukin veti, mutta on tämä Laine&Puljumania aikamoista.
Iltalehden Santtu Silvennoiset kyttää parkkipaikoilla milloin se Laine nyt tulee bemarinsa kanssa.
Sinun mielestä oli siis kannattavaa lähteä ottamaan mailaniskuja turhautuneilta jenkeiltä itseensä tilanteessa, jossa peli oli jo selvä ja maalilla ei ole minkäänlaista merkitystä enää? Totta vitussa se oli helvetin ruma temppu, ei kai kukaan sitä ole kiistämässä..
Joskus tuntuu että maalaisjärjenkäyttö ei ole ihan itsestäänselvää kaikille.
Iltalehdeltä taas kunnon seksiwau klikkaa mua uutisia. "Puljujärvi johdatti Suomen finaaliin!".
Toki saahan sillä enemmän klikkauksia, kuin Räsäsellä. Ja hyvinhän Puljukin veti, mutta on tämä Laine&Puljumania aikamoista.
Iltalehden Santtu Silvennoiset kyttää parkkipaikoilla milloin se Laine nyt tulee bemarinsa kanssa.
Iltalehdeltä taas kunnon seksiwau klikkaa mua uutisia. "Puljujärvi johdatti Suomen finaaliin!".
Upea voitto ja ei kun finaalia kohti. Pettersonit kai sieltä vastaan tulee?
Chad Krys saa ikuiset vihat päälleen tosta viikatteesta Puljun käteen kun peli oli jo pelattu, kusipää!
Twitterissä voi antaa pojalle palautetta.
Oli jotenkin epätyypillistä tuo noin raju mailahäirintäpeli USA:lta, mutta samapa tuo kun hävisivät.
Kiistämättä olen hieman ulkona tästä some-hörhöilystä, mutta antakaahan fiksummat palaa. Olihan tuo jotain aivan ylipaskaa.