Ollut varmaan näissä kisoissa Suomen paras puolustaja.Niemeläinen on kyllä surkea.
Ollut varmaan näissä kisoissa Suomen paras puolustaja.Niemeläinen on kyllä surkea.
Kuka niin?Onko siellä oikeasti Frederik kentällä?:D
Ollut varmaan näissä kisoissa Suomen paras puolustaja.
En minä tiedä, vissiin joku amerikkalainen jos porttilaa uskominenKuka niin?
Pakko ihmetellä, millä eväillä Laakso nostettiin ykkösveskariksi? En tosin nähnyt mitään harjoituspelejä, mutta toosasta tulleiden kisapelien perusteella Luukkonen on ollut paljon vakuuttavampi.
En minä tiedä, vissiin joku amerikkalainen jos porttilaa uskominen
Peli vastustajan mukaan? USA on niin ylivoimainen suosikki, että pakkokin roiskia?Aivan karmeeta on noi hyökkäyksiinlähdöt tai purkukiekot suomella kun roiskitaan kiekko siniselle suoraan usan pelaajien lapaan. Ihme rimplailua muutenkin omissa. Erän loput kuitenkin parempaan päin molemmissa erissä.
Sitä vaan tottui äkkiä liian hyvään, kun parikymppiset dominoivat jokaista otteluaan :) tuo näyttää jo enemmän perinteiseltä suomiperkele-taistelulta.Kauheeta Suomen pelaaminen, yhtään syöttöä ei omille eikä yhtään kontrolloitua hyökkäystä. Hyvin Suomi taistelee, mutta oli pakko kääntää kanavaa vähäksi aikaa, sellasta sählyä tuo pelaaminen on.
Moilanen ollut ihan pirteä. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta voisiko Moilanen olla huonommassa ikäluokassa ihan kärkiketjujen kamaa?
Niinpähän onkin Moilanen 99-luokkaa, olin siinä uskossa että on -98. Kyllähän jamppa sitten varmaan kärkiketjuissa ensi vuonna on.En tiedä huonommassa, mutta omassa 99-ikäluokassaan hän on kärkiketjujen kamaa. Eli ensi vuoden U18-kisoissa. Tämän vuoden joukkueen hyökkääjistä vain Vesalainen ja Tolvanen ovat Moilasen tavoin 99-ikäluokkaa.
Juuri näin, tuossa -99 ikäluokassa kai Joni Ikonen on suurin sentterilupaus ja tulee todennäköisesti täydentämään tuon Vesalaisen ja Tolvasen ketjun, riippuen toki loukkaantumista ja seurajoukkue kiireistä. Ja sitten kolmas erä!En tiedä huonommassa, mutta omassa 99-ikäluokassaan hän on kärkiketjujen kamaa. Eli ensi vuoden U18-kisoissa. Tämän vuoden joukkueen hyökkääjistä vain Vesalainen ja Tolvanen ovat Moilasen tavoin 99-ikäluokkaa.