Ei tässä muu vituta kun TSN:n äijien "mitäs mää sanoin" kommentit pelin jälkeen. Vehviläinen presidentiksi!
vittu mä häpeen tota Suomen esitystä...
Pojat anto kaikkensa ylivoimaista vastustajaa vastaan. Hienoa, että sinua hävettää.vittu mä häpeen tota Suomen esitystä...
Joo, niin "voittivat".Hopeaa voittivat. Ihan paskoja ovat kaikki.
Miten toinen jengi voi dominoida noin rajusti ja kyse on finaalista, jossa pitäisi olla kaksi parasta joukkuetta..
Mites vitussa se Kanada hopeaa sai?No Kanada sai jo näistä kisoista hopeaa, niin annetaan se aikuisten kultakin nyt samalla. Crosbyn 1+4 voidaan muuttaa 15+27, niin näyttää paremmalta tilastoissa.
Hopean eteenkö ei tarvitse voittaa yhtään peliä?Joo, niin "voittivat".
USA kuitenkin voitti sen "toiseksi parhaan" välierässä 7-2, niin ei sieltä tämän parempaa vastusta löytynyt.Miten toinen jengi voi dominoida noin rajusti ja kyse on finaalista, jossa pitäisi olla kaksi parasta joukkuetta..
Jatkoerän kaikki kiekolliset ratkaisut olivat Suomelta niin huonoja, että tasoero näytti vielä suuremmalta. Ihan hyvä suoritus tämä kakkossijakin oli, mutta kyllähän se mestaruus olisi pitänyt ottaa, kun sitä tarjottiin.Miten toinen jengi voi dominoida noin rajusti ja kyse on finaalista, jossa pitäisi olla kaksi parasta joukkuetta..
vittu mä häpeen tota Suomen esitystä...
Olisihan se ollut väärin, jos Suomi olisi voittanut. Parempi voitti. Vehviläiseltä hieno peli cv:seen.
En tiedä tarkoitiko pelkästään MM-kisoja vai myös Olympialaisia, mutta ei tule kyllä mieleen muita. Muistelin ensin, että Naganossa 1998 ois menny finaali rankuille, mutta tarkistuksen mukaan päättyi Tshekin voittoon varsinaisella peliajalla.Ei ole taidettu nähdä miehissä rankkarifinaaleja Milanon jälkeen vai unohdanko tosiaan jonkun? No, joka tapauksessa tuolloinhan pelattiin vain 10 min jatkoajat.