Nyt en ole ihan varma säännöistä, saako sitä linkkiä tänne postata?Mikä striimi sulla on?
Nyt en ole ihan varma säännöistä, saako sitä linkkiä tänne postata?Mikä striimi sulla on?
Minä haluan Laineen HIFK:hon. Aivan ihana tyyppi - kaveri on jo tuossa iässä (netin mukaan) kultti. Iso, vahva, itsekäs, loistavan näköinen laukaus ja (netin mukaan) täydellinen kusipää.
Miten tuollaista pelaajaa voi olla rakastamatta?
Tapparalla on käsissään Granlundin veroinen kultakimpale, veikkaan ma.
Kiitos, näin arvelinkin että oli. Ei Aholla paljon jalka paina vaikka on jo kolmas peli kolmeen päivää, matkustukset päälle ja vähän jatkoeriäkin siihen mukaan :DAho-Nättinen-Tammela.
Kyllähän Suomella on täydet mahkut voittaa tuo matsi. Toki Jenkeillä oli paljon paikkoja, mutta jotenkin vähän kesyiksi jäi yritykset, ja toisaalta Vehviläinen vaikuttaa saakelin hyvältä veskarilta. Aivan huippupaikkojahan Suomella oli tosiaan enemmän, ja kyllä veikkaan että tuo Saarelan ketju ennen pitkää maalin värkkää.
Joo luulisi Maikkarin panostavan, kun tuollaista riistohintaa ottavat pelistä/kanavapaketista.Ainoa mikä häiritsee, on tuo Maikkarin selostaja. TSN:llä ollut hyvä selostaja ja studio löytyy myös, tosin streamin laatu on kökkö.
Jos heittäsit yv:nä , jos se olisi sallitumpaa. Kiitos!Nyt en ole ihan varma säännöistä, saako sitä linkkiä tänne postata?
Minä haluan Laineen HIFK:hon. Aivan ihana tyyppi - kaveri on jo tuossa iässä (netin mukaan) kultti. Iso, vahva, itsekäs, loistavan näköinen laukaus ja (netin mukaan) täydellinen kusipää.
Miten tuollaista pelaajaa voi olla rakastamatta?
Tapparalla on käsissään Granlundin veroinen kultakimpale, veikkaan ma.
Viidellä viittä vastaan jatketaan.Ylivoimaa Suomelleko? Vaihdoin tähän jenkkien striimiin ja meni ohi, kun keskityin makkarakeittoon.
Tolkuton määrä pitkiä kiekkoja, oliko ensimmäinen erä samanlaista? Aloin nyt vasta katsoa.
Uus "Jokisen Olli". Kieltämättä tän jepen kanssa pitäis ottaa vähän vapauksia, mut samaan aikaan ammattimaistaa jos mahdollista. Todennäköisesti hoksaa ammattimaisuuden itse vasta noin 23-24 iässä.