Matthews, Tkachuk, Bracco, tossa joitakin mielenkiintoisia nimiä. Kaksi ekaa vasta 2016 varattavana. Nyt alkoi!!
Kolme matsia kolmeen päivään. Leijonapaita antaa ihmeesti virtaa lisää!Aholla aika tuoreat jalat tällä hetkellä.
No ei toi jenkkienkään puolustus hirveesti vakuuta.Jenkeillä 4 avopaikkaa jo. Olisi syytä hieman ryhdistäytyä puolustuspäässä. 60 minuuttia ei kestetä. Tai sitten kestetään, mutta mun pumppu ei kestä.
Suomella on ollut myös neljä avopaikkaa, joten ei mitään hätää sen suhteen.Jenkeillä 4 avopaikkaa jo. Olisi syytä hieman ryhdistäytyä puolustuspäässä. 60 minuuttia ei kestetä. Tai sitten kestetään, mutta mun pumppu ei kestä.
Jenkeillä 4 avopaikkaa jo. Olisi syytä hieman ryhdistäytyä puolustuspäässä. 60 minuuttia ei kestetä. Tai sitten kestetään, mutta mun pumppu ei kestä.
Juu, avointa peliä on. Ei siinä mitään. Silti mieluummin ottaisin vähemmän omaan päähän avopaikkoja kuin hyökkäyspäähän... :)Suomella on ollut myös neljä avopaikkaa, joten ei mitään hätää sen suhteen.
Suomi vie jenkkejä fyysisyydessä 6-0.
Noh, puuttuhan tuolta kaksi todella tärkeää palasta, Juolevi ja Parikka.Nähtyäni 5 min Suomen joukkueen peliä analysoisin lyhyesti ettei puolustus ole muun joukkueen tasolla.
U18: Vehviläinen - tuleva NHL-elitisti - MAAJOUKKUE - 25.04.2015 - Kolumnit - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekostaKertokaahan karjalalippikselle tästä Vehviläisestä. Minkä tasoinen maalivahtilupaus on?