Taitaa järkevin tapa lähestyä asiaa olla tuo cobolin tyyli listata. Niin paljon on hienoja pelaajia ollut, että aina joku jää pois. Jos jonkinlaista kokonaisuutta kokeilisi niin;
Säilynoja - Janecky - Selänne
Immonen - Strömberg
- Tuo viisikko on helposti perusteltavissa sillä, että siinäpä se menestykseimmän ajanjakson runko ja lähtökohta.
Sutinen-V.Filppula-Varis
Makarov-S. Lepistö
-Hyökkäys todellinen Jokeri ja Lepistö voisi tuossa vaikka poseerata valokuvaajille, niin helppoa olisi pelata minun papereissani parhaan liigassa pelanneen pakin kanssa.
Peltonen-J.Wahlsten-S.Wahlsten
Campbell-Väänänen
- Naapurin Ville on niin poikkeuksellinen pelaaja, että ansaitsee paikkansa tässäkin. Sami W. oli uskomaton taituri ja pakkipari voisi varmaan tänäkin päivänä vetää ihan hyvällä tasolla missä liigassa tahansa. Jali taas on Kuningas, nyt ja aina! Siinä on voimaa, taitoa, ylivertaista pelinäkemystä ja kauneutta yhdessä paketissa. Itse asiassa Jalihan saisi itse päättää missä ketjussa milloinkin haluaa pelata.
Arima-Melametsä-Thompson
Jokela-Taipola
- Silloin historian synkkänä aikana tuo hyökkäyskolmikko oli se, joka edes jollakin lailla piti Jokerien nokan pinnan yläpuolella. Siitä ajasta on jäänyt se mielikuva, että Jokerit ei kerta kaikkiaan tehnyt maaliakaan ilman tuota kolmikkoa. Pakeista taas Leksan aika jäi tosi lyhyeksi, nostin tähän lähinnä potentiaalin ja tason vuoksi. Taipola menee sarjaan Suuret Legendat, kaveri lupasi aikoinaan monessa pelissä juosta alasti Nordiksen ympäri, jos Taipola tekee maalin. Vieläkin on tuo juoksematta. Kovan vastuksen Taipolalle tarjoaa tietty Arto Laine, joka on kaikkien leuattomien esi-isä ja kerrassaan mainio kiekkotaituri.
Veskarit menee, Sohlman, Ketterer, Sulander, Lehtonen, Nurminen linjalle. Noista saisi täyden joukkueen, niin hienoja veskareita meillä on ollut.