Joillain ainakin oli. Itse olen tätä hommaa pohtinutkin, että minne mustat "terämuovit" ovat kadonneet? Onko tullut joku sääntöhomma vai mikä? Omalla junnuajalla noi mustat oli kuuminta hottia.Näinkö oikein, vai onko Marnerilla mustat terät?
Ei ole kyllä mitään tietoa. Kai se on vaan tuo valkoinen jäänyt ns valtavirraksi ja sitten Jagr, Kariya ja muut erikoisjepet ovat käyttäneet mustia.Joillain ainakin oli. Itse olen tätä hommaa pohtinutkin, että minne mustat "terämuovit" ovat kadonneet? Onko tullut joku sääntöhomma vai mikä? Omalla junnuajalla noi mustat oli kuuminta hottia.
Voiha se näinkin olla. Itse epäilen, että liittyy johonkin esim. videotarkistuksiin yms. kiekon erottuvuuteen tai jotain.Ei ole kyllä mitään tietoa. Kai se on vaan tuo valkoinen jäänyt ns valtavirraksi ja sitten Jagr, Kariya ja muut erikoisjepet ovat käyttäneet mustia.
Joo tuohon se saattais kyllä liittyäkkin.Voiha se näinkin olla. Itse epäilen, että liittyy johonkin esim. videotarkistuksiin yms. kiekon erottuvuuteen tai jotain.