Alkutalven SM-liigadraft 2011

  • 3 277
  • 47

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pudotuspelisysteemiksi voisi ottaa jotain että vaikkapa äänestetään toisia joukkeita (5 parasta, kaikki, 8 parasta tms.) ja siitä jatkoon vaikkapa 8 ja näistä finaaliin neljä jossa jokainen antaa pisteet kahdelle parhaalle. Äänestyksiä kuitenkin mielestäni maksimissaan se kaksi, ei varmasti pysy kaikilla mielenkiinto kaikkiin säälipleijarivaiheisiin yms. Viisaammat päättäkööt
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noniin tänäänhän tuo virallisesti starttaa. Lampisen vuoro on siis 16.22...

Ihan BTW, tuolla varausketjussa on kolmoskierroksen lopussa kaksi 41. vuoroa.
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja lisää posteja.. Sulla meni tuolla varauspuussa Beechin ja Erikssonin nimet väärinpäin varauslistaan.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Eli yksityisviestitse tuli kyselyitä koskien tätä JYPin uusinta palkkausta, joten tässä minun päätökseni:

Drafti alkoi virallisesti 6.12. klo 16.00. Kaikki tämän jälkeen SM-liigaan tulleet pelaajat EIVÄT ole varattavissa, mutta esim. Hubacek saapui Jyväskylään 5.12. joten hän ON varattavissa.

Olen puhunut.
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eli yksityisviestitse tuli kyselyitä koskien tätä JYPin uusinta palkkausta, joten tässä minun päätökseni:

Drafti alkoi virallisesti 6.12. klo 16.00. Kaikki tämän jälkeen SM-liigaan tulleet pelaajat EIVÄT ole varattavissa, mutta esim. Hubacek saapui Jyväskylään 5.12. joten hän ON varattavissa.

Olen puhunut.

Joo samapa tuo. En kuitenkaan usko että kukaan uskaltaa Hubacekia hirveän isoon rooliin varata.. Miehellä ei kuitenkaan sm-liigasta mitään näyttöjä ole.
 

TehoTon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New York Rangers
Itellä on huomenna tuossa iltapäivällä vähän menoja, enkä pysty puhelimellakaan varailemaan, joten kuka ottais listaa 8, 9 ja 10 kierrosten varauksistani? Laitan listan tulemaan huomenna aamusella.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Sama mulla, ottaisko joku (ulkopuolinen) listaa?
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Halli kutsuu, kuuteen asti heilun koneella. Pelin jälkeen sitten syömään johonkin, niin voi olla etten kerkeä varaamaan neljällä kierroksella ollenkaan, tosin nuo 2 viimeistä taidan onnistua hoitamaan mobiililla.

ELI:

Tarvitsen varaajaa kierroksille 10. ja 11. kierroksille (ajat 19.16 sekä 19.38, tosin vuorot lähes perätysten joten ei ihan tuonne 19.38 asti veny).
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Voin ottaa. Sun papereita on hauska lukea.
Tiedät minun paperini olevan täynnä ryöstöjä, niin olet aina ensimmäisenä ilmoittautumassa listojeni ottajaksi. ;) Pistän sulle vähän ennen kuutta.
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi perse. Olevinaan oli listat ja kaikki mukana mutta nyt (jo) vähän pelottaa että menin tuossa Yetmanissa vähän vipuun.. Noooh, vielä me noustaan. Ässiä on hihat täynnä ja ties mitä. (kuvainnollisesti)
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Ottaisko joku sankari parille seuraavalle kierrokselle listaa? Eli vuorot 17.10 ja 17.32. Saattaisin keretä tuolle jälkimmäiselle, mutta vähän epäilen.
 

Fordél

Jäsen
Hiton pikkujoulut! Nyt näyttää sille, ett saatan keretä varaamaan tänään ekat kaksi varausta, mutta sitten loppukierrokset poislukien (viiminen kiekka) jäävät väliin. Onko kukaan niin ystävällinen, että ottaisi ainakin neljän varauksen hoidettavaksi? Voisin laittaa listan tulemaan tuossa iltapäivällä.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Ottaisko joku pienimuotoista listaa tuohon 18. aikoihin tuleville drafteilleni?

Kahdeksalta luulisin jo ehtineeni takaisin päätteen äärelle.
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oiskos nyt aika päättää tuosta äänestämisestä kun kaikilla käyttää olevan joukkueetkin jo valmiina ja päivitettynä?

Oma ehdotelma:
Jokainen äänestää muita joukkueita (pisteet parhaasta huonoimpaan 13p->1p), näistä sitten TOP 8 joista jokainen äänestää, myös pudonneet -> TOP 4 finaaliin, joista sitten JO pudonneet äänestävät voittajan.
 

Fordél

Jäsen
Ö:n ehdotus sopii tännekin.

Ennen kuin aletaan äänestelee niin voishan tässä vielä koittaa tehdä jotain vaihtokauppoja. Kiinnistaisiko ketään Kauvosaari? Hyvä sentteri kolmoseen, mutta itellä olisi ehkä enemmän tarvetta hyvälle laiturille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös