Alkusyksyn NHL Fantasy Draft 2010

  • 18 626
  • 277
Varaukset alkavat kuitenkin vasta maanantaina? Säännöissä nimittäin lukee, että ne tapahtuvat arkisin.
Ne säännöt johtaa vähän harhaan. Kyllähän vkl myös varataan tosiaan...

Varaukset alotetaan heti kun on 30 kasassa jos ei hirveän kauaa mee. Eka kierros mennään rauhallisella tahdilla että kaikki tietää että tää on alkanut.
 

Ralph

Jäsen
Koska arvot varausjärjestyksen? Veikkaanpi että joku (esim. anatsu) voi tulla mukaan jos huomaa että ykkösvaraaja on vapaana (esim. Atlanta) tai muita aikaisia.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koska arvot varausjärjestyksen? Veikkaanpi että joku (esim. anatsu) voi tulla mukaan jos huomaa että ykkösvaraaja on vapaana (esim. Atlanta) tai muita aikaisia.

Jos anatsu tulee mukaan, on treidit ihan vaan lynxin hyvinvoinnin vuoksi kiellettävä!

Noei, olishan se hienoa saada anatsukin mukaan säätämään. =)
 
Mietinkin että joku 10 treidin rajoitus on säädettävä anatsun varalle :D

Mun mielestä varausjärjestys arvotaan vasta kun kaikki on mukana, se on kaikille reilumpaa niin. Ja joku muu vaikka hoitaa sen sitten ja lähettää mulle...
 

Rapala

Jäsen
Mukaan sekoittamaan jälleen. Joukkueeksi Detroit :)
 
Tilaa ois vielä 12 pelaajalle. Mitä sanotte, lähdetänkö jo huomenna varaamaan vaikkei olisikaan 30 kasassa?

Otetaanko 22 kierrosta vai mitenkä?
Salary cap voisi myös olla mielestäni hyvä lisä, mutta yleensä suurin osa ei ole sitä halunnut..?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kyllä mun mielestä 20 osallistujaa olisi minimi. Koitetaan se saada ja huomenna pyöräyttää homma käyntiin. Olen myös salary cappia vastaan, sillä itselläni ei mielenkiinto riitä lukujen pläräämiseen. Ja 22 kierrosta voisi olla hyvä, kun ei saada 30 osallistujaa.
 
Kyllä mun mielestä 20 osallistujaa olisi minimi. Koitetaan se saada ja huomenna pyöräyttää homma käyntiin. Olen myös salary cappia vastaan, sillä itselläni ei mielenkiinto riitä lukujen pläräämiseen. Ja 22 kierrosta voisi olla hyvä, kun ei saada 30 osallistujaa.
Ehdottomasti, mutta meitä on jo 18, niin luotan siihen että vähintään se kaksi vielä tänään ilmestyy...
Ja jos ei saada lähelle 30 kasaan, niin 22 kierrosta.

Eihän se ole yhtään paha niitä lukuja selailla, capgeek vaan auki.
 
Henkilökohtaisesti kannatan palkkakato mukaan ottamista, jos pelaajavaihdot on sallittu, niin tiukka palkkakattotilanne avaa mielenkiintoisia jumitustilanteita.

Jos palkkakatto tulee, niin heitetään vielä sellainenkin ajatus, että pelaajan voi laitta waivereihin palkkakaton ylittyessä, josta jokainen voi kaverin napata, waivatusta pelaajasta saa sitten yhden ekstra varauksen, kaikkien oikeiden varausten jälkeen.
 

Navy

Jäsen
Henkilökohtaisesti kannatan palkkakato mukaan ottamista, jos pelaajavaihdot on sallittu, niin tiukka palkkakattotilanne avaa mielenkiintoisia jumitustilanteita.

Jos palkkakatto tulee, niin heitetään vielä sellainenkin ajatus, että pelaajan voi laitta waivereihin palkkakaton ylittyessä, josta jokainen voi kaverin napata, waivatusta pelaajasta saa sitten yhden ekstra varauksen, kaikkien oikeiden varausten jälkeen.

Minä olisin valmis kokeilemaan tätä.
 

Rapala

Jäsen
Toimiva palkkakatto-systeemi voisi olla ok, vaikka sitä vastaan tulen olemaankin. Ja drafti käyntiin aikaisintaan huomenna kello 16, mielellään jopa myöhemminkin, jotta saadaan osallistujia mahd paljon.
 

Ralph

Jäsen
Henkilökohtaisesti kannatan palkkakato mukaan ottamista, jos pelaajavaihdot on sallittu, niin tiukka palkkakattotilanne avaa mielenkiintoisia jumitustilanteita.

Jos palkkakatto tulee, niin heitetään vielä sellainenkin ajatus, että pelaajan voi laitta waivereihin palkkakaton ylittyessä, josta jokainen voi kaverin napata, waivatusta pelaajasta saa sitten yhden ekstra varauksen, kaikkien oikeiden varausten jälkeen.

Tämä on hyvä ideä. Sekoittaa mukavasti päätä :)
 
Henkilökohtaisesti kannatan palkkakato mukaan ottamista, jos pelaajavaihdot on sallittu, niin tiukka palkkakattotilanne avaa mielenkiintoisia jumitustilanteita.
Tämänkin takia olen palkkakaton kannalla.

Jos palkkakatto tulee, niin heitetään vielä sellainenkin ajatus, että pelaajan voi laitta waivereihin palkkakaton ylittyessä, josta jokainen voi kaverin napata, waivatusta pelaajasta saa sitten yhden ekstra varauksen, kaikkien oikeiden varausten jälkeen.
Tämä on sitten jo "fantasy gm game"-osastoa, ja sekottaisi liikaa, eli multa tälle waivers-ehdotukselle jyrkkä ei.
Idea on nimenomaan että palkka-ahdingosta koitetaan päästä treideillä eroon. Toki katsellaan nyt että onko järkevää edes ottaa palkkakattoa, jos tulisi pelaajakato... ei nyt ole vielä kukaan ilmoittanut että lähtee menemään jos palkakatto otetaan mukaan.

Aloitamme aikaisintaan maanantai-iltana, eli kello 16 ei kannata päivystää listan kanssa vielä täällä. Klo 19 aikaisintaan varmaan saan parsittua kaiken kasaan.
 

Ralph

Jäsen
Ja drafti käyntiin aikaisintaan huomenna kello 16, mielellään jopa myöhemminkin, jotta saadaan osallistujia mahd paljon.

Minun puolesta voidaan aloittaa huomenna kello 16 20 osallistujalla kunhan vain kerrotaan tänään ajoissa varausnumerot.
 
Minun puolesta voidaan aloittaa huomenna kello 16 20 osallistujalla kunhan vain kerrotaan tänään ajoissa varausnumerot.
Vaikuttaa nyt siltä että laitan tänä iltana kaiken jo pystyyn heti kun saadaan 20 täyteen, ja huomenna klo16 alkaa aika tikittämään.

20 joukkueella lähdetään, joten 2 paikkaa vapaana!
 

Johnnie

Jäsen
Vaikuttaa nyt siltä että laitan tänä iltana kaiken jo pystyyn heti kun saadaan 20 täyteen, ja huomenna klo16 alkaa aika tikittämään.

20 joukkueella lähdetään, joten 2 paikkaa vapaana!

Kolme. Meikäläinen nimittäin vetäytyy tästä, ei millään riitä mielenkiinto tähän kun koko ajan joutuu päivystämään koneella jos lähdetään liikkeelle kolmasosan pienemmällä joukkuemäärällä, cap-systeemeillä jne. Vähän tuntuu tämäkin drafti väkisin väännetyltä, ei siis millään pahalla.
 

moge

Jäsen
Kolme. Meikäläinen nimittäin vetäytyy tästä, ei millään riitä mielenkiinto tähän kun koko ajan joutuu päivystämään koneella jos lähdetään liikkeelle kolmasosan pienemmällä joukkuemäärällä, cap-systeemeillä jne. Vähän tuntuu tämäkin drafti väkisin väännetyltä, ei siis millään pahalla.

Joo sama täällä. Menkööt nyt se Crosby jollekkin toiselle. Ei aika/mielenkiinto taida sittenkään riittää tähän cap-syystemiin, ja kyllähän se 30 osallistujaa pitäis täyteen saaha. Pahoittelen.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jaahas, taas kävi säkä vuoroa arvottaessa. Vaikka kolmas vuoro on mielestäni melko vaikea kun SC ja AO menevät edellä niin kolmantena onkin jo valinnanvaikeus.

Mites tuo tehdään kun 20 osallistujaa tulee, niin pitäisikö olla 10 joukkuetta itäisestä konferenssista ja samat 10 läntisestä?
 
No voihan perkele, kaatuuko tämä nyt tähän?
Jos se capista kiinni oli, niin unohdetaan se. Kyllähän 20 osallistujalla jo hyvä drafti saadaan...

Tuo järjestys nyt ainakin arvotaan uusiksi ettei uusi osallistuja saa "etulyöntiasemaa".

Taisi tulla selväksi ettei cappia siis oteta mukaan.
 

Ralph

Jäsen
Nyt rupes sitten väki lähteen täältä. Harmillista.

Ja ihan hyvän pelaajan saan ilmeisesti.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Ei kyllä mitään cappi-säätöä mukaan. Ei sellaiseen riitä itsellänikään mielenkiinto ja jätän kyllä osallistumisen väliin jos cap otetaan mukaan.
 
Ei kyllä mitään cappi-säätöä mukaan. Ei sellaiseen riitä itsellänikään mielenkiinto ja jätän kyllä osallistumisen väliin jos cap otetaan mukaan.
Tässähän se tuli, eli selvennyksenä vielä, cappia ei oteta mukaan.

Ja jos porukka tästä nyt oikeasti lähti lätkimään, niin taitaa käydä niin että tämä ketju toimii ilmoittautumisketjuna "perinteiseen" syyskuussa kautta ennen käytävään draftiin. Siihen luultavasti riittää osallistujia paremmin?

Kertokaa nyt että onko kiinnostusta vai kuukauden päästä vasta?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös