Alkusyksyn NHL Fantasy Draft 2010: Varaukset

  • 66 967
  • 1 132

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Mikä vuoro menossa?
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Tässä muuten onkimaani tietoa Radulovin sopparista, jos joku ei tiennyt näitä asioita.

@finanatsu His final year of his ELC should have been 08-09. He still owes the Preds his first year back if he returns to the NHL.

Tämän kysyin Preds-bloggari Buddy Oakesilta, joka on hyvinkin perillä kyseisen seuran tilanteesta.

Elikkä kaksi vuotta olin myöhässä joka tapauksessa. Pitänee kohta laittaa nukkumaan.. :)
 

Snagari

Jäsen
Jahas, mulla 4 rästiä. Oon kännykällä liikenteessä niin kokeillaan nyt kepillä jäätä: Mike Mottau, Wayne Simmonds, Antero Niittymäki, Ryan Johansen (onko sopimusta, en tiedä), Jody Shelley. Katotaas kuinka monta saan.
 

Talentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spurs, SaPKo, Ässät
joo se on varmaan nyt mun vuoro. Eli tänne Jed Ortmeyer. En tiedä pitäskö ottaa se yllätys pelaaja, kun 3. pari olisi sitten todella heikko.
 

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Jahas, mulla 4 rästiä. Oon kännykällä liikenteessä niin kokeillaan nyt kepillä jäätä: Mike Mottau, Wayne Simmonds, Antero Niittymäki, Ryan Johansen (onko sopimusta, en tiedä), Jody Shelley. Katotaas kuinka monta saan.

Simmondsin, Niittymäen ja Johansenin tilalle taidat joutua valitsemaan uudet pelaajat.

e. Eiku kahden noista. Shelley ja Mottau kelpaavat. Vois mennä nukkumaan ehkä kun silmät harittaa jo tällä tavalla.
 

Ralph

Jäsen
Joo.. Kerkesinkin itse paikalle. Kaipa sitten otan kohta Ilya Nikulinin, onhan Atlantan omistuksessa?

Kauhia tappelu Radulovista vaikka Cheechookin vapaana.
 

Ralph

Jäsen
Taisi olla sarkasmia tuo GaDan heitto, jos en vallan väärässä ole...

Sitäp juuri, olen minäkin sitä mieltä että Radulov on varauskelvoton.

Mutta Chris Campoli ei ole, joten hän Avalanchen pakiston viimeiseksi mieheksi.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Onko muuten kellään tietoa miks tuo Cheechoon ura lähti noin jyrkkään laskuun? Eikö harjottelu napannut vai mikä miestä vaivaa?

56 maalin kaudessa Cheechoolla oli paljon tuuria(rehellisesti), Thorntonin lisäksi. Tuon kauden jälkeen, kun kiekko ei enää pomppinutkaan, niin itseluottamus karisi melkoisen pahasti. Luistelussa Cheechoo taas ei pärjännyt Setoguchille ja Clowelle, joten miehet ajoivat hänestä ohi kun kerta Cheechoon ainoa "apu" oli poissa. Siksi Cheechoo tipahti kolmosketjuun Sharksissa. Nämä kaksi asiaa, itseluottamuksen puute ja heikko luistelu olivat pääsyyt miehen vajoamiseen kuolevaisten tasolle.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Viktor Stålberg.

Next ->
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Hienoa tarina anatsu, mutta Cheechoon uran pilasi kyllä paha loukkaantuminen, eikä mitkään kiekon pomppimiset. Tyräleikkauksen (double hernia surgery) jäljitä kun harvemmin ollaan vetreämässä kunnossa, kuin ennen leikkausta. Eikä Cheechoo koskaan mikään pikajuna ollutkaan, mutta tuurilla ei 56 maalia kaudessa tehdä.
 

Ilmaveivi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Colorado Avalanche
Bostonin luukunaukojaksi Martin Biron.

Fordel.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös