Mainos

Alkusyksyn NHL Fantasy Draft 2010: Varaukset

• 68 239
  • 1 132

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Varasi Sean O'Donnellin, et ole vissiin huomannut? ^^

Ja anatsun valinnassa nyt korostuu se, että kuinka paljon näitä poikia yliarvostetaan asemansa vakiinnuttaneihin veteraaneihin verrattuna. :D Ei sillä, on mullakin yks kakara listoilla.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Scott Walker nelosen toiselle laidalle!

Ralph

Jäsen
Ja anatsun valinnassa nyt korostuu se, että kuinka paljon näitä poikia yliarvostetaan asemansa vakiinnuttaneihin veteraaneihin verrattuna. :D Ei sillä, on mullakin yks kakara listoilla.

Pitäiskö munkin repästä tohon nelosen laitaan joku Kyle Palmieri?

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна

bungala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators, sympatiat Särjille
Mikäs on kun sekä Columbuksella, että Islanderssilla näysttäisi olevan Douglas Murrayt kokoonpanossaan (ainakin kokoonpano ketjussa).

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers

Niin no, minähän olen ennenkin vetänyt "nuoruus ensin"-teemalla. Ja kyllä voin sanoa, että otan mielummin Ellisin tässä vaiheessa kuin vaikkapa Ladislav Smidin, Jonathan Ericssonin, Steve Staiosin, Randy Jonesin, Jay McKeen, Andreas Liljan, Luca Sbisan tai muun vastaavan vapaana olleen vähän kokeneemman pakin. Tai mielummin kuin vasta varatun Footen.

Oho.. paljastinko minä, että minkälaisia pakkeja olisi vapaana...

Ellis on vähintään samaa tasoa Kulikovin kanssa.

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Nyt vauhtia, niin ehin varaamaan vielä kerran ennenku lähden vähä hikoilemaan viikonlopun paskoja pihalle :)

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
No okei otetaan nyt vähämmän ihmellinen varaus, kun poimitaan St.Lousin Keith Tka.. no ei.. :D.. Vladimir Sobotka samasta seurasta.

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Mun pitää mennä, kuka ottais mun listan? Mieluiten semmonen, joka ei oo tässä välissä vuorossa.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Nelosen keskelle Maxim Lapierre.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy