Mainos

Alkusyksyn NHL Fantasy Draft 2010: Varaukset

• 68 233
  • 1 132

Ralph

Jäsen
Onko kukaan muu laskenut lisäkseni pelaajiensa palkkoja? Mun cap hit 13 pelaajalla on 47,980,816 $ + että Neal ja Price ovat vielä ilman sopimusta ja molemmat saanevat vähintään parin millin sopimukset. Jotta palkkakatto ylitetään niin pitää varata jotain kallista vielä. Ihan piruuttani voisin niin jopa tehdäkin.

Ainoa steal tähän kohtaan olisi Jonathan Cheechoo. Numerolla 273 meni viime draftissa.

Harmi ettei jatketa tänään 01.00 asti..
Ei sitä stealia mitata sillä kuinka aikaisin meni viime draftissa.

Cheechoo on nykykunnossaan lähteideni mukaan totaalisen paska pelaaja, hyvä jos NHL-sopimusta mistään saa. Käsittämätöntä että pari draftia sitten voitettiin joukkueella jossa oli Cheechoo ykkösketjussa.

Ralph

Jäsen
Ei sitä stealia mitata sillä kuinka aikaisin meni viime draftissa.

Cheechoo on nykykunnossaan lähteideni mukaan totaalisen paska pelaaja, hyvä jos NHL-sopimusta mistään saa. Käsittämätöntä että pari draftia sitten voitettiin joukkueella jossa oli Cheechoo ykkösketjussa.

Kyllä minä sen tiedän. Kunhan vitsillä heitin.

Ja tiedän myös sen että Cheechoo on huono pelaaja. :)

Ralph

Jäsen
NY Islandersin aika päättyy juuri tasan 00:00. Jatketaanko siis 01:00 asti?

Los Angelesin vuoro sitten Islandersin jälkeen.

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Taas meni päivä kaupungilla.. Kaipa se on parempi kuin koneen ääressä. Rästeinä Travis Moen ja Marek Svatos

Rapala

Jäsen
Detroitiin rästillään Rob Niedermayer.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Paul Ranger puolustukseen!

anatsu, hv ;)

Ralph

Jäsen
Huomiselle:
446. PHX - klo: 15:15 asti.
447. MTL -
448. TOR -
449. MIN -
450. FLA -

Koitetaanpa saada sitten joukkueet huomenna valmiiksi!

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ryan Wilson täydentää Minnesotan pakiston.

Floridan tupla seuraavaksi.

Johnnie

Jäsen
Voisiko muuten Lynx valaista mulle vähän noista minun loppukierroksien vuoroista... Kun kaiken järjen mukaanhan minulla pitäisi olla vielä kuusi varausvuoroa, mutta minä en kyllä muista että minulla olisi jollakin kierroksella kaksi varausvuoroa (paitsi kierroksella 19 mutta vastaavasti kierroksen 18 varausvuoroa ei ole ollenkaan), kun en ole pahemmin merkinnyt noita tekemiäni treidejä....

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Florida ottaa Ruslan Fedotenkon ja Greg Campbellin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy