No mitäs hittoa? Onko se 14-24 nyt lukossa?
Ittellä ainakin aamupäivä sekä iltapäivä tohon ~17.00 asti menoa + Arsenalin peli. Nooooo, kaippa se on listaa jollekkin huomenna lykättävä (GaDa?).
No laitapa vain mulle.
No mitäs hittoa? Onko se 14-24 nyt lukossa?
Ittellä ainakin aamupäivä sekä iltapäivä tohon ~17.00 asti menoa + Arsenalin peli. Nooooo, kaippa se on listaa jollekkin huomenna lykättävä (GaDa?).
Ei lukossa, mutta kertokaa nyt mielipiteenne. 16-24 on vähintään, voidaan laajentaa kyllä.No mitäs hittoa? Onko se 14-24 nyt lukossa?
Ei lukossa, mutta kertokaa nyt mielipiteenne. 16-24 on vähintään, voidaan laajentaa kyllä.
Mulle kävisi la 14-01 ja su 15-24. Sitten olisikin jo melkein varaukset valmiina
Hyvä että vaihdoit Babu, kerkesin jo kirota täällä :)
Barret Jackman
Onkohan mulla 3 vai 4 rästissä? Tuo Kärppien peli pukkasi pahasti päälle, joten muutama vuoro vilahti sen aikana.
Voihan perhana, en oo koko päivänä kerennyt koneelle ja kännykkä ei ole vaihtoehto. Noh, 4 rästillä Joe Corvo, Barret Jackman, Nikolai Kulemin ja J-S Giguere
Tosiaan, ite huomasin juuri saman. Blake Wheeler vielä.
Vie nyt saatana vielä tuhkatkin pesästä! En ala, kerron iskälle!