Mainos

Alkusyksyn NHL Fantasy Draft 2010: Varaukset

• 68 266
  • 1 132

Ralph

Jäsen
No mitäs hittoa? Onko se 14-24 nyt lukossa?

Ittellä ainakin aamupäivä sekä iltapäivä tohon ~17.00 asti menoa + Arsenalin peli. Nooooo, kaippa se on listaa jollekkin huomenna lykättävä (GaDa?).

No laitapa vain mulle.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна

Ralph

Jäsen
Mulle kävisi la 14-01 ja su 15-24. Sitten olisikin jo melkein varaukset valmiina

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Andy Greene ja Kyle Quincey Minnesotaan.

Hyvä että vaihdoit Babu, kerkesin jo kirota täällä :)

Ralph

Jäsen
Nyt alko pelottaan. Pakkeja menee kovaa tahtia. Vielä on mulla pari nimeä "kolmospakin" listalla.

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Voihan perhana, en oo koko päivänä kerennyt koneelle ja kännykkä ei ole vaihtoehto. Noh, 4 rästillä Joe Corvo, Barret Jackman, Nikolai Kulemin ja J-S Giguere

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voihan perhana, en oo koko päivänä kerennyt koneelle ja kännykkä ei ole vaihtoehto. Noh, 4 rästillä Joe Corvo, Barret Jackman, Nikolai Kulemin ja J-S Giguere

Eikös sulla ole viideskin rästissä (#208)?

Hitto meikällä kävi taas tuuri kun rästeilijät saapuu juuri mun vuorojen jälkeen :)

Ralph

Jäsen
Hui teitä! Nyt satelee rästejä. Floridan neljästä rästistä puolet kusivat mun päälle ja pelkään Montrealilta samaa.

Nyt menen saunomaan, toivotaan ettei vuoroni osu kohdalle. Kännykkää en sinne viitti ottaa :)

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Tosiaan, ite huomasin juuri saman. Blake Wheeler vielä.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Viikatemiehet saapu tyhjentään mun listaa :D mennääs ny eteenpäin että jää mullekin ukkoja ja kerkeen varaamaan.

Noni, pahoittelut rästeistä. "Vahvistellaanpas" pakistoa vähän:

Keith Ballard, Cory Sarich, Brad Stuart ja jopa yksi hyökkääjä vielä eli Derick Brassard Montrealiin.

Varmaa joku viety, mut huomautelkaapa sit!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy