Alkusyksyn NHL Fantasy Draft 2010: Varaukset

  • 66 940
  • 1 132

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Kyllä minä siihen luotan(no jaa), että Ilya Kovalchuk johonkin NHL-joukkueseen päätyy.

No nyt perkele meni liian läheltä. Joe Thornton Starsiin.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Nythän on vuorossa Golden Ari ja Ny Islanders, aika alkoi juuri.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kyllä on tuskaisen hidasta, tuo ekan kierroksen puoli tuntia on kyllä liikaa, mutta kärsitään nyt sitten.
 

Niksuli_

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Dallas Stars.
Ensimmäisen sivun selaaminen ctrl+f:llä on ihan hyvä ominaisuus kun tuo lista tuntuu aika rivakasti päivittyvän. Tiedä sitten menikö Sedinit sekaisin..
 
Ensimmäisen sivun selaaminen ctrl+f:llä on ihan hyvä ominaisuus kun tuo lista tuntuu aika rivakasti päivittyvän. Tiedä sitten menikö Sedinit sekaisin..

Kyllä mä tonkin niksin tiedän, mutta scrollasin vaan hätäisesti ton ensimmäisen sivun hätäpäissäni kun 15min oli jo mennyt niinku taajuutteko :D
 

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onpas täällä menty kovaa tahtia. Rästivuorolla Buffaloon NHL:n paras puolustaja, Duncan Keith.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Noniin. Shea Weber ja Jeff Carter matkaavat aurinkoon. Vuoroon ilmeisesti taas Babu.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Vuorojen pituushan nyt laski varttiin.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Snagarilla on edellinen rästissä, joten mun vuoro.

Ryan Kesler tänne.

Golden Ari!
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Se olis Johnnien vuoro kohta ohi.

Johnnie 21.17-21.32
kilonkingi 21.32 ->
Lampinen
Anatsu
Johnnie (hypätään yli)
Bungala
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Sori myöhästys meitsi ollut hieman ulapalla alun ajankohdasta, kun en oo lukenu kovin tarkkaan, mutta St.Louis. Mites ajankohta, kun itse en ainakaan koulun takia pääse 8-14 välil!!
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Martin St. Louis Starsiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös