Alkuperäiset

  • 5 202
  • 57

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Black Adder
- - -
Btw. on täällä ahkeriakin kirjoittajia, ei helevata:

Master Chief 25.07.2003 1089 (3.76 / päivä)

JHAG tosin omaa luokkaansa, mutta se onkin laiska yrittäjä Hesasta, jolla ei ole muuta kuin aikaa.

Tsekkaapa Senior: 5339 (7.01 / päivä), taitaa olla aika kärkipäässä noissa viestejä / päivä.

Vaan täytyy sanoa, että useimmiten on niissä asiaa, eipä sillä.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tämähän on ihan teinien ym. amishörhöjen keskustelupalsta, kun katsoo kirjoitusahkeruutta. Seuraavat untuvikot miehittävät 5:n kärjen:
1. JHag 7741 viestiä
2. Senior 5341
3. Oloneuvos 5168
4. Cobol 4558
5. Predator 4507

Ai niin, itsekkin olin ns. alkuperäinen kirjoittaja, joten ilmoittaudun paikalla olevaksi.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse en ole täällä todellakaan alkuperäinen. Sen sijaan Jypin keskustelupalstalla olen ollut mukana sen ensimmäisestä päivästä lähtien marraskuussa 1997.

Alussa kyseiseen foruumiin ei tarvinnut erekisteröityä lainkaan, ja minunkin nimimerkkini vaihtelevat suuresti. Heti kun piti rekisteröityä, otin nimimerkikseni "Peen". Sitä ei ole koskaan ollut mitään tarvetta vaihtaa, vaikka sivut ja niiden tekijät sekä samalla keskustelupalstat ovatkin vaihtuneet. Tosin nämä nykyiset, ennen viime kautta avatut sivut, ovat sen verran amatöörimäiset, ettei niissä jostan täysin käsittämättömästä syystä hyväksytä alle nelikirjaimisia nimimerkkejä. Siksi siellä puolella Peen molemmin puolin on yksi alaviiva.

Noh, eihän tuossa vielä mitään, että minä Jypin vujen alkuperäinen olen. Jyp kuitenkin saattoi olla ensimmäinen liigaseura, joka avasi tuolloin muuten täysin surkeille sivuilleen keskustelufoorumin. Kaiken lisäksi en ole varma, oliko edes Kiekkopesä, johon en koskaan rekisteröitynyt, pysytyssä vielä silloin. Siinä mielessä olen kaikista jääkiekkosivujosten keskusteluosastoista ainakin suht´alkuperäistä porukkaa.

Jatkoaikaanhan rekisteröidyin vasta pari viikkoa sen jälkeen, kun sain laajakaistayhteyden. Kovin paljoa en tätä palstaa myöskään lukenut ennen kuin rekisteröiydin. Uutispuolelta tsekkasin aina pelaajien, valmentajien ym. kommentteija, kuten teen nytkin. Niitä kun on näppituntumalla Jatkoajassa enemmän kuin muissa medioissa.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Jep, eli kuulun myös alkuperäisiin jatkoaikalaisiin.

edit: ja numero on 383.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Numerolla 51 minusta tuli jatkoaikalainen. Olinpahan mukana myös silloin jo kun pohdittiin Muksun foorumilla nimeä Kiekkopesän jatkajalle ja Jatkoaikaa vaihtoehdoista kannatin. Hyvä että toteutui.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Mistäs tuon numeron kalastatte? Jäsenistä kun ottaa listauksen liittymisjärjestyksessä, niin Tilastomies on viimeisenä. Eikös sen pitäisi olla numero yksi(siis ensimmäinen liittyjä). Ainakin päivien mukaan lajiteltuna viimeisenä on vanhin. En tiedä sitten miten käsittely menee päivän sisällä ko. listauksessa.
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Viestin lähetti L4E
Mistäs tuon numeron kalastatte?

Kun laitat hiiren osoittimen tuon profile-nappulan päälle, niin sivun alareunan tilariviin pitäisi ilmestyä se linkki, jonne tuo nappula osoittaa. Siinä linkin viimeisenä on numerosarja, joka kertoo järjestysluvun. Toinen vaihtoehto on klikata sitä profile-nappulaa ihan normaalisti, jolloin aukeaa kyseisen käyttäjän profiili ja tällöin tuo numerosarja näkyy selaimen osoiterivillä viimeisenä. Eli sinulla on numero 7482 ja minulla on 4505 eli kaukana alkuperäisistä ollaan molemmat.
 

Tuamas

Jäsen
Haa, meikäpä onkin alkuperäisiä, vaikka aikanaan olikin sählinkiä kun piti nimimerkki vaihtaa.

Olo on kuin Matti "Masahiiri" Nykäsellä eilisen keikan jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös