Alex Dostie – Steve Martinsin vai Éric Perrinin polulla... tai sittenkin jotain ihan muuta?

  • 10 912
  • 62

Kiuru

Jäsen
Eiköhän ole jo aika antaa Dostielle menolippu! Ja kauas!
Miksi? Halpa ukko ja onhan tuolla taitoa ja sitä jo peleissä nähtykin, vaikka tänään olikin jopa surullinen esitys. Aikaa antaisin vielä ja kokeilisin eri kerjuissa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvä puoli on se että Dostie on ilmeisen halpa. Mutta vaikea uskoa että mies joulua täällä näkee. Varsinkin kun Schnarr palaa niin menee luultavasti yv vastuu ja JOS Siikanen pysyy kunnossa niin rooli jää kyllä kovin pieneksi.
Kiirehän tämän kanssa ei ole koska halpa ukko ja omaa kuitenkin taidot tehdä se 25p liigassa.
Jep, Dostien hintalappu on sellainen, ettei olisi katastrofi, vaikka päätyisi otteiden takia kokoonpanon ulkopuolelle. Toistaiseksi on kuitenkin ansainnut paikkansa kokoonpanosta, eli siinä mielessä rahalle saadaan vastinetta.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ihan ok hän on ollut, ei nyt mikään paras mutta enpä mä sitä odottanutkaan. Ehdottomasti antaisin vielä mahdollisuuden!
 

Kahjupappa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nosmokingteam
Tiistaina Raumalle.
Jos hänelle pitää kauemmas menolippu antaa niin varmaan kerrot että miksi?
NHL:ään tai AHL:ään hän ei riitä ja JYPissäkin pitää jonkun alaketjuissa pelata,
Joo. Voitais jättää hänet Raumalle. Jos löytäisi sieltä jonkun laivan, millä poistua maasta. Ei kai meiltä voi kovin paljon huonompaa miestä löytyä edes alaketjuihin.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo. Voitais jättää hänet Raumalle. Jos löytäisi sieltä jonkun laivan, millä poistua maasta. Ei kai meiltä voi kovin paljon huonompaa miestä löytyä edes alaketjuihin.
Ilmeisesti et ole siis katsonut pelejä juurikaan, tai katsellut vähän miten sattuu. Ei todellakaan ole noin huono millaista kuvaa annat ja alaketjuihin ei löydy parempia tällä hetkellä. Tänään huonompi peli, mutta ei yleisesti ole pelannut liian huonosti.
 
Ristiriitaiset fiilikset kaverista. Sähäkkä ja pirteän oloinen kaveri, jonka peliä katsellessa tulee välillä olo, että tästä kaverista kuullaan vielä. Toisaalta välillä tuntuu, että fysiikassa on aivan lapanen ja taso ei riitä tulosketjuun lähellekään. Täytynee odottaa vielä 10-20 matsia ennenkuin saa tästä kaverista kunnolla kiinni.
 

Zen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi? Halpa ukko ja onhan tuolla taitoa ja sitä jo peleissä nähtykin, vaikka tänään olikin jopa surullinen esitys. Aikaa antaisin vielä ja kokeilisin eri kerjuissa.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mistä tulee ajatus että on halpa? Kuitenkin 27v. ja pelannut ammattilaisena jo pitkään, sekä lähtee töihin todella kauaksi kotoa. En mä kiistä, eikä mulla ole mitään tietoa hänen palkasta, mutta jotenkin ajattelisin että hänelle(kin) raha merkitsee aika paljon. Ei mulla kyllä ole mitään hajua, mitä mies Norjassakaan tienasi.
 

Kiuru

Jäsen
Ihan mielenkiinnosta kysyn, mistä tulee ajatus että on halpa? Kuitenkin 27v. ja pelannut ammattilaisena jo pitkään, sekä lähtee töihin todella kauaksi kotoa. En mä kiistä, eikä mulla ole mitään tietoa hänen palkasta, mutta jotenkin ajattelisin että hänelle(kin) raha merkitsee aika paljon. Ei mulla kyllä ole mitään hajua, mitä mies Norjassakaan tienasi.
Norjassa tienasi enemmän mitä nyt ja siellä tai muualla kakkos/kolmoskorin sarjasta olisi saanut enemmän käteen bruttona, että nettona. Halusi kuitenkin seuraavaa steppiä kovempaan sarjaan ja JYP astui tässä vaiheessa kuvaan.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo. Voitais jättää hänet Raumalle. Jos löytäisi sieltä jonkun laivan, millä poistua maasta. Ei kai meiltä voi kovin paljon huonompaa miestä löytyä edes alaketjuihin.
Kun meillä nyt kerrankin on sinne laittaa muutakin kun Tohilaa ja Roobaa niin tämähän se olisi fiksu ratkaisu.
Huhheijaa mitä paskaa.
 
Viimeksi muokattu:

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo. Voitais jättää hänet Raumalle. Jos löytäisi sieltä jonkun laivan, millä poistua maasta. Ei kai meiltä voi kovin paljon huonompaa miestä löytyä edes alaketjuihin.
Anteeksi, mutta mitä pelejä olet oikein seurannut ja kuka Dostie siellä on pelannut? Ainakaan JYPin pelejä et ole näistä kommenteista päätellen katsonut.

Ei ole toki mitään maagista esittänyt, mutta pääosin hoitanut tonttinsa ihan kunnialla. Aikamoista lähteä tuolle linjalle, että ei taso riittäisi edes alempiin ketjuihin ja pitäisi siksi potkia joukkueesta muutaman pelin jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös