Eikö Valavuori ole vielä haukkunut Urheilulehteä somessa?
En tiedä. Olen siinä puoliskossa Twitteriä, jonka suuri johtaja on blokannut.
Eikö Valavuori ole vielä haukkunut Urheilulehteä somessa?
Olen miettinyt että jos tuo lihakarja on noin tuottoisaa bisnestä voisi harkita ottaa muutama pää tohon pihalle ihan kokeeksi.Ei yllätä jos Valavuori on luvannut jonkun isomman sopparin ja rahaa ei ole koskaan ollutkaan tulossa.
Edit.
Jos tämä liittyisi edes vähän alusta Valavuoren sanomisiin, olisi marttyyrinviitta lennähtänyt nanosekunnissa päälle ja puolet suomesta tietäisi asiasta.
Bisonsilla edessä haastavat ajat | Bisons
Jännästi jo kolmas korisseura jonka taustalla Valeksi heiluu alkaa huojumaan. Tai no, virallista rooliahan Aleksilla ei ole Bisonsissa, mitalli kuitenkin kelpasi keväällä.
Muistaakseni sijoitti muutaman tonnin. Tämähän uutisoitiin aikoinaan twitterissä isosti.Onko Valvuori muuten ohjeistanut Selännettä sijoittamaan rahaa biisoneihin?
Tuskinpa, eiköhän Selänne itse oma-aloitteisesti soittanut rapakon takaa Valeksille, että "Hei Godfather, täällä Cäsi, kuule täällä Calissa näytettiin telkusta vöhö Piisoni-ilmiöö, oisko tosta paskasta siivu myynnissä, kun raha polttelis taskussa."Onko Valvuori muuten ohjeistanut Selännettä sijoittamaan rahaa biisoneihin?
Muistaakseni sijoitti muutaman tonnin. Tämähän uutisoitiin aikoinaan twitterissä isosti.
Edit. Näköjään 5% ja 25000e.
Aleksilta huigeaa juttua twitterin puolella: ToPo, Honka ja Bisons joutuivat ongelmiin koska Aleksi jäi toiminnasta sivuun ja kukaan ei tullut tilalle.
Milloinhan tuo Korisliiga romahtaa kokonaan? Irvokas tusinajenkkien temmellyskenttä, jossa kotimaiset pelaajat ovat statistin roolissa, kirjanpito löytyy muovipussista ja kasvua haetaan Euroopasta, vaikka se ei mitään muuta kuin sekoita pakkaa entisestään ja syö taloutta.
Eilen Twitterissä Valavuori jotain kommentoi, että hänellä on tismalleen sama Cooperin testin ennätys kuin Sebastian Vettelillä. 3630. On kyllä ollut todella kovakuntoinen joskus, vai olikohan tuon tarkoitus olla jotenkin hassusti sanottu mutta ei oikeasti ole niin paljon kerinnyt juosta.