palle fontän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- RDS
Vai olisiko niin, että tuo Valavuoren postaus toimii juuri niin, kuten Valavuori haluaa. Eli ärsyttää vaikka juuri edellisen kolmen viestin kirjoittajia melko paljon.
Itse asiassa ei kyllä ärsytä yhtään, vaan suhtaudun Valavuoren tekemisiin aika rationaalisesti. Siitä olen samaa mieltä, että Valavuori heittelee välillä näitä someulostulojaan ihan sen takia, että joku provosoituisi.
Minulle ei siis ole vaikeaa myöntää, että uusin castinsa on saanut ihan mukavasti näkyvyyttä. Se tietysti on vähän synkkää, että jengi oikeasti kuuntelee tällaista ohjelmaa, jolla ei ole oikein mitään järkevää annettavaa. Saa nähdä, että kauanko pystyvät työstämään tätä konseptia, jossa ei käytännön syistä tartuta lainkaan mihinkään ajankohtaiseen.
Olen itse asiassa myös sitä mieltä, että Valavuori ujuttaa itsensä jollain tavalla mukaan, kun uhkapelaaminen Suomessa vapautetaan. Varainkerjuumiehellä ei ole ulkomailla minkäänlaista negatiivista mainetta, eikä Suomessakaan suurimman osan silmissä. Eiköhän niitä kotimaisia affi-linkkejä klikanneita asiakkaita ole ihan mukavasti.