Aleksi Valavuori – urheilupersoona

• 4 162 325
  • 15 336
Taitaa olla Valavuori kateellinen kun itse on niin huono että jää omistaan kiinni ennen kuin lause edes kerkeää loppuun.

Tuohon kun vaihtaa Marinin tilalle Valavuoren, niin lause on enemmän kuin paikkansa pitävä.

Oli jotenkin huvittava juttu kun luin Valeksin solvaavan jotain twitteristiä siitä kun oli kehdannut blokata jonkun. Blokkaamisessa kun vallu on itse luultavasti maailmanmestari.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Oli jotenkin huvittava juttu kun luin Valeksin solvaavan jotain twitteristiä siitä kun oli kehdannut blokata jonkun. Blokkaamisessa kun vallu on itse luultavasti maailmanmestari.
Luin jostain, en muista nyt keneltä että oli tästä asiasta Valavuorta taannoin vähän muistutellutkin. Lopputuleman voinee jokainen arvata.

Itse asiasta voi olla montaa mieltä, mutta kuulostaa "hauskalta" kun tämän sanoo persaukinen ukkeli, joka on verottajaa paossa ulkomailla.

Joo ajatelkaapa, että me lampaat maksamme tänne veroja jokaikinen päivä. Pakotettuina.

Toista se on kun elää velkojia paossa ulkomailla. Tietenkin ihan vapaaehtoisesti.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Aina tämä ukko osaa yllättää uusilla tavoilla. Kohti parodiahorisonttia ja sen yli!

(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Sry OT:stä, mutta luin äsken enkä tiedä miksi otsikon olevan:
Aleksi Valavuori - Urheilu-upseeri...

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Vaikka en IS Extran tilaaja olekaan niin en kyllä keksi PRKL mitään syytä miksi tuo tuskanparahdus sinne piti kirjoittaa? ”Nauran matkalla pankkiin” ja muuta paskaa, pitkälle on Rantasen Vesku urallaan päässyt, Jalkapuuhun Kiukaassa ehdottomasti…

(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Miten Vesa Rantanen tähän liittyy?
Voiskos olla niinkin aasinsilta, että Rantasen Vesa on ehkä emt Urheilupuolen päätoimittaja?
"Vastaava päätoimittaja: Johanna Lahti
Esihenkilö: Vesa Rantanen"
Juuh, mutta en Nyt Rantasta tässä lähtis heittämään bussin alle kun ei edes ole hänen juttu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy