Olen tämän ennenkin jo sanonut ketjussa, että jos vasemmistoliiton kannattaminen olisi jotenkin enemmän IN ja siitä olisi helppoa saada paljon somehuomiota, niin olen ihan varma, että Valavuori voisi olla heidän leirissään.
Valavuori haluaisi varmaankin olla(edelleen) Kokoomuksen riveissä, mutta eivätköhän ovet kykypuolueeseen ole kiinni talousrötösten ja somesekoilujen(lähinnä tuon Espoo United-kuvion) vuoksi. Lisäksi noilta Persuihin myötämielisesti suhtautuvilta yrittäjiltä, kuten J.Kärkkäinen, ole helpompi lypsää rahaa.
Joo kyllä noilla lakoilla joku tykkää lärätä. Vähän kärjistin omaa mielipidettäni. Itse tykkään enemmän siitä toiminnasta, missä lasten hiukset menevät hikiseksi takkutukoksi ja polviin tulee rupia.N. kymmenkunta vuotta sitten, kun omat lapset olivat päiväkoti-iässä, heillä oli säännöllisesti pk:ssa "kauneus & komeus"-päiviä. Silloin heille tehtiin kampauksia ja jos joku halusi, niin lakattiin kynnet ja tehtiin muitakin tämäntyyppisiä juttuja.
Eikä ollut kyse pelkästä laittautumisesta, vaan päivä liittyi turvalliseen ja hyvältä tuntuvaan kosketukseen, näin "tädit" minulle kertoivat, kaikille ei ole edelleenkään siellä kotona tuttua luonteva ja turvallinen koskettaminen.
Että kyllä siellä varhaiskasvatuksessakin tehdään joskus ihan kreisejä juttuja.
Valavuori näemmä taas ollut tapahtumien ytimessä, kun on todistajana Selänteen ja Mennanderin oikeudenkäynnissä.
Teemu Selänteen firmoilta vaaditaan satojen tuhansien korvauksia – pitkä ystävyys Ari Mennanderiin katkesi riitoihin rahasta
Meneillään olevan oikeudenkäynnin kanne pantiin vireille jo yli kaksi vuotta sitten.www.is.fi
Tällaiset vihjailut pitäisi ymmärtää jättää heittämättä. Jossain kulkee raja kuitenkin siinäkin, miten hölmöläisiäkin voi nuijia.Itselleni on alkanut tulla vahva tuntuma, että Valavuorella on tili Moskovassa johon tällä hetkellä kertyy ruplia odottamaan jos ne joskus olisivat jonkin arvoisia
Voisiko tätä todistajaa kohdella vihamielisenä/todistajana?Kerrankin tuolla puolella leivätöntä pöytää.
Välillä tuntuu, ettei Valavuorella liiku päässä muuta kun silmät.En ole asiantuntija, mutta ei liene kaikkein fiksuinta solvata oikeudenkäynnin toista osapuolta julkisesti juuri ennen kuin aiot todistaa tätä vastaan. Mutta kuten sanoin, en ole asiantuntija.
Välillä tuntuu, ettei Valavuorella liiku päässä muuta kun silmät.
Moon aiva samaa miältä mutta ny on pakko oikaasta ku tua pohojammaa meni aiva päin seiniä... :)On kyllä poojilla sellaaset ystäväpiirit notta mämmiropehinenkin tiphuu Kurikaassa laattihialle. Toivottavasti ei vouti vie Tammisen Juhanin velkojen pantiksi hakemia T88MU kirjoja. Mennander, Valavuori ja Selänne. Mikä ihme meni oikein vikaan? Yhdellä heistä on rahaa ja kaksi muuta ovat petosukkoja. Mikähän tuossa kolmiossa voisikaan mennä pieleen? Se ettei rahamies maksakkaan aivan perättömiä ja tekaistuja laskuja? Valavuori nyt heittää Mennanderin välittömästi bussin alle, jos vaan saa Selänteeseen välit jotenkin pidettyä. Muuten ei voisi enää arpoa matkoja Anaheimiin ja Teemun ravintolaan.
Olen pahoillani ja koitan vastaisuudessa olla tarkempi sanomisissani - Vuoristoneuvos TuuraMoon aiva samaa miältä mutta ny on pakko oikaasta ku tua pohojammaa meni aiva päin seiniä... :)
Mitä veikkaat, koska Aleksi Valavuoren pelipaidat löytyvät? Vai löytyykö ollenkaan ?
Itse veikkaan että niitä ei löydy ollenkaan. Sen verran pahalta alkaa näyttää ja kulissit alkaa kaatumaan joka suunnasta
Pelipaidat löytyvät
A- alle viikossa
B- kuukaudessa
C- ennen joulua
D- ei löydy ikinä
Mitä veikkaat, koska Aleksi Valavuoren pelipaidat löytyvät? Vai löytyykö ollenkaan ?
Itse veikkaan että niitä ei löydy ollenkaan. Sen verran pahalta alkaa näyttää ja kulissit alkaa kaatumaan joka suunnasta
Pelipaidat löytyvät
A- alle viikossa
B- kuukaudessa
C- ennen joulua
D- ei löydy ikinä
Tiedän mutten voi kertoa, Kalle "Vittu" Palander paljasti.Mitä veikkaatte mistä Valavuoren lainaamat rahat suomalaisen urheilun hyväksi (kansankielellä veropetos) löytyvät?
a) ostetuista sikareista
b) valahiihdosta (kansankielellä valakusetus)
c) kuntosalin siivouskomerosta
d) ei mistään