Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 591 274
  • 13 568

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Olipa kerran mies, joka osti pojalleen vesipulloksi vesipullon sijasta kastelukannun.
Tuli se tämäkin päivä elettyä.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipa kerran mies, joka osti pojalleen vesipulloksi vesipullon sijasta kastelukannun.
Tuli se tämäkin päivä elettyä.
Niin, mitä sitten? Läppä tuo oli, ja molemmat sen näytti ymmärtäneen.
Tämä ketju on kyllä uskomaton siinä mielessä, että AIVAN sama, mitä Valavuori tekee, niin kyllähän siitä tänne joku negahomma saadaan kirjoitettua.
Ja älyttömän paljon ko. henkilö kiinnostaa ihmisiä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, mitä sitten? Läppä tuo oli, ja molemmat sen näytti ymmärtäneen.
Tämä ketju on kyllä uskomaton siinä mielessä, että AIVAN sama, mitä Valavuori tekee, niin kyllähän siitä tänne joku negahomma saadaan kirjoitettua.
Ja älyttömän paljon ko. henkilö kiinnostaa ihmisiä.
Ja aina sinä tulet jossain vaiheessa Jeesuksena paikalle puolustamaan hyväntekijää.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Niin, mitä sitten? Läppä tuo oli, ja molemmat sen näytti ymmärtäneen.
Tämä ketju on kyllä uskomaton siinä mielessä, että AIVAN sama, mitä Valavuori tekee, niin kyllähän siitä tänne joku negahomma saadaan kirjoitettua.
Ja älyttömän paljon ko. henkilö kiinnostaa ihmisiä.
Johtuu siitä että Velaksi ei juuri muuta tee kuin kusettaa, selittelee, nuolee opportunistisesti potentiaalisesti hyödyllisten henkilöiden persettä, taas kusettaa ja selittelee vähän lisää. Viimeisimpänä helmenä tuo, kuinka kertoi lainanneensa verottajalta rahaa suomalaisen urheilun hyväksi, kun kyseessä oli törkeä veropetos. Vai oliko tuokin Velaksilta vain hauskaa läppää, jota vihaajat ei tajua?

Velaksi on patologinen paskanjauhaja ja elämäntapakusettaja, joka ansaitsee kaiken tässäkin ketjussa esiintyvän dumaamisen. Jos jostain toiminnasta joskus tulee myös aiheetonta vittuilua, niin se on voi voi. Itse on sen aiheuttanut, kun 99% toiminnastaan on pelkkää oman edun tavoittelua, hyvin usein epärehellisin keinoin, myös ”hyväntekeväisyytensä”.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kalpa
Niin, mitä sitten? Läppä tuo oli, ja molemmat sen näytti ymmärtäneen.
Tämä ketju on kyllä uskomaton siinä mielessä, että AIVAN sama, mitä Valavuori tekee, niin kyllähän siitä tänne joku negahomma saadaan kirjoitettua.
Ja älyttömän paljon ko. henkilö kiinnostaa ihmisiä.
Ja sieltähän tuli se sana "nega" jälleen..

Suuren noin 40-vuoden kokemuksella toimineen "urheiluvaikuttajan" omassa sosiaalisessa mediassa kaikki "negan" - puheenvuoron esittäneet on poistettu.

Kerron nyt sinulle miksi tämä kiinnostaa ihmisiä, jos haluat tietää:

-Aikuinen mies ei maksa 15 vuoteen veroja, vaikka näyttelee mediassa "rahamiestä" sekä "hyväntekijää"

-Jää kiinni liian pienellä tuomiolla näistä( Jäi voudilta varmasti aikaisemmat rötökset huomioimatta..)

-Nämä rahalliset tuomiot ovat peräisin ulkomaisilta vedonlyönti-yhtiöiltä saaduista "masseista", joiden rahoittajina ovat olleet pääosin hanen noin 15-30- vuotiaat nettilinkkejään käyttäneet ja rahansa hävinneet nuoret

-Tämä sama mies haluaa veikkauksen monopolin purkua, koska han pääsisi siinä vaiheessa jälleen kiinni affi-tuloihin

-Esiintyy ja änkeää milloin minkäkin menestyvän urheiluseuran piiriin. Tämä ei todellakaan ole mitään promo-työtä, vaan han nostaa omaa arvoaan näillä

-Kammennut samalla tavalla koripallo-seuroja nurin

-Tällä hetkellä tekee pojastaan sosiaalisessa-mediassa
ala-aste ikäisestä pojastaan myös julkkista sekä kaikkien lajien super-lahjakkuutta


Kaikki, jotka kritisoivat hanen elinkeinoaan uuden-ajan "Auervaarana", ovat sitä "negaa" tai ehkä vaan viher-vasemmisto-femakkoja.


Oma lähelle osuva diagnoosini henkilöstä on sairaalloinen narsisti.
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
En kyllä ymmärrä ihmisiä, jotka vapaaehtoisesti kuuntelevat tuon jätkän lässytystä.

Auervaara on nyt sinne saanut koukkuun tyyppejä vieraiksi..

Minun listalla haastatellut urheilijat ovat joko nuoria tai tyhmiä..
 

J.Petke

Jäsen
Viimeisimpänä helmenä tuo, kuinka kertoi lainanneensa verottajalta rahaa suomalaisen urheilun hyväksi, kun kyseessä oli törkeä veropetos. Vai oliko tuokin Velaksilta vain hauskaa läppää, jota vihaajat ei tajua?
Ironiaksi tuota kutsutaan. Hän ei myöskään ollut tosissaan ehdottaessaan itseään vuoden kirjanpitäjäksi.
Velaksi on patologinen paskanjauhaja ja elämäntapakusettaja, joka ansaitsee kaiken tässäkin ketjussa esiintyvän dumaamisen. Jos jostain toiminnasta joskus tulee myös aiheetonta vittuilua, niin se on voi voi.
Ensimmäisestä lauseen ekasta puolikkaasta olen samaa mieltä, toisesta en niinkään. Toinen lause sen sijaan täyttä bs:ää.

Valavuori on todella mies, joka elää katteettomilla lupauksilla ja muista hyötymällä. Minä en tekisi hänen kanssaan mitään bisnestä mutta toisaalta ymmärrän firmoja, jotka kaipaavat näkyvyyttä jopa brändin kustannuksella. Valavuori luottaa siihen, että nämä kaikki "NHL-matka, NFL-matka" -lupaukset unohtuvat ja hän voi täten luukuttaa kanavissaan mitä haluaa. Annan tälle Valavuori Live -konseptille vielä vuoden elinaikaa ja sen jälkeen pitää keksiä taas joku muu keino kusettaa ihmisiä.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko muuten dropannut nimen Olaus Alinen? Kun joku mainitsi tuossa aiemmin NFL:n, niin luulisi potentiaalisen ammattipelaajan perseen nuolemisen alkaneen kun nyt siirtyy jo yliopistoon vapaalla siirrolla, eli kaikki ovat tarjonneet paikkaa. Olen varma, että ainakin faija on kaveri ellei sukulainen tai perhetuttu.
No nyt. Olaus vieraana huomisessa lähetyksessä ja Twitter laulaa ylistystä.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä Valavuori. Pyytää ja saa todella kovan kotimaisen urheilu-uutisen kohteen talkshow-vieraaksi ja nostaa ansaitusti twitterissä esiin sitä, kuinka merkittävä tämä Alabaman yliopiston valinta on suomalaisessa jefu-historiassa ja urheilussa yleensäkin.
 

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Huomasin myös tänään, ja muistin viestisi. Ei siinä kauaa mennyt, Velaksi on nopeaakin nopeampi kun tulee paikka lipoa.
Mieluummin vaikkapa Jani Tuppurainen haastatteluun niin ei mene turhan lipomiseksi?

On kyllä ihmisillä ongelmat.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minun listalla haastatellut urheilijat ovat joko nuoria tai tyhmiä..
Valavuori on haastatellut formulakuskeja ja jotain palloilijoita lukuun ottamatta käytännössä kaikki kärkiurheilijat. Tuskin niistä jokainen tyhmä on.

Valavuori Liven formaatti on urheilijalle suotuisa, koska on selvää, että ns. vaikeat kysymykset jätetään esittämättä ja Allu röhönauraa jutuille. Tämä on ollut havaittavissa käytännössä jokaisessa printtimedian ulkopuolisessa haastatteluohjelmassa, ei vain Allulla, minkä vuoksi urheilijat kertovat tarinansa ennemmin Mäkiselle ja Seppäselle kuin "pahimmillaan" yliopistokoulutetulle journalistille, koska nämä eivät revi haastattelusta kolmea juttua, joihin haastateltavalla ei luonnollisesti ole vaikutusvaltaa.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Mieluummin vaikkapa Jani Tuppurainen haastatteluun niin ei mene turhan lipomiseksi?

On kyllä ihmisillä ongelmat.
Missä oli ongelma? Velaksin kusetukset ja spedeilyt ovat viihdettä, joita täällä seurataan. Sinulla sen sijaan näyttää usein ottavan koville, kun Velaksia jaksetaan täällä (aiheesta) dissata.

Mitä tulee Alisen haastatteluun, niin tuo nyt oli nähtävissä etukäteen, että hänen hanuriaan seuraavaksi lipoo, siksi siitä täällä maininta. Sinänsähän Velaksi kyllä kovalla prosentilla saa noita ihan relevantteja vieraita, eli pisteet Hanelle siitä. Heliövaara otti tänään neluritittelin Hampurissa, olisiko siinä sitten vieras lähipäiville?
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä oli ongelma? Velaksin kusetukset ja spedeilyt ovat viihdettä, joita täällä seurataan. Sinulla sen sijaan näyttää usein ottavan koville, kun Velaksia jaksetaan täällä (aiheesta) dissata.

Mitä tulee Alisen haastatteluun, niin tuo nyt oli nähtävissä etukäteen, että hänen hanuriaan seuraavaksi lipoo, siksi siitä täällä maininta. Sinänsähän Velaksi kyllä kovalla prosentilla saa noita ihan relevantteja vieraita, eli pisteet Hanelle siitä. Heliövaara otti tänään neluritittelin Hampurissa, olisiko siinä sitten vieras lähipäiville?

No ettehän te dissaajat näe sitä, miten naurettavalta tuo kuulostaa, kun joka asiasta haette sitä "kusetusta ja spedeilyä".
Tuossa Alisen haastattelussa ja kehumisessa ei ollut mitään spedeilyä tai kusetusta, se kaikki oli esim. vain sinun omassa päässäsi.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
No ettehän te dissaajat näe sitä, miten naurettavalta tuo kuulostaa, kun joka asiasta haette sitä "kusetusta ja spedeilyä".
Tuossa Alisen haastattelussa ja kehumisessa ei ollut mitään spedeilyä tai kusetusta, se kaikki oli esim. vain sinun omassa päässäsi.
Otat tämän nyt liian vakavasti. Koko homma lähti siitä, että täällä joku kirjoittaja kyseli, että joko on Velaksi ottanut Alisen tutkan alle, ja heti perään oli. Siitä täällä sitten mainittiin, ei muuta. Ja mainittiin vielä että totta tosiaan, hyvin se noita vieraita saa haalittua, vaikka onkin tunnettu kusettaja ja verorikollinen.

Sinulla sen sijaan on usein tarve tänne tulla valkoisena ritarina kertomaan, kuinka ei tässäkään asiassa ollut mitään dissaamisen aihetta. Ei näy kirjoituksiasi silloin, kun Velaksi jää housut kintuissa kiinni kusetuksistaan. Vai mitä olet mieltä toiminnastaan verottajan kanssa? Meneekö alkoholismin piikkiin? Tai se kuinka kiemurteli varajuontajansa kysyessä miksi ei ota seurantalaitetta ladulle Valehiihdossa? Tai tuo viimeisin ”100k arvoisten” paitojen varkaus, josta yhtäkkiä hiljeni täysin? Etkö haistanut mitään palaneen käryä näissä?

Velaksia kun seuraa, niin näkee että siellä on aina se sama kaava. Mielistellään ja yritetään hyötyä milloin kenestäkin pinnalla olevasta henkilöstä tai joukkueesta, kusetetaan, lupaillaan ja valehdellaan minkä keretään, tehdään sitten vaikka törkeä verorikos jota kutsutaan verottajalta lainaamiseksi jne. Ei Velaksin toiminta koskaan ole vilpitöntä, vaikka näin yrittää antaa ymmärtää. Han on narsisti, joka kusettaa ja puljailee jatkuvalla syötöllä. Verovelkojaan Hanella ei ole mitään aikomusta maksaa, ja sen tulee aika todistamaan.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otat tämän nyt liian vakavasti. Koko homma lähti siitä, että täällä joku kirjoittaja kyseli, että joko on Velaksi ottanut Alisen tutkan alle, ja heti perään oli. Siitä täällä sitten mainittiin, ei muuta. Ja mainittiin vielä että totta tosiaan, hyvin se noita vieraita saa haalittua, vaikka onkin tunnettu kusettaja ja verorikollinen.

Sinulla sen sijaan on usein tarve tänne tulla valkoisena ritarina kertomaan, kuinka ei tässäkään asiassa ollut mitään dissaamisen aihetta. Ei näy kirjoituksiasi silloin, kun Velaksi jää housut kintuissa kiinni kusetuksistaan. Vai mitä olet mieltä toiminnastaan verottajan kanssa? Meneekö alkoholismin piikkiin? Tai se kuinka kiemurteli varajuontajansa kysyessä miksi ei ota seurantalaitetta ladulle Valehiihdossa? Tai tuo viimeisin ”100k arvoisten” paitojen varkaus, josta yhtäkkiä hiljeni täysin? Etkö haistanut mitään palaneen käryä näissä?

Velaksia kun seuraa, niin näkee että siellä on aina se sama kaava. Mielistellään ja yritetään hyötyä milloin kenestäkin pinnalla olevasta henkilöstä tai joukkueesta, kusetetaan, lupaillaan ja valehdellaan minkä keretään, tehdään sitten vaikka törkeä verorikos jota kutsutaan verottajalta lainaamiseksi jne. Ei Velaksin toiminta koskaan ole vilpitöntä, vaikka näin yrittää antaa ymmärtää. Han on narsisti, joka kusettaa ja puljailee jatkuvalla syötöllä. Verovelkojaan Hanella ei ole mitään aikomusta maksaa, ja sen tulee aika todistamaan.

Ihan turha tulla selittämään, että "ottaa turhan vakavasti" tai "ottaa koville", jos joku (vaikka minä) kirjoittaa tänne, että minusta tuntuu naurettavalta se, että jokaisesta asiasta haetaan negaa. Esim. nyt viimeisimpänä tämä case Alinen.

Enkä myöskään edelleenkään ole mikään Jeesus, valkoinen ritari, tai mitä nyt keksittekään milloinkin käyttää, jos olen eri mieltä kuin vaikka sinä.

Eikä tarvitse joka kerta tulla luettelemaan listaa siitä, mitä kaikkea Valavuori on tehnyt väärin. Ei se muuta minun mielipidettäni, vaikka sitä toistaisi miljoonasti täällä.

Eikä myöskään tarvitse kirjoittaa faktoina tuollaisia, että "Velaksin toiminta ei ole koskaan vilpitöntä", kun se ei ole faktaa, vaan sinun mielipiteesi asiasta.

Valavuori on tehnyt rikoksen talousasiossa ja saanut siitä tuomion. Hän maksaa sen takaisin, tai ei (ehkä todennäköisempää että ei), mutta minun elämää se ei hetkauta suuntaan eikä toiseen. En kannata ja suosi rikosten tekemistä, mutta tuo Valavuoren kupru ei minua ärsytä lainkaan niin paljon, kuin moni muu asia tässä yhteiskunnassa, missä rahaa menee kankkulan kaivoon.
 

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Ihan turha tulla selittämään, että "ottaa turhan vakavasti" tai "ottaa koville", jos joku (vaikka minä) kirjoittaa tänne, että minusta tuntuu naurettavalta se, että jokaisesta asiasta haetaan negaa. Esim. nyt viimeisimpänä tämä case Alinen.

Enkä myöskään edelleenkään ole mikään Jeesus, valkoinen ritari, tai mitä nyt keksittekään milloinkin käyttää, jos olen eri mieltä kuin vaikka sinä.

Eikä tarvitse joka kerta tulla luettelemaan listaa siitä, mitä kaikkea Valavuori on tehnyt väärin. Ei se muuta minun mielipidettäni, vaikka sitä toistaisi miljoonasti täällä.

Eikä myöskään tarvitse kirjoittaa faktoina tuollaisia, että "Velaksin toiminta ei ole koskaan vilpitöntä", kun se ei ole faktaa, vaan sinun mielipiteesi asiasta.

Valavuori on tehnyt rikoksen talousasiossa ja saanut siitä tuomion. Hän maksaa sen takaisin, tai ei (ehkä todennäköisempää että ei), mutta minun elämää se ei hetkauta suuntaan eikä toiseen. En kannata ja suosi rikosten tekemistä, mutta tuo Valavuoren kupru ei minua ärsytä lainkaan niin paljon, kuin moni muu asia tässä yhteiskunnassa, missä rahaa menee kankkulan kaivoon.
En luule voivani muuttaa mielipidettäsi, sinua ei liikuta Velaksin rikokset ja sillä Siwa. Kysyn kuitenkin: Miksi sinua sitten liikuttaa se, kun hänestä kirjoitetaan turhan päiten negaa? Mistä johtuu, ettet kiinnitä (ainakaan tällä palstalla) mitään huomiota kusetuksiinsa, vaan kirjoitat vain silloin jos häntä mielestäsi aiheetta dissataan? Onko Velaksi mielestäsi pääosin hyvä tyyppi, jonka rikokset tai huijaamiset ovat pikkujuttuja kaiken sen hyvän rinnalla, mitä on saanut aikaan?
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En luule voivani muuttaa mielipidettäsi, sinua ei liikuta Velaksin rikokset ja sillä Siwa. Kysyn kuitenkin: Miksi sinua sitten liikuttaa se, kun hänestä kirjoitetaan turhan päiten negaa? Mistä johtuu, ettet kiinnitä (ainakaan tällä palstalla) mitään huomiota kusetuksiinsa, vaan kirjoitat vain silloin jos häntä mielestäsi aiheetta dissataan? Onko Velaksi mielestäsi pääosin hyvä tyyppi, jonka rikokset tai huijaamiset ovat pikkujuttuja kaiken sen hyvän rinnalla, mitä on saanut aikaan?

Kyllä mä kiinnitän huomiota siihen, jos/kun joku pystyy osoittamaan selvästi, että Valavuori on kusettanut. Nuo talousrikoksista tulleet tuomiot on esimerkiksi kusetusta, mistä sitten on tullut tuomio. Ja vaikka se talousrikos ei minua sillä tavalla liikuta, niin en tietenkään hyväksy sitä.

Tässä ketjussa listataan moni muukin asia kusetukseksi ja itselleni niissä paistaa melko usein subjektiivisuus ja se, että Valavuorta inhotaan isosti. On täällä toki ollut sellaisiakin kirjoituksia joskus, missä Valavuoren inhoajat ovat edes yrittäneet antaa posia jostain tapahtumasta, mitä Valavuori on järjestänyt.

Ei mulla tuntemattomiin julkisuuden henkilöihin mitään henkilösuhdetta ole, mutta enemmän mulle Valavuori on hyvä tyyppi, kuin jotain muuta. Tuo rikos ei ollut mikään pikku juttu, mutta kuten sanoin, minua se ei oikein hetkauta millään tavalla.
Sitten ne muut väitetyt huijaukset/kusetukset ovat sellaisia, mistä ei minulla ainakaan ole faktaa, tai jos on, niin sitten ei haittaa minua. Itse en esim. laske näitä eri urheiluseurojen toiminnassa mukana olemisia kusetuksiksi, tai huijaamisiksi. Tai se, että Valavuori järjestää, tai on mukana, hyväntekeväisyystapahtumissa, vaikka ei sitten itse olisikaan niin suuressa roolissa ollut kuin kertoi, niin sekään ei ole minulle kusetusta. Mä näen siinä sen lopputuleman, että joku taho saa hyväntekeväisyyden kautta taloudellista tukea.

Mutta joo, saahan sitä inhota Valavuorta yhtä lailla, kuin minä pidän ihan ok-tyyppinä. Pitää minunkin yrittää muista se, samalla kuin toiste päinkin muistaa se, että kaikki ei koeta asioita samalla tavalla.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Näitä turhakkeita ei palstalle kyllä kaivata. Viestistä on annettu rikepiste.
Kyllä mä kiinnitän huomiota siihen, jos/kun joku pystyy osoittamaan selvästi, että Valavuori on kusettanut. Nuo talousrikoksista tulleet tuomiot on esimerkiksi kusetusta, mistä sitten on tullut tuomio. Ja vaikka se talousrikos ei minua sillä tavalla liikuta, niin en tietenkään hyväksy sitä.

Tässä ketjussa listataan moni muukin asia kusetukseksi ja itselleni niissä paistaa melko usein subjektiivisuus ja se, että Valavuorta inhotaan isosti. On täällä toki ollut sellaisiakin kirjoituksia joskus, missä Valavuoren inhoajat ovat edes yrittäneet antaa posia jostain tapahtumasta, mitä Valavuori on järjestänyt.

Ei mulla tuntemattomiin julkisuuden henkilöihin mitään henkilösuhdetta ole, mutta enemmän mulle Valavuori on hyvä tyyppi, kuin jotain muuta. Tuo rikos ei ollut mikään pikku juttu, mutta kuten sanoin, minua se ei oikein hetkauta millään tavalla.
Sitten ne muut väitetyt huijaukset/kusetukset ovat sellaisia, mistä ei minulla ainakaan ole faktaa, tai jos on, niin sitten ei haittaa minua. Itse en esim. laske näitä eri urheiluseurojen toiminnassa mukana olemisia kusetuksiksi, tai huijaamisiksi. Tai se, että Valavuori järjestää, tai on mukana, hyväntekeväisyystapahtumissa, vaikka ei sitten itse olisikaan niin suuressa roolissa ollut kuin kertoi, niin sekään ei ole minulle kusetusta. Mä näen siinä sen lopputuleman, että joku taho saa hyväntekeväisyyden kautta taloudellista tukea.

Mutta joo, saahan sitä inhota Valavuorta yhtä lailla, kuin minä pidän ihan ok-tyyppinä. Pitää minunkin yrittää muista se, samalla kuin toiste päinkin muistaa se, että kaikki ei koeta asioita samalla tavalla.
Miltä maistuu Valeksin lasti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös