Taitaa jäädä viimeiset kaksi kirjainta pois lopputuloksesta.Toki tämä on vain väliporras tavoitteessa olla lopulta urheilu host.
Taitaa jäädä viimeiset kaksi kirjainta pois lopputuloksesta.Toki tämä on vain väliporras tavoitteessa olla lopulta urheilu host.
Paskaa puhuu lähes yhtä sujuvasti kuin mentorinsa.
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Valavuoren Iidan Kultakorneri rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!Sovitaanko jätkät, että lopetetaan tämä Iidan dissaaminen?
Itsekin nauran sitä, mutta joku raja sentään.
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Valavuoren Iidan Kultakorneri rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
Iida pitää jättää rauhaan siihen asti että saa puhalleltua meidän Dösönöön kuntoon ja tekemään pisteitä. Toki hieman alhaista on alkaa Suomisen Tapsaa lyömään, vähän sama kuin märkää rättiä löisi.
Kyllä, Ylilaudalle. Se paikka on kuin luotu hänelle.Pitäisikö tälle kultamekko Iidalle perustaa jopa oma ketju?
En ihan hirveästi rahaa laittaisi Jaedon Descheneaun NHL-uran puolesta.Eihän tässä ole mitään epäselvää: Vainio haluaa NHL-pelaajan vaimoksi, kuten Valavuorikin.
Great stuff, nämä " iidat" tietää mitä median ja sportin maailmassa tapahtuu!! SSovitaanko jätkät, että lopetetaan tämä Iidan dissaaminen?
Itsekin nauran sitä, mutta joku raja sentään.
Jaahas. Nettomaksaja saanut uuden tukijan twitteriin. Kari Hannula puolustaa suoraselkäistä veronmaksajaa ja tsemppaa tuleviin hyviin tekoihin. Saa nähdä minkä palkinnon voittaa varainkeruumiehen arpajaisissa.
Eiköhän hänellä nimenomaan ole tuo suunnitelma, että kaikki julkisuus edesauttaa hänen "uraansa". Vaikka hänen facebook sivuiltaan löytyykin seuraava:Eli nyt kannattaisi ottaa askel taaksepäin ja tehdä selvä suunnitelma siitä, mikä on hänen oma polkunsa urheilutoimittajaksi, ja keskittyä vähemmän julkisuuspeliin.
Julkisuus ei takaa menestystä
mutta menestys usein takaa julkisuuden.
Nyt on Frutti Di Mare lähellä.Eiköhän hänellä nimenomaan ole tuo suunnitelma, että kaikki julkisuus edesauttaa hänen "uraansa". Vaikka hänen facebook sivuiltaan löytyykin seuraava:
Ei siellä nyt ihan kovalla työllä kuvitella mennä kovinkaan pitkälle. Toki on toikin varmasti raskasta selälle kannatella meloneita.
Mitä itse ketjun sankariin tulee, niin onko tuo mummorulla joku leijonat.com tai pallomeri yms. paskaa?
Silvio Berlusconi joukkueelleen: Jos voitatte Juventuksen, tilaan pukuhuoneeseen bussilastillisen lutkia - Mummorulla
Italian entinen pääministeri ja nykyinen Monzan joukkueen omistaja, Silvio Berlusconi, teki melkoisen lupauksen joukkueelleen. Hän kertoi motivoivansa joukkuettaan suuriin voittoihin, mutta metodi tuli vähintäänkin puskista. Berlusconi täräytti pokerinaamalla tilaavansa bussilastillisen lutkia...mummorulla.com
Olen kyllä itse sitä mieltä, että IIdaa ei pitäisi kohdella samalla tavalla tässä ketjussa kuin Valavuorta. Nuori, naiivi ja hädintuskin vielä edes aikuinen.Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Valavuoren Iidan Kultakorneri rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
Vähä niinku tämä laivalla riehunut toimari kavereineen? Sopii kyllä erittäin hyvin tähän muottiin eikä yllätä pätkääkään että tämä Iida on satanolla vietävissä.Olen kyllä itse sitä mieltä, että IIdaa ei pitäisi kohdella samalla tavalla tässä ketjussa kuin Valavuorta. Nuori, naiivi ja hädintuskin vielä edes aikuinen.
Luulin että tällainen sekoilu on lopetettu mutta vissiin never stop the madness ja vedetään taas.