Aleksi Valavuori – urheilupersoona

• 3 923 299
  • 14 509

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ottakaa huomioon, että kun on tarpeeksi nuori niin äiti ja isä tuppaavat nolottamaan. Onko tässä ollut kyse samanlaisesta häpeästä ja pakoreaktiosta? Miksi muuten kieltää asian, josta jää varmasti kiinni.

”Mee nyt pois! Ole hiljaa, mä pärjään kyllä itse. Ei tuo ole mun äiti!”

Viron kirjaimet taas on todellinen älynväläys. Aitäh ema!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Sovitaanko jätkät, että lopetetaan tämä Iidan dissaaminen?
Itsekin nauran sitä, mutta joku raja sentään.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Sovitaanko jätkät, että lopetetaan tämä Iidan dissaaminen?
Itsekin nauran sitä, mutta joku raja sentään.
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Valavuoren Iidan Kultakorneri rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!

Iida pitää jättää rauhaan siihen asti että saa puhalleltua meidän Dösönöön kuntoon ja tekemään pisteitä. Toki hieman alhaista on alkaa Suomisen Tapsaa lyömään, vähän sama kuin märkää rättiä löisi.

Joku voi olla märkä rätti, mutta näistä kahdesta se ei kyllä ole Tapsa.

Pyydän samalla anteeksi kaikilta märältä räteiltä. Ja pyydän anteeksi myös ihan hiukan sitä, että viitsin edes kommentoida tuollaisen nuoren selkeästi ihan väärässä paikassa olevan nuoren aikuisten tekemisiä. Tämäkin henkilö vain alleviivaa Valavuoren toimintatapoja. Haetaan se otsikoissa oleva nimi ja nostetaan vielä isommin esille. Lopputuloksena Midaan kosketus.

Ainiin ja toimittaja Marttiselta anteeksiantamatonta puhua liian lievästä rikosnimikkeestä. Vitun tonttu.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaahas. Nettomaksaja saanut uuden tukijan twitteriin. Kari Hannula puolustaa suoraselkäistä veronmaksajaa ja tsemppaa tuleviin hyviin tekoihin. Saa nähdä minkä palkinnon voittaa varainkeruumiehen arpajaisissa.

Hah, Valavuori varmaan jo laittanut Hannulan Karille Valitut Palat tyyliin viestin, että ONNEKSI OLKOON, OLETTE MAHDOLLISESTI VOITTANEET ARVONNASSA, SAANKO TEIDÄN YHTEYSTIEDOT PALKINTOA VARTEN!!!

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Eli nyt kannattaisi ottaa askel taaksepäin ja tehdä selvä suunnitelma siitä, mikä on hänen oma polkunsa urheilutoimittajaksi, ja keskittyä vähemmän julkisuuspeliin.
Eiköhän hänellä nimenomaan ole tuo suunnitelma, että kaikki julkisuus edesauttaa hänen "uraansa". Vaikka hänen facebook sivuiltaan löytyykin seuraava:
Julkisuus ei takaa menestystä
mutta menestys usein takaa julkisuuden.

Ei siellä nyt ihan kovalla työllä kuvitella mennä kovinkaan pitkälle. Toki on toikin varmasti raskasta selälle kannatella meloneita.

Mitä itse ketjun sankariin tulee, niin onko tuo mummorulla joku leijonat.com tai pallomeri yms. paskaa?

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ei Vainio oikeasti miksikään toimittajaksi halua. Juontajaksi korkeintaan koska siihen riittää tiukka kultamekko ja ennen kaikkea saa julkisuutta. Ikävä kyllä Iidan osakkeita hieman laskee se, että TV-chätit ovat kuolleet pois, muuten vetäisi sellaista ihan varmasti.

Toivottavasti elämästään ei tule toisintoa Tukiaisen, Inka Tuomisen yms. tarinoista.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Eiköhän hänellä nimenomaan ole tuo suunnitelma, että kaikki julkisuus edesauttaa hänen "uraansa". Vaikka hänen facebook sivuiltaan löytyykin seuraava:

Ei siellä nyt ihan kovalla työllä kuvitella mennä kovinkaan pitkälle. Toki on toikin varmasti raskasta selälle kannatella meloneita.

Mitä itse ketjun sankariin tulee, niin onko tuo mummorulla joku leijonat.com tai pallomeri yms. paskaa?

Nyt on Frutti Di Mare lähellä.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Valavuoren Iidan Kultakorneri rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
Olen kyllä itse sitä mieltä, että IIdaa ei pitäisi kohdella samalla tavalla tässä ketjussa kuin Valavuorta. Nuori, naiivi ja hädintuskin vielä edes aikuinen.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Olen kyllä itse sitä mieltä, että IIdaa ei pitäisi kohdella samalla tavalla tässä ketjussa kuin Valavuorta. Nuori, naiivi ja hädintuskin vielä edes aikuinen.
Vähä niinku tämä laivalla riehunut toimari kavereineen? Sopii kyllä erittäin hyvin tähän muottiin eikä yllätä pätkääkään että tämä Iida on satanolla vietävissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy