Allulle VIP-liputkin on suunnattu sellaiselle tekijämiesporukalle, mitä ei pienet deltajit (lipun hinta, paikka, tapahtuma, mitä sisältyy, toimitusehdot tms) voisi vähempää kiinnostaa. Pääasia, että on leveää liitua millä piirtää ja hommat etenee. All in ja done, ne on sanat millä kauppaa käydään. Kitisijät ja tinkaajat voi etsiskellä lähimmän torspon kitupiikkuperseensä alle. Take my word!
Tähän liittyen jaetaas oma kokemus Uefa Supercupista. Edessä istuu herrasmies (suhteellisen varakkaan näköinen), joka esitteli kaverilleen lippuja tähän syksyn nhl peliin. Oli ostanut 10 kpl vip-lippuja vierekkäin, toisen kysyessä ajankohtaa ei tiennyt, eikä myöskään joukkueita tiennyt ja mietti siinä että ketä me saadaan peliin. Oli nyt kuitenkin "varmuuden vuoksi" ostanut 10 ettei jää ilman. Tässähän ei mitään väärää ole, mutta selkeästi löytyy noita yllä kuvailemiasi tyyppejä jotka ei paljoa kuluta aikaa yksityiskohtiin tai hintoihin ynm. perehtymiseen.