Katso niitä reittejä, eilen ainakin 2 viimeistä lenkkiä oli jostain Levin huipun tienoilta alas ja autolla takaisin ylös ja sama uusiksi, tottakai tuolla tyylillä myös nopeus/km nousee.Hienosti kehittyy hiihtovauhti! Maanantaina ei mennyt vielä vaparilla kuin ajoittain jotain 7.30-8.00 min/km, nyt jo kuntoilijalle aivan komea pertsavauhti 4.30 / km. Upeaa kehitystä!
Laskettelurinnettä alas?Katso niitä reittejä, eilen ainakin 2 viimeistä lenkkiä oli jostain Levin huipun tienoilta alas ja autolla takaisin ylös ja sama uusiksi, tottakai tuolla tyylillä myös nopeus/km nousee.
Hiihtoa on alppihiihtokin, eipä takerruta lillukanvarsiin.Laskettelurinnettä alas?
Taitaa vain olla niin hassusti ettei 3k taida edes riittää kuukausittaisen koron maksamiseen, sen verran Valevuori on sössinyt hommansa.Jossain twitch streamissä sanoi että on lyhentänyt verovelan korkoja kokoajan 3k kuukaudessa.
Silti viimevuoden tulot 0€. Eiköhän toikin aikanaan saa vielä ansionsa mukaan.
Kyllä siellä varmaan joku latu menee, olihan noissa pätkissä nousujakin mukana. Ja ettei mene liian negatiiviseksi, hiihdossa jos jossain on yksittäisten lenkkien vertailu äärimmäisen hankalaa, keli ja ladun profiili voi vaikuttaa minuuttitolkulla kilometrivauhtiin.Laskettelurinnettä alas?
Kyllä siellä varmaan joku latu menee, olihan noissa pätkissä nousujakin mukana. Ja ettei mene liian negatiiviseksi, hiihdossa jos jossain on yksittäisten lenkkien vertailu äärimmäisen hankalaa, keli ja ladun profiili voi vaikuttaa minuuttitolkulla kilometrivauhtiin.
Euron per metri niin pääsee Doerin kyytiin. Paljon laitetaan?Joo, aika monesti on lähtenyt Utsuvaaralts liikenteeseen ja ottanut helpot pois :D no tästähän ei voi miestä syyttää, kun (jos) nyt kuitenkin hiihtää
Pitäisiköhän tuo käydä joku päivä katsomassa sattuisko Doer ladulle ja lyöttäytyä peesiin.
Eli tästä tulikin alamäkivalehiihto, hätä keinot keksii. Voisi samantien siirtyä Levin laskettelukeskukseen, hissillä ylös => suksilla alas => profit.Joo, aika monesti on lähtenyt Utsuvaaralts liikenteeseen ja ottanut helpot pois :D no tästähän ei voi miestä syyttää, kun (jos) nyt kuitenkin hiihtää
Pitäisiköhän tuo käydä joku päivä katsomassa sattuisko Doer ladulle ja lyöttäytyä peesiin.
Euron per metri niin pääsee Doerin kyytiin. Paljon laitetaan?
Laturaivon uusi muoto, kun tuomittu verorikollinen raivoaa ladulla: "ANNA EURO PERKELEEN KOMMUNISTI TAI ET HIIHDÄ MUN PERÄSSÄ ENÄÄ METRIÄKÄÄN!!!"Tämä olisi kyllä hauska kun tunkisi vain peesiin ja Valavuori alkaisi jotain euroja huutelemaan.
Aika hyvän kuvan Valavuoren osaamisen tasosta sai tuosta Urheilulehden Rodman-jutusta, jossa Valavuori tuli ja meni oman mielensä mukaan ja lupaili ummet ja lammet joutumatta itse vastaamaan seurauksista. Muiden vastuulle jäi sitten sen miettiminen, että kuinka nämäkin luvatut ilmaisliput ja muut hoidetaan. Itse tapahtumahan taisi olla rajusti tappiollinen. Lisäksi tosiaan tarvitsee myös sen toteuttajan ja alustan näille lennokkaille ideoilleen. Nyt on vain lennokkaat ideat, mutta itsellään ei taas riitä osaaminen, viitseliäisyys tai pitkäjänteisyys näiden toteuttamiseen.Se on just sitä mitä sillä on ollut tähänkin asti. Idea, jonka toteuttamiseen kunnolla ei resurssit riitä. Käytännön toteutus on sitten tätä.
Sinällään surkuhupaisaa, että sivuillaan uhoaa tekevänsä just sitä mitä osaa. Ilmiön nostatusta, myyntiä sun muuta. Kummoista merkintää ei cv tästä hankkeesta saa. Myynti reilun kolmanneksen tavoitteesta, jos ilmoitettu lukema edes pitää paikkaansa, minkäänlaista ilmiötä ei ole tästä saanut tehtyä. Työtodistukseen tulisi merkintä "suorittanut tehtävänsä kykyjensä mukaa"
Hahaha, signaturematskua.Laturaivon uusi muoto, kun tuomittu verorikollinen raivoaa ladulla: "ANNA EURO PERKELEEN KOMMUNISTI TAI ET HIIHDÄ MUN PERÄSSÄ ENÄÄ METRIÄKÄÄN!!!"
Laturaivon uusi muoto, kun tuomittu verorikollinen raivoaa ladulla: "ANNA EURO PERKELEEN KOMMUNISTI TAI ET HIIHDÄ MUN PERÄSSÄ ENÄÄ METRIÄKÄÄN!!!"
Valavuori ei ole hyvä tuollaisissa pikkuasioissa, kuten kellonajoissa tai päivämäärissä, antaa hanhinaamojen keskittyä niihin. Se saattoi olla itse asiassa yhdeksältä illalla, tai huomisaamuna. Joka tapauksessa niistä tulee vuoden huigeimmat megabileet koska Velaksi niin sanoo, ja sillä sipuli. Tässä tapauksessa kannattaa ehdottomasti ostaa sika säkissä.Yhdeksältä piti olla palaveri hullun poron kanssa missä sovitaan asioista liittyen valagaalaan, mutta nyt jo täysissä varusteissa menossa hiihtämään Vilanderin kanssa. Se ei ole valhe jos siihen itse uskoo.