Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Selänteen Twitter-tili Valavuoren käytettävissä?
Valavuoren kyky itsereflektointiin on pyöreä nolla. Onkohan sillä vain niin pirusti pokkaa että ei välitä vaikka on kävelevä kaksoisstandardi ja lokki vai eikö se ihan aidosti vaan huomaa omaa käytöstään.
Siinä saa tienata aika viudesti, asumiskuluissa tietysti säästää kun asuu siivouskomerossa. Ei ne suuret tulot vaan pienet verot.Allu kertoi juuri Twitterissä että hänen oman arvion mukaan menee noin kolme vuotta puolen miljoonan verorästien maksuun. Iikka Kivi muistutti Allua verojen maksusta ja tästä ei mestari tykännyt.
Eihän se ole kuin rontti kolmesataa keilaa vuodessa. Esimerkiksi keskisuuren menestyvän rakennusfirman toimarina tienaa ihan helposti.
Onhan ne pieniä summia ja helppoja maksettavia niiden mielestä, joilla ei ole mitään käsitystä rahasta, verojen maksusta puhumattakaan.Tuo 300kiloa vuodessa pitää siis saada lapaan verojen jälkeen. Eli pitää sen 600-700 tonnia tienata vuodessa. Allulla taas hiukan keulii.
Aika ihmeellistä, että kaverilla riittää noita selkääntaputtelijoita. Tuohonkin, täysin epärealistiseen ajatukseen 3 vuoden maksuajasta riittää pökkelöitä jotka uskoo Valeksin oikeasti maksavan tuollaisia summia.
Jos maksaa 50 tonnia kolmessa vuodessa ulosottoon olen aivan helvetin yllättynyt.
Jos se ei jatkossakaan maksa veroja.Tuo 300kiloa vuodessa pitää siis saada lapaan verojen jälkeen.
Joo en ottanut huomioon, että jotain pitäisi jäädä elämiseen. Ei tuo 600-700 kokoluokkakaan paha ole. Ansiotuloina esimerkiksi sellaisen vähän Ruokakeskoa pienemmän päivittäistavaraketjun toimarina ihan helppo homma.
Se on ehkä Allun ostettava uusi satsi bottiseuraajia jos ne jaksaisivat höpötellä enemmän.Aika vähän tuolla Valavuoren Twitterissä kuitenkaan keskustelua syntyy. Miehellä kuitenkin sen +120 tuhatta tilaajaa.
Kärkkäimmät "keskustelijat" on estetty ja loput botteja. Mukaan mahtuu kourallinen seläntaputtelijoita, jotka muina harrastuksinaan pelaavat uhkapelejä ja fanittavat Antti Mäkistä.Aika vähän tuolla Valavuoren Twitterissä kuitenkaan keskustelua syntyy. Miehellä kuitenkin sen +120 tuhatta tilaajaa.
Allu kertoi juuri Twitterissä että hänen oman arvion mukaan menee noin kolme vuotta puolen miljoonan verorästien maksuun. Iikka Kivi muistutti Allua verojen maksusta ja tästä ei mestari tykännyt.
Muistetaan tietenkin kuinka Valavuori itse julkisesti länkytti jollekin korkean profiilin SDP/VL-poliitikolle siitä kuinka hänen maksamiaan veroja törsäillään, paitsi että Aleksi itse ei ollutkaan niitä veroja juurikaan maksellut.
Onneksi Aleksi latoo verottajalle 300 tonnia / vuosi lapaan niin saa tuonkin korjattua.
Aika vähän tosiaan syntyy, kun Aleksi pienenä miehenä blokkaa kaikki vähänkään eri mieltä olevat. Jotenkin säälittävää. Jani Mäkelä on samanlainen. Itse käyttää ties minkälaista retoriikkaa ja jos haluaa kyseenalaistaa, pikku-Jani blokkaa ja uhkaa suunnilleen kunnianloukkaus syytteillä.Aika vähän tuolla Valavuoren Twitterissä kuitenkaan keskustelua syntyy. Miehellä kuitenkin sen +120 tuhatta tilaajaa.
Aika vähän tosiaan syntyy, kun Aleksi pienenä miehenä blokkaa kaikki vähänkään eri mieltä olevat. Jotenkin säälittävää. Jani Mäkelä on samanlainen. Itse käyttää ties minkälaista retoriikkaa ja jos haluaa kyseenalaistaa, pikku-Jani blokkaa ja uhkaa suunnilleen kunnianloukkaus syytteillä.
Tosin tietysti Valevuoren bannivasara ei heilahda jos vastapuolella on vähänkään medianäkyvyyttä tai urheilu-uraa. Esim Conny Karlsson on säästynyt bannivasaran iskulta vaikka on kritisoinut Valeksia.