@AWennstrm
Kiinnostavaa huomata, että Valavuoren ja Sporty Worldin huutokaupan ehdot muuttuivat, kun löylykauhan hinta on noussut kymppitonniin. Nyt meneekin vain puolet hyväntekeväisyyteen ja puolet "Kuningaskotkalle". Doers do.
@Valavuori
Mukavaa, että tää sama jätkä levittää paskaa koko ajan. Alusta lähtien Ahonen on sanonut, että puolet Ahoselle ja puolet Pelastakaa Lapset ry:lle. Jos olisit katsonut ja tietäisit edes jostain jotain, et levittäis jatkuvaa paskaa. Melkoinen toimittaja olet.
@Valavuori
On muuten melko uskomatonta, että joku toope löytää tästäkin jotain väärää. Kertoo ihmisestä aika paljon. Aina vinkumassa jostain jotain ja useat jutut aivan täyttä paskaa ja väärää tietoa täynnä.
@AWennstrm
Olen katsonut huutokauppasivulle. Tiedät varmaan mitä itse olet korjannut sinne? Videoilla on aika vähän merkitystä, jos itse kauppaa käydään toisella alustalla. Toivottavasti kyseinen kauppa tehdään ilman ehtojen lennosta muuttamista kunnolla.
@Valavuori
Älä sössötä, puhut paskaa toistuvasti ja vingut minkä kerkeet. Useat sun jutut täynnä virheitä ja sun mielikuvitusjuttuja. Pistä kättä taskuun tai oo hiljaa, kaikille parempi niin.
Antti Wennström
@AWennstrm
Varmaan kuvittelen tuon ehdoista otetun kuvakaappauksenkin. Aiotko vielä solvata, vai miten olisi hyvä jatkaa? Tärkeä huutokauppa hoitaa kunnolla ja ehtoja muuttelematta.
@Valavuori
Sä oot vuosia soittanut täällä suutas joka suuntaan, loukannut ihmisiä, kiusannut, vittuillut. Oon kattonut vierestä tota sun reppanatoimintaa ja lässytystä, johon aika moni on täysin kypsänä. Tunge se kuvakaappaus mihin haluat, mulla ei ole sulle aikaa yhtään enempää.
@AWennstrm
Toivottavasti sinulla on kuitenkin aikaa hoitaa tällainen huutokauppa kunnolla.