Tulee satavarmasti samaan vähintään yhden 5+20 ensi kaudella pelatessaan, hakee sen verran hanakasti että kun kolahtaa niin kolahtaa.Saa antaa sopimuksen minun puolestani, viihdyttävä pelaaja. Hakee aina taklausta kun paikka tulee ja on hyvä luistelija. Kiekollisessa pelissä on paljonkin hakemista, mutta menee kyllä pakki hierarkiassa Salmelan edelle tällä hetkellä.
Sitten kolahtaa ja todennäköisesti Derbyssä. Toivottavasti kovaa kanssa.Tulee satavarmasti samaan vähintään yhden 5+20 ensi kaudella pelatessaan, hakee sen verran hanakasti että kun kolahtaa niin kolahtaa.
Jos koko kauden sopparin sais niin ei tuo yksi riitä edes.Tulee satavarmasti samaan vähintään yhden 5+20 ensi kaudella pelatessaan, hakee sen verran hanakasti että kun kolahtaa niin kolahtaa.
Mitäköhän hyötyä siitä on joukkueelle? Ajaa itsensä joko tilanteesta ohi tai sitten itsensä ulos.Sitten kolahtaa ja todennäköisesti Derbyssä. Toivottavasti kovaa kanssa.
Mitäköhän hyötyä siitä on joukkueelle? Ajaa itsensä joko tilanteesta ohi tai sitten itsensä ulos.
Jos taklaa paljon niin välillä käy vahinkoja. Minä ja varmasti moni muukin haluaa mielummin että taklataan ja pari kertaa käy vahinko vs samanlainen tissiposki porukka kuin viime kaudella.Mitäköhän hyötyä siitä on joukkueelle? Ajaa itsensä joko tilanteesta ohi tai sitten itsensä ulos.
Kyllä nyt kovat ja fiksut pommit käy, mutta Anttalainen on esittänyt juuri sitä tyyliä, että sillä kerjätään vaan sitä penalttia ja otsikoita. Ja siis toki nyt jollain tavalla pitää koittaa pelipaikkaa hakea, pitkässä juoksussa tossa näen enemmän haittaa kuin hyötyä joukkueelle.Jos taklaa paljon niin välillä käy vahinkoja. Minä ja varmasti moni muukin haluaa mielummin että taklataan ja pari kertaa käy vahinko vs samanlainen tissiposki porukka kuin viime kaudella.
Mielestäni jokaisessa Ässä joukkueessa kuuluisi olla yksi pommikone jolla läikkyy välillä yli. Palonen/Lamberg/Pihlajamäki tyylillä, Anttalainen menee samaan kastiin.Kyllä nyt kovat ja fiksut pommit käy, mutta Anttalainen on esittänyt juuri sitä tyyliä, että sillä kerjätään vaan sitä penalttia ja otsikoita. Ja siis toki nyt jollain tavalla pitää koittaa pelipaikkaa hakea, pitkässä juoksussa tossa näen enemmän haittaa kuin hyötyä joukkueelle.
Nyt on petrannut siitä alusta. Edelleen samaa koheltamista näkyy kentällä ja kiekollisesti temppuilee rajapinnassa.
Noista hyökkääjistä Lamberg lienee lähimpänä, samanlaisia hölmöjä taklauksia haki, mutta haki usein ihan fiksua päätypelaamistakin. Anttalainen koittaa ajaa pakkina vastustajan tohon siniviivalle.Mielestäni jokaisessa Ässä joukkueessa kuuluisi olla yksi pommikone jolla läikkyy välillä yli. Palonen/Lamberg/Pihlajamäki tyylillä, Anttalainen menee samaan kastiin.
Lisätään listaan vielä pommikone ysäriltä: Niko Mikkola, tai kuten J.Aho asian ilmaisi: "Katujyrä Liedosta!"Mielestäni jokaisessa Ässä joukkueessa kuuluisi olla yksi pommikone jolla läikkyy välillä yli. Palonen/Lamberg/Pihlajamäki tyylillä, Anttalainen menee samaan kastiin.
Tai Maukka faking Kuusisto. Samaa kokoluokkaakin, Anttalainen ei ihan niin hullu täryjyrä kuitenkaan ole kuin Maukka.Lisätään listaan vielä pommikone ysäriltä: Niko Mikkola, tai kuten J.Aho asian ilmaisi: "Katujyrä Liedosta!"
Eiliseltä yksi, osunut pommi:
Joo. Virheet, mitä on esittänyt koko uransa systemaattisesti. Tottakai ne jää pois. Pori on tunnettu taikuudesta.Aineksia siis on, mutta luotammeko siihen, että kiekolliset radikaalit virheet jää minimiin ja saamme nauttia vain kovista pommeista ja siitä onnistuneesta pakkipakki- tai ykkössyötöstä?
Lisäarvon (fyysisyys) tuo pakistoon, mutta kiekon kanssa on jo vuosia ollut ongelmia, eli se pitää sitten hyväksyä.
Itse taas ajattelen, että tuosta pelityylistä on enemmän hyötyä nimenomaan pitkässä juoksussa.Kyllä nyt kovat ja fiksut pommit käy, mutta Anttalainen on esittänyt juuri sitä tyyliä, että sillä kerjätään vaan sitä penalttia ja otsikoita. Ja siis toki nyt jollain tavalla pitää koittaa pelipaikkaa hakea, pitkässä juoksussa tossa näen enemmän haittaa kuin hyötyä joukkueelle.
Itse taas ajattelen, että tuosta pelityylistä on enemmän hyötyä nimenomaan pitkässä juoksussa.
Joku yksittäinen peli saatetaan hävitä jonkun ulosajon takia, mutta kyllähän vastustaja joutuu olemaan antennit pystyssä, kun Anttalainen on jäällä.
Uskon että Pike näkee Anttalaisen tärkeänä osana "pelikirjaansa".
Parhaan hetken Mikkola silti tarjos isomäes silloin kun Sheptakki takoi sen jäänrakoon.Lisätään listaan vielä pommikone ysäriltä: Niko Mikkola, tai kuten J.Aho asian ilmaisi: "Katujyrä Liedosta!"
Sheptak oli yksi omista suosikeistani ja osasi entisenä hyökkääjänä tehdä kiekolla muutakin kuin heittää pitkää päätyyn.Parhaan hetken Mikkola silti tarjos isomäes silloin kun Sheptakki takoi sen jäänrakoon.
Olihan se kovaotteinen kaveri, mutta vaikka sai ihan ok pisteitäkin aikaan niin oma pää vuoti jatkuvasti. Itseäni lähinnä vitutti kun Sheptak oli kusessa omassa päässä. Se on jännä miten nämä isokokoiset "oman pään isännät" saavat paljon anteeksi ja heitä vielä 20v jälkeen muistellaan tippa silmäkulmassa vaikka loppujen lopuksi eivät juuri hyötyä tuoneet. Olen itse syyllistynyt samaan haikailuun. Vastaavasti jos joku Viljanen vetäisi samoilla tilastoilla niin muisteltaisi vaan että oli "iha paska" pelkästään sen takia ettei vetänyt ketään nokkaan.Sheptak oli yksi omista suosikeistani ja osasi entisenä hyökkääjänä tehdä kiekolla muutakin kuin heittää pitkää päätyyn.