Alastomuudesta.
Luettuani ketjun vastauksia suorastaan hämmästyin kuinka mainioita kirjoituksia jatkoaikalaiset pääpiirteissään ovat saaneet aikaan, tuntuu siltä etten kykene antamaan enää mitään muuta uutta aiheeseen liittyvää kuin oman mielipiteeni, sitä laisinkaan väheksymättä, joten kirjoittamaan ryhtyminen tuntuu suorastaan vaativalta urakalta, vaikka kirjoittamisesta noin yleisesti ottaen pidänkin melkoisesti.
Omasta alastomuudestani tyydyn kommentoimaan ainoastaan sen verran, että tulen toimeen oman, kaukana täydellisestä olevan, kehoni kanssa ja minulle alastomuus on nykyisellään hyvin luonnollista ja jopa luontevaa. Siihenkin voi oppia.
Mutta alastomuudesta yleisesti mediassa, mainoksissa, elokuvissa ja musiikki bisneksessä.
Minua mainoksissa esiintyvät alastomat tai lähes alastomat mallit eivät jaksa enää sykähdyttää, monet sellaiset mainokset ohitan suorastaan olan kohautuksella - liika on aina liikaa. Joidenkin kohdalla saatan pysähtyä hetkeksi katsomaan mainosta tarkemmin antamatta mainoksen kuitenkaan vaikuttaa omiin ostopäätöksiini, yleensäkään mainolla ei ole niihin juuri merkitystä koska ostaessani jotain tutustun tuotteeseen tarkoin ja mikäli kalliimmasta ostoksesta on kyse sitä paremmin kartoitan omat tarpeeni ja niiden pohjalta perehdyn eri vaihtoehtoihin etc. etc. Mutta, palatakseni itse asiaan eli alastomuuteen.
Nykyisellään alastomuus on lyönyt itsensä todella läpi mainonnassa ja välillä tuntuu, että sitä tuputetaan suorastaan liian kanssa mutta kuten on tullut ilmi, alastomuudella ja seksuaalisuudella saa huomiota ja sitähän mainostajat haluavat, ja lisäksi kauniit mallit joita mainoksissa esiintyy luovat osaltaan sitä mielikuvamainontaa nykytrendeistä ja siitä millaisia ihmisiä pidetään haluttavina. Tällä mielikuvamarkkinoinnilla ja mainonnalla on todella suuri merkitys, sitä ei aina tulla huomaamaan. Ja, joku aiempi kirjoittaja otti tämän aiheen myös oivallisesti esille. Ennen kuin mainokset saattoivat olla näin rohkeita ja niissä saattoi esiintyä alastomia hahmoja käytettiin symboliikkaa ajamaan samaa asiaa, käytettiin symbolisia esineitä jotka simuloivat fallosta, rintoja, naisellisia muotoja etc. etc. Ajat ovat muuttuneet. Itseasiassa minua ei niinkään häiritse se, että mainokset pursuavat alastomuutta koska niiden “sisältö” nyt muutenkin on hyvin ohut.
Mitä taasen tulee musiikkibisnekseen ja elokuviin niin niissä esiintyvä alastomuus ei minua niinkään kauhistuta vaan monasti minusta se tuntuu jopa säälittävältä koska hivenenkin tarkkaavaisempi katsoja huomaa sen, elokuvan ollessa kyseessä, tarinan ohuuden mikä paljastuu sen alastomuuden takaa. Ja, sama pätee musiikkibisnekseen. Musiikkia tunnutaan tehtävän nykyään ulkonäön eikä musiikillisten ansioiden perusteella mikä on surku koska monet ulkonäöllisesti heikommassa asemassa olevat artistit jäävät vaille mahdollisuutta tämän tähden, näin ainakin uskoisin asian olevan. - No, minuun tällä ei ole vaikutusta sillä musiikin suhteen olen jämähtänyt omille vuosikymmenilleni, ja oikeastaan vuosisadoilleni... vai tulisiko ilmaista vuosituhannelleni. Ja, elokuvien harrastajana... no, ainahan sitä voi koettaa markkinoida elokuvia alastomuudella mutta ei tehoa minuun.
Kaikkiaan voinen sanoa ettei alastomuudella, minkään laisella alastomuudella, ole minuun oikeastaan suurempaa vaikutusta. Ei se minua häiritse, voin sulkea silmäni siltä mikäli haluan, eikä se myöskään saa minua ostamaan mitään tuotetta mitä en tarvitsisi. Minulle tuotteen ostaminen lähtee ensisijaisesti tarpeesta.
Tällaista tuherrellen...
vlad#16
Luettuani ketjun vastauksia suorastaan hämmästyin kuinka mainioita kirjoituksia jatkoaikalaiset pääpiirteissään ovat saaneet aikaan, tuntuu siltä etten kykene antamaan enää mitään muuta uutta aiheeseen liittyvää kuin oman mielipiteeni, sitä laisinkaan väheksymättä, joten kirjoittamaan ryhtyminen tuntuu suorastaan vaativalta urakalta, vaikka kirjoittamisesta noin yleisesti ottaen pidänkin melkoisesti.
Omasta alastomuudestani tyydyn kommentoimaan ainoastaan sen verran, että tulen toimeen oman, kaukana täydellisestä olevan, kehoni kanssa ja minulle alastomuus on nykyisellään hyvin luonnollista ja jopa luontevaa. Siihenkin voi oppia.
Mutta alastomuudesta yleisesti mediassa, mainoksissa, elokuvissa ja musiikki bisneksessä.
Minua mainoksissa esiintyvät alastomat tai lähes alastomat mallit eivät jaksa enää sykähdyttää, monet sellaiset mainokset ohitan suorastaan olan kohautuksella - liika on aina liikaa. Joidenkin kohdalla saatan pysähtyä hetkeksi katsomaan mainosta tarkemmin antamatta mainoksen kuitenkaan vaikuttaa omiin ostopäätöksiini, yleensäkään mainolla ei ole niihin juuri merkitystä koska ostaessani jotain tutustun tuotteeseen tarkoin ja mikäli kalliimmasta ostoksesta on kyse sitä paremmin kartoitan omat tarpeeni ja niiden pohjalta perehdyn eri vaihtoehtoihin etc. etc. Mutta, palatakseni itse asiaan eli alastomuuteen.
Nykyisellään alastomuus on lyönyt itsensä todella läpi mainonnassa ja välillä tuntuu, että sitä tuputetaan suorastaan liian kanssa mutta kuten on tullut ilmi, alastomuudella ja seksuaalisuudella saa huomiota ja sitähän mainostajat haluavat, ja lisäksi kauniit mallit joita mainoksissa esiintyy luovat osaltaan sitä mielikuvamainontaa nykytrendeistä ja siitä millaisia ihmisiä pidetään haluttavina. Tällä mielikuvamarkkinoinnilla ja mainonnalla on todella suuri merkitys, sitä ei aina tulla huomaamaan. Ja, joku aiempi kirjoittaja otti tämän aiheen myös oivallisesti esille. Ennen kuin mainokset saattoivat olla näin rohkeita ja niissä saattoi esiintyä alastomia hahmoja käytettiin symboliikkaa ajamaan samaa asiaa, käytettiin symbolisia esineitä jotka simuloivat fallosta, rintoja, naisellisia muotoja etc. etc. Ajat ovat muuttuneet. Itseasiassa minua ei niinkään häiritse se, että mainokset pursuavat alastomuutta koska niiden “sisältö” nyt muutenkin on hyvin ohut.
Mitä taasen tulee musiikkibisnekseen ja elokuviin niin niissä esiintyvä alastomuus ei minua niinkään kauhistuta vaan monasti minusta se tuntuu jopa säälittävältä koska hivenenkin tarkkaavaisempi katsoja huomaa sen, elokuvan ollessa kyseessä, tarinan ohuuden mikä paljastuu sen alastomuuden takaa. Ja, sama pätee musiikkibisnekseen. Musiikkia tunnutaan tehtävän nykyään ulkonäön eikä musiikillisten ansioiden perusteella mikä on surku koska monet ulkonäöllisesti heikommassa asemassa olevat artistit jäävät vaille mahdollisuutta tämän tähden, näin ainakin uskoisin asian olevan. - No, minuun tällä ei ole vaikutusta sillä musiikin suhteen olen jämähtänyt omille vuosikymmenilleni, ja oikeastaan vuosisadoilleni... vai tulisiko ilmaista vuosituhannelleni. Ja, elokuvien harrastajana... no, ainahan sitä voi koettaa markkinoida elokuvia alastomuudella mutta ei tehoa minuun.
Kaikkiaan voinen sanoa ettei alastomuudella, minkään laisella alastomuudella, ole minuun oikeastaan suurempaa vaikutusta. Ei se minua häiritse, voin sulkea silmäni siltä mikäli haluan, eikä se myöskään saa minua ostamaan mitään tuotetta mitä en tarvitsisi. Minulle tuotteen ostaminen lähtee ensisijaisesti tarpeesta.
Tällaista tuherrellen...
vlad#16