Aktiivisuusrannekkeet, sykevyöt ja urheilukellot -miksei muukin kuntoilu-hifi

  • 3 604
  • 29

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Polarin paras puoli, kunhan saa datan mitattua on polarin appi flow, siitä löytää hyvän määrän dataa, varsinkin jos menee selaimella flown sivuille, sieltä löytyy niin paljon dataa että tekee mieli vetää hanskaan kun innostuu niin kovasti.

Tästähän tulee taas uutta mielenkiintoista dataa, joka tunnetusti innostaa lisädatan generointiin.
 

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
Tuota nappi-asiaa mäkin vähän mietin. Fyysiset napit tuntuisivat selkeämmältä ratkaisulta, mutta yritän katsoa asiaa ennakkoluulottomasti. Powerin laitteissa ei ollut virtaa, joten en päässyt kokeilemaan käytännössä noiden eroja. Oma kokemus on vanhasta Fitbitistä ja siinä piti ainakin naputella näyttöä kovin tarmokkaasti jotta mitään tapahtui, mutta monen vuoden takaisen kokemuksen perusteella ei pidä mennä arvioimaan uusia eri valmistajan laitteita.
Mä olen sen verran old school vaikka softa-alalle olenkin, niin nappulat oli aikalailla must. Aika hyvin akku kestää vaikka mulla on jatkuva sykeseuranta päällä. Laitan aina saunoessa(2-3 kertaa viikossa) lataamaan, niin hyvin pärjää. Aluksi mietitytti miten jaksaa nukkua kello kädessä. Varsinkin kun en ollut rannekelloa pitänyt about viiteentoista vuoteen. Unen seuranta on sinänsä mielenkiintoista vaikka ei sitä liian vakavasti kannata ottaa. Alkoholi näkyy aika karulla tavalla tuossa seurannassa, varsinkin näillä maileilla (45+).
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kokemuksia, onko hyvä hankinta? Miettinyt jos ostaisi jossain välissä.

Monenlaista dataahan siitä saa oman palautumisen tarkasteluun.

Tärkein ominaisuus on varmaan tuo sykevälivaihtelu, josta näkee aika hyvin oletko palautunut. Tietenkin myös leposyke ja ruumiin lämpötila on ihan päteviä seikkoja palautumisen tutkimiseen.

Sormus toimii hyvin, akku kestää ja se on lyhyen käytön jälkeen melko huomaamaton.

Kuitenkin edelleen kaikista tärkein asia on oman kehon kuuntelu. Sitä ei nämä älylaitteet saa milloinkaan korvata. Siksi täytyy muistaa, että tämäkin on vain renki, jota ilman pärjää vallan mainiosti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös