"Miksi Heino pelaa??
Metsänpeikko on pelästynyt kun hänen ihailemaa metsän kuningasta, Akimotoa, moititaan. Mutta yritetään analysoida, jooko?
Aki Heinon plussat ja miinukset:
+ Kädellinen pakki, ei mikään Coffey, mutta ihan ok liigatasolla.
+ Itseluottamus/ rentous, ei varmasti jännitä tai koohota kentällä.
+ Hyvä luistimilla
+ Kokenut
- Fyysisesti heikko ja pieni kokoinen
- Pelikäsitys heikko eli avaukset eivät lähde ja runsaasti riskinottoa.
- Asenne, ei perkele, Porissa taistellaa, eikä seurata katseella sivusta.
Heino pelaa siksi, koska meillä ei ole kiekollisia pakkeja kuin kaksi eli Sorokins ja Heino. Heino pelaa, koska on kokenut ja on Toivolan hankinta. Toivolalta/ Kiveltä puuttuu rohkeus peluuttaa Vallia ja antaa hänen oppia liigatasolle.
Itse en vaan ymmärrä miksi tälläinen jämäkaveri yleensä pyörii liigaympyröissä ja saa vielä palkkansa tästä hommasta. Turha, ainoastaan Metsänpeikon tapaiset tytön hupakot menevät tähän Heino huumaan. Itseasiassa tämä HPK fanien juttu nauratti vähän aikaa, mutta alkaa olla aikalailla loppuun kaluttu jo"
Olisit lainannut koko tekstin etkä vain loppukaneettia. Teksti on kirjoitettu vastauksena Metsänpeikolle, joka provosoi tilannetta ja siksi vastauksessa on hieman särmää.
Mutta kuten huomaat, löydän myös ne hyvät puolet Heinosta, enkä "dissaa" tai kuten Suomeksi sanotaan, hauku Heinoa tarkoitushakuisesti. Minä olen ensimmäisenä kehumassa kaveria, jos hän joskus pelaa hyvin.
Olen nähnyt Heinolta tällä kaudella viisi peliä, eikä hän vielä ole onnistunut. Ja se mikä ärsyttää todella paljon on tämä luovuttaminen. Vaikka pelaaja epäonnistuu, mutta taistelee, saa hän paljon anteeksi. Valitettavasti Heino nostaa selän pystyyn ja seuraa katseella kun muut taistelevat hänen virheensä takia.
Vanhojen divaritilastojen vertailu on turhaa, kun molemmat ovat pelanneet liigassa ja niistä tilastoista näkee että Sorokins on selvästi parempi kuin Heino, eikö??
Se miksi ihmettelen Heinon tyylisten pelaajien hankintaa Poriin on raha. Miksi ei luoteta nuoriin puolustajiin, joilla on potentiaalia ja joista voi seura joskus saada jopa siirtokorvauksen/ kasvattajarahan, sen sijaan kun hankitaan näitä reissumiehiä, jotka vain rahastavat.