Vakavissaan kirjoitettua, kerrankin
Viestin lähetti Roman
Paskan marjat, kaikki me iloisia ollaan. Siis juuri tuosta ettei tarvitse Heinoa kentällä jännittää.
Tämä nyt vaan näyttää olevan tätä Tero 1+1 huumoria.
Tämä alkoi minun osaltani huumorina. Pelkkää sitä tämä ei ole ollut pitkään aikaan. A Heino on oikeasti viihdyttävä pelaaja, eikä myöskään erityisen huono eikä haitallinen joukkueelleen. Tältä kaudelta moinilla mielessä se kuuluisa omamaali Tapparaa vastaan ja surkea Ässä-peli ja heti teilataan.
En vertaa Tuuskia ja Akia, mutta kannattaa miettiä vaikka tältä pohjalta objektiivisuuttaan: Tällä kaudella Marko Tuulola on antanut lukuisia vastustajan maaliin tai ainakin maalitilanteeseen johtaneita harhasyöttöjä. Tuulola on myöskin ajanut itsensä hyökkäyspäässä ulos tilanteista useita kertoja, aina maajoukkuepelejä myöten. Se nyt vaan on sitten niin että 'Tuuski on hyvä, Heino on huono, Tappara kahvaa, HIFK pelaa sikaa, ruotsalaiset on homoja'. Itse tietysti voin samalla tavalla olla ns. väärässä, koska olen pikkuhiljaa päättänyt että Heino ei ole huono niin käännän kaiken näkemäni, tai minkä kuvittelen näkeväni, Heinon hyvyydeksi. Kukaan meistä ei oikeasti pysty objektiiviseen arvioon. En sitä pyydäkään, pyydän vain kunnioittamaan toistenkin näkemyksiä. Toivottavasti itsekin pystyisin välillä toivettani toteuttamaan.
Vihdoinkin kun joku pelaaja ei ole Bluesin Heartmixin näköinen (HMV) niin siitä palkitaan lähettämällä Forssaan. Juhlapuheissa arvostetaan kiekollista pelaamista, mutta sitten kun joku muukin pakki kuin läpisyöttö-Tuulola sitä yrittää niin se on sitten väärin. Aaltomaisista laidan kautta puruista ei tule vastukkeelle paikkoja, mutta ei tule kyllä omillekaan.
Ei vaan, kyllähän se on oikein että muutkin saavat vuorollaan pelata Kerhossa, Korkeavuori ja kumppanit pitää ajaa kunnolla sisään liigapeleihin. Vaikea ennustaa kuka on keväällä kunnossa.
Akille pikaista paranemista.