Eipäs näy. Juuri nyt kun kokeilin digiboksisista valita ko. kanavaa, valittaa Topfield "Ei korttia".
Täällä näkyy kyllä, tosin vain toisessa telkkarissa jossa plustv kortti..
Ja itse aiheesee, en katso huonon ajankohdan takia.
Eipäs näy. Juuri nyt kun kokeilin digiboksisista valita ko. kanavaa, valittaa Topfield "Ei korttia".
Itsellä ei korttia ole ja hyvin tuo tällä hetkelläkin näkyy.
Näin siis täällä Hämeenlinnassa.
Mikähän lie ongelmana, Lappeenrannassa asustan ja kaapelitalous, mutta Nelonen Sport Plus tarjoaa mustaa ruutua :( Ei siis mitään kortteja löydy. Veetlekin nurin, nyt jännittää näkyykö ollenkaan. Joillakin operaattoreilla on toi koko vklpn ilmaistarjonta, ainakin ttv:llä.
Löytyyhän niitä. Taitaa löytyä melkein kaikista Super Bowleista jonkinnäköinen koostekin. Jos ei ihan itse etsimällä löydy, niin tuolta NFL-ketjusta löytyy ainakin linkit näihin videoihin. Tässä nyt esim. on NFL.comista yksi video, jossa on vähän pätkiä näistä kaikkein ikimuistoisimmista Super Bowleista.Ehkä YouTubesta voisi fiilistellä muutaman aiheeseen liittyvän pätkän.
Aika vahvasti haluat kertoa kaikille, että ei kiinnosta Super Bowl ja mielestäsi kaikki sen katsojat ovat juntteja. Silti näet vaivaa etsiäksesi ketjun johon oli kirjoitettu ennen sinua edellisen kerran miltei 9 vuotta sitten.En aio. Saatanan tylsää ja yliarvostettua sekamelskaa koko laji ja siihen päälle kaikki irvokkaimmat jenkkimaneerit on väännetty tapahtuman ympärille. Tätä sitten pakkosyötetään meille ihan niin kuin hauskat halloweenit ja kiitospäivät. Joten kiitos ei.
Millä tavalla sitä pakkosyötetään meille? Urheiluruutua katsoin tänään noin vartin verran ja siinä oli asiaa lähinnä SM-Liigasta ja SM-hiihdoista. Huomenna ehkä vähän käydään läpi kun itse peli on su-ma yönä. Maanantaina sitten varmaan myös tulokset kerrotaan urheilu-uutisissa.En aio. Saatanan tylsää ja yliarvostettua sekamelskaa koko laji ja siihen päälle kaikki irvokkaimmat jenkkimaneerit on väännetty tapahtuman ympärille. Tätä sitten pakkosyötetään meille ihan niin kuin hauskat halloweenit ja kiitospäivät. Joten kiitos ei.