Jees. Olen jollain tapaa innostunut lajista tässä talven mittaan ja jopa valvonut muutaman ottelun duunipäivää vasten.
iso LOL...ei mulla muuta...vai astuinko miinaan?. Muutenkin mielestäni vähän liian iso "kohu" aina tästä marginaalilajin loppuottelusta.
Tuskinpa astuit. Olen vain niin sivistymätön, että en ole huomannut tätä lajia olympialaisissa tai seurannut MM-kisoja. Pitänee ottaa tarkkailuun.iso LOL...ei mulla muuta...vai astuinko miinaan?
Vuotuiseen tapaan maanantai otettu vapaaksi töistä. Mukava yllätys Neloselta, että näkee ilmaiseksi. Hodari-tarvikkeet ja kurakaljat (Miller's, Budweiser) pitää hommata huomenna valmiiksi. Varsinaista suosikkia ei ole, mutta sympatiat on enemmän Green Bayn puolella.
Ennemmin katsoo vaikka shakinpeluuta tai testikuvaa. Jos on jotain tylsempää kuin ameriikkalainen kainalopallo, niin ainakaan minä en sellaista ole nähnyt.
Jo tuo pelin nimi ärsyttää: Jalkapallo nimenä pelille jossa suurimmaksi osaksi juostaan soikean muotoinen puikula kainalossa ja heitellään sitä on melkein sama kuin tätä Eurooppalaista jalkapalloa kutsuttaisiin vaikkapa ampumahiihdoksi.
No, kouluaikoina siitä oli pakko vouhottaa, vaikka todellisuudessa kukaan ei tiennyt lajista sitäkään vähää mitä tänä päivänä mahdollisesti tiedetään. Toki ne lippikset olivat sitten sitäkin tärkeämpiä.Tuo kyllä summaa aika hyvin minunkin ajatukseni tuosta pelistä. Joskus junnuna yritin pari kertaa katsoa tuon Superbowlin kun siitä aina kaikki vouhottivat koulussa, mutta aika nopeasti kyllästyin molemmilla kerroilla ja päätin että ei ole minun lajini tuo.
Vaikka äänestäjiä on noin sata vähemmän kuin vuosi sitten niin prosentit ovat kyllä yllättävänkin saman suuntaiset. Vai onko se nyt niin yllättävää.. Varmaan samat tyypit äänestäneet molempina vuosina. Jokatapauksessa Super Bowl kiinnostaa ihan kiitettävästi niitäkin urheilufaneja, jotka ei muuten jefua seuraa. Ottelun äärimmäisen huonosta ajankohdasta huolimatta aina löytyy se tietty porukka joka jaksaa ottelun katsoa.