Aiotko katsoa Suomi-USA ottelun yöllä?

• 3 389
  • 65

Aiotko katsoa Suomi-USA ottelun yöllä?

• En katso

Ääniä: 18 12,4%
  • Kyllä katson

Ääniä: 108 74,5%
  • En tiedä/saa nähdä, ehkä/ehkä en

Ääniä: 19 13,1%

• Äänestäjiä
    145

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti JLand
Olen kyllä pitänyt huolen siitä, että suurin osa tietää. Se onkin sitten eri asia että kuinka montaa heistä kiinnostaa...kunnes juhlat alkavat Suomen voiton jälkeen.

Minkä jälkeen naapurit kutsuvat paikalle NYPD:n sällit ja sitten JLand'ia viedään. Tokihan muistat raportoida jatkoaikalaisille juhlinnan jatkoseuraamuksista..

vlad.

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Heh heh, hyvä kysymys. Luuletteko, että olen odottanut ne paljon puhutut kahdeksan vuotta nukkuakseni onneni ohi? Sitäpaitsi, se yöllä katsominen tuo siihen omaa tunnelmaa, sitä "Karjala-henkeä", kun pysyttäytyy väkisin hereillä, vaikka väsy painaa päälle.

Tätä listaa kun noudatat, voit nauttia Suomen finaaliin menosta täysin rinnoin:

Kohta 1: Ruoka/Juoma

-Erittäin tärkeä osa viihtyvyyttä, joku sipsipussi ei tee kenenkään sixpacille pahaa. Jotain pientä suolaista, kovin paljon ei kannata syödä, silloin uni voi yllättää. Juomaksi kelpaa esim. limsa, vesi, tai mehu. Toki itsekin aion nauttia alkoholia, mutta vain kohtuudella, etten sammahda ratkaisuhetkillä.

Kohta 2: Hyvä seura

-Itse katson kaikki tärkeät pelit aina isän seurassa, mutta toki joku voi nauttia kavereiden kanssa seuraamisesta. Nyt on kuitenkin niin tärkeä peli, ja luultavasti tunteet senverran pinnassa, että on hyvä, kun on samaa verta vieressä. Toki tyttöystäväkin kelpaa, mutta vain kun hän on oikeasti jääkiekkohenkinen. Itse en kaipaisi viereeni tylsistynyttä naikkosta, joka jatkuvasti nalkuttaa, että "toihan on vaan peliä". Sensijaan pelin jälkeen, varsinkin jos Suomi voittaa, ja olen vielä tajuissani, aion kyllä mennä tytölleni "vierailulle";).

Kohta 3: Oikea tunnelma

-Illan voi hyvin aloittaa kahdeksan kieppeillä katsomalla Suomi-Ruotsi MM välierän vuodelta '99. Siitä voikin sitten jatkaa samojen maiden Naganon kohtaamisen kautta vuoden '95 MM-finaaliin. Jos olet pessimisti, voit katsoa vuosien '99 ja '01 MM-finaalit, jonka jälkeen onkin hyvä siirtyä KAK:iin(KaikkienAikojen Katastrofi), eli Suomi-Ruotsi otteluun vuodelta 2003. Jos taas jostain vehkeen syystä toivot USA:n voittoa, voit luonnollisesti kertailla edellistä WC:tä. Näin virittäydyt haluamaasi tunnelmaan.

Näillä neuvoilla pärjäät yön yli. Jännittävää Hockey Nightiä kaikille. Torilla tavataan.

Ps: Noppis, näytä niille mistä kana kusee:).

SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI!
SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI!SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI!
SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI!SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI! SUOMI

Tep

Jäsen
Toki katson ottelun suorana. Vaikka tämä perhanan flunssa on minut jo parina päivänä petiin kaatanut ( ja jo nyt väsyttää vietävästi (klo: 20.55) ) niin pitää ne kaikki Suomen pelit katsoa.

Ja jos Suomi voittaa, se olen minä joka on pidätetty yöllisestä mekkalasta.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aion katsoa pelin suorana.

Sitä varten mulla on mäyrä ja Finlandia-votka (huom. isänmaallisuus) pakkasessa, jotta ei kuivin suin tarvitse keskellä yötä valvoa. Tolkku pitää tosin olla siinä suun kastamisessa, varsinkin sen Finlandian kanssa että ei nukahda ennen pelin loppumista.

Parin, ehkä kolmen tunnin kauneusunet tässä ennen pelin alkua kyllä tekisivät eetua, mutta se vaara siinä on että sitten kahdelta en herääkään. Joten taidan valvoa yhtäkyytiä pelin loppuun saakka.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Viestin lähetti Saku #11
Kohta 1: Ruoka/Juoma

-Erittäin tärkeä osa viihtyvyyttä, joku sipsipussi ei tee kenenkään sixpacille pahaa. Jotain pientä suolaista, kovin paljon ei kannata syödä, silloin uni voi yllättää. Juomaksi kelpaa esim. limsa, vesi, tai mehu. Toki itsekin aion nauttia alkoholia, mutta vain kohtuudella, etten sammahda ratkaisuhetkillä.

Sipsipussi voi kyllä alkaa nukuttaa, sillä yhdistelmällä hiilihydraatti + rasva on unettava vaikutus verensokerin noustessa nopeasti.

Kunnon satsi makkaraa tai vaikka lihapullia (ilman vaaleaa leipää, perunaa, makaronia tms) lykkää paremmin unen tuloa!

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Tähän mennessä jokainen yömatsi on katsottu, eikä ole syytä lopettaa tässä vaiheessa, joten katson.

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Jippo
Sanokaahan joku ihmekonsti, jolla itsensä saisi nukahtamaan väliksi 22.30 - 02.05.

Imovanella (tai muulla zopiclonia sisältävällä lääkkeellä). Ota mielellään jo ennen kymmentä, jotta vaikutus ehtii hävitä ennen kahta.

Itse aion katsoa pelin suorana, koska en halua herätä viideltä aamulla naapurista kajahtavaan älämölöön, jota seuraa joko rytmikkäät "suomi, suomi" -huudot tai vaihtoehtoisesti katukivetykseen iskeytyvän telkkarin räsähdys...

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakkohan se on katsoa vaikka työt kutsuvatkin heti aamulla. Tämä on niin tärkeä ottelu, ettei sitä yksinkertaisesti voi jättää väliin. Nyt pitäisi jaksaa valvoa muutama tunti ennen ottelua, taidanpa keittää pannullisen kahvia ja laittaa jonkun vanhan jääkiekkofilmin videoihini pyörimään...eilen tuli katsottua maalikimaraa sm-liigasta kaudelta 1992-93, jospa sitä tänään lämmittelisi ennen Suomi-USA ottelua vaikkapa kauden 1994-95 maaleilla:)

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun Suomi pelasi Naganon olympialaisten pronssiottelun, oltiin kaveriporukalla laivaristeilyllä. Alkuillasta oli vielä kova uho päällä että tottakai valvotaan ja katotaan matsi suorana yöllä jostain laivan telkusta. Minulle tuli kyllä uni silmään ennen. mutta aamulla krapulassa heräsin sitten siihen kun yön valvonut kaveri ryntäsi vielä aika höyryissä hyttiin ja huusi että pronssia tuli.

Nyt en ole laivalla enkä jurrissa. Mutta silti tuntuu että unihiekkaa on silmissä ihan riittävästi. Kyllä se teksti-tv sitten aamulla kertoo miten kävi.

Kyle

Jäsen
Kohta voiton puolella.
Nelosella on alkanut lähetys vanhoista peleistä ja hereillä ollaan. takana 12-päckki ja pari viina paukkua. Kahvin voimin yritetään sinnitellä.

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päätetään draaman kaari tännekin. Yöunia 2 tuntia ja töissä silmät ristissä... Mutta ehkä voipi sanoa, että KANNATTI VALVOA.

Sarme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Meinasi käydä huonosti. Klo 23 nukkumaan ja känny herättämään klo 2. Aamulla klo 7 herään kännykkä kädessä. Nelonen päälle ja sieltähän se ottelu alkoi uusintana.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti vlad
Itse ajattelin matsin katsoa, kuten olen katsonut valtaosan tulleista matseista.

vlad.

Aikomukseksi se sitten jäikin... kylläpä oli ilo herätä aamupäivällä hyvin nukutun yön jälkeen, ei mitään havaintoa herätyskellon soimisesta tai muustakaan aktiviteetistä yöaikaan.

Vitutusketjuunkin voisi mennä mutta antaa olla...

vlad.

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti vlad
Aikomukseksi se sitten jäikin... kylläpä oli ilo herätä aamupäivällä hyvin nukutun yön jälkeen, ei mitään havaintoa herätyskellon soimisesta tai muustakaan aktiviteetistä yöaikaan.

Tuttu tunne, monesti on käynyt kun atlantin takana tapahtuu, jotain joka pitää katsoa.

Eilen tosin tapahtui suoranainen ihme pelin suhteen. Muistan nukahtaneeni sohvalle ekan erän puolenvälin seutuvilla. Seuraavan kerran kun avasin silmät oli toka erä juuri alkanut, lähetys tosin oli jo aamun uusinta, mutta tyytyväinen olen vaikka noin vartti pelistä jäikin näkemättä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy