Aiotko katsoa Finaalin Kanada-Suomi yöllä?

• 3 694
  • 67

Finaali, Kanada - Suomi, valvotko?

• Kyllä, valvon ja katson ottelun!

Ääniä: 174 87,4%
  • En valvo.

Ääniä: 13 6,5%
  • En tiedä/saa nähdä, ehkä/ehkä en

Ääniä: 12 6,0%

• Äänestäjiä
    199

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Itse varasin colan lisäksi appelsiiniä ja kahvia. Luulisi toimivan. Ja aamulla seitsemään töihin, mutta eihän tälläistä mahdollisuutta saa moisen verukkeen vuoksi jättää käyttämättä. Tuttua hommaahan tämä, viimeksi valvoin Super Bowlin aikaan kuuteen aamulla; nukuin tunnin ja koulussa olin vähän kanttuvej.

Aamulla huudan Suomen voittoon ja naapurit hereille! Perkele!

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Todellakin katsotaan! Tyhmä kysymyskin! Huomenna tosin koulua, mutta arhh senhän voi jättää sivuunkin jos on aamulla vielä niin pihalla ettei kykene vaan. Varmaan tulee suht maltilla juotuakin tänään jotain. Liikaakaan ei viitsi, että tulee pelin seuraamisestakin jotain.

Yötä odotellaan malttamattomana. Kyllä kyseessä on yksi kaikkien aikojen finaaleista (suomalaisen) jääkiekon ystävän kantilta katsottuna, toivotaan että on tasokas ottelu! Itse uskon siihen ja ehkä sitten aamummalla päästään iloisissa tunnelmissa kirjoittelemaan tuntemuksia. Luotetaan siihen.

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nukkumaan siinä kymmenen maissa. Herätys kahdelta. N. viideltä takas nukkuun kahdeksaan asti. Sitten yhdeksäksi kouluun, onneks on lyhyt päivä ;)

Eli katson matsin.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totta kai katson. Koti-isän ominaisuudessa tosin aamullakaan ei nukuta pitkään, sillä pieni kämmen alkaa töniä isää hereille siinä 7.30-8.00 aikoihin. Toisaalta mikäs sitä on puistossa ulkoillessa vaikka vähän väsyttäisikin.

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
En aio katsoa suorana, vaikka mieleni kovasti tekisikin. Tyydyn katsomaan seitsemältä alkavan jälkilähetyksen, jonka jälkeen lähden töihin.

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No en katso en. Edelleen joutuu ehkä tuohon arkeen panostamaan sen verran, ettei tuollaisiin yö-kukkumisiin ole "varaa". Oppimistehtäviä saatan kyllä matsin alkuun asti vääntää, mutta sen jälkeen painun kyllä peiton alle kuorsaamaan.

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varmasti katsotaa suorana. Ei epäilystäkään. Tälläinen ottelu saa koulut jäämään täysin toissijaisksi ajanvietteiksi. Aamulla olisi kahdeksalta luennot, mutta ne saattaa joutua lintsaamaan. Varmaa tuo ei ole, koska kyse ei ole mistään tusinaluennoista, mutta muuten päivä on pelkkää helposti-lintsattavaa täynnä.

Nukkumaan en aio ennen kuin matsi on ohi. Yöllä herääminen on minulle tuskaa ja vierystilaa ei saisi päälle kirveelläkään. Siispä valvon urheasti colaa juoden. Tyttöystävä saattaa herätä matsin ajaksi seuraani ottelua katsomaan, mutta tuo ei ole vielä varmaa.

SUOMI! Saattaapi olla Jatkoaika piakkoin täynnä iloisia viestejä :-)

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Katson.

Noin klo 23.00 nukkumaan ja herätys vähän ennen kahta. Aamulla virkeänä herätys seitsemän maissa ja kahdeksaksi luennolle. Onneksi sentään ATK-pohjaista aamusta, niin silmät eivät varmasti lepää....

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Valmistautumisen otteluun aloitin kaksi tuntia sitten. Juotavaa löytyy sen verran että ei varmasti lopu kesken. Tottakai pelin katson loppuun saakka, kestää se kuinka kauan vaan.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kyllähän se ois tarkoitus katsoa.
Vielä pitäis jaksaa 2 ½ tuntia odottaa.

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No tottahan toki. Mun rytmillä ei ole edes myöhä, iltatöitä on tullut tehtyä useita vuosia ja muutenkin olen aina ollut yökyöpeli. Tähän aikaanhan sitä vasta piristyy. :)

Jaahas, täytyykin lähteä valumaan kisastudiolle päin tästä hiljalleen.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hohhoijaa, enpä tiedä oliko tässä valvomisessa mitään järkeä mutta nyt se on kärsitty - nyt se alkaa!

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Viestin lähetti OikeaPakki
Illalla tutimaan klo 21-22 välillä. Herätys 01.55.
Samat suunnitelmat oli mullakin, herätystä myöten. Tähän asti sujunut jopa naurettavan helposti ja jos ei jatkoajalle tarvitse mennä, ehtii aamulla nukkua tunnin ennen kouluun heräämistä. Lintsaamiseen ei ole varaa, joten yhtä helvettiä siitä koulunpenkillä istumisesta taitaa tulla (eiköhän tää pienehkö kuumekin ehdi vielä ennen iltapäivää nousta), mutta tällaisen matsin takia voi vähän uhratakin.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No ei kovin iloisissa tunnelmissa kirjoiteta. Hitto soikoon...

No onneksi olutta on!

Tämä oli muuten minun 2000 viesti täällä.

Kaverin kommentti tähän loppukaneetiksi: "Hyvä matsi, molemmat voitti ja onneksi ei ollut Ruotsi vastassa!"

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tuottanut pienintäkään ongelmaa. Klo 21 viideksi tunniksi nukkumaan ja matsin jälkeen vielä puolitoista tuntia lisää unta palloon. Töissä pirteänä kuin peipponen vaikka vitutus onkin päällä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy