Aina mun pitää...

  • 1 869
  • 10

Aina mun pitää...


  • Äänestäjiä
    63
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Eurovision vuoden 2015 laulukilpailut järjestetään ensi viikolla Itävallassa. Suomea kilpailussa edustaa punk-yhtye Pertti Kurikan Nimipäivät, ja jos osallistujien järjestys ratkaistaisiin aitouden ja tinkimättömyyden perusteella, uskallan väittää, että PKN ottaisi historiallisen suvereenin murskavoiton. Olenkin ollut aivan fiiliksissä PKN:n suorituksesta jo alkuvuodesta asti ja ajattelin perustaa yhtyettä varten aivan oman support-henkisen ketjunsa, vaikken punkista oikein mitään ymmärräkään.

Koska kyse on nimenomaisesti ehdottomasti pysyvämmistä asioista kuin yhdestä toukokuisesta laulukilpailusta, toimikoon kunnianosoituksena tällainen topiikki, jonne itse kukin voi listata nyt ja tulevaisuudessa asioita, joita "pitää tehdä". PKN tarjoaa ketjulle ja pohdinnoille itseoikeutetun alustuksen "Aina mun pitää" -kappaleellaan, jossa on reilussa minuutissa listattuna 12 erilaista hektisen yhteiskuntamuodon sanelemaa pakollista tekemistä ja aktiviteettia, jotka ovat varmasti tuttuja meille kaikille.

Pysähdy hetkeksi ja mieti: mitä sun pitää?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aina mun pitää syödä kunnolla. Ei tarttis aina, vähempikin riittäis. Kunnolla = liikaa.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Vituttaa hirveästi tuo kun pitää joka viikko siivota. Ja joka kevät joku vitun kevätsiivous. Tänään sanoin akalle, että onpa hyvä kun tänä keväänä siivotaan, niin ens keväänä ei tartte. Se sano että niinhänsä luulet. Paskat.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parran ajaminen on tylsää puuhaa. Millään ei jaksaisi. Monesti tuleekin kuljettua lähes luolamies-lookissa, mutta sehän on vaan muotia nykyään. Stokkan kuvastossakin joka toisella miesmallilla rehottaa. Suihkussakaan ei aina jaksaisi käydä. Miksi ihmeessä joka hiton mummoa pitäisi miellytellä? Enhän mä edes tunne niitä. Syöminen kanssa on yksi sellainen juttu. Ei vaan jaksa, eikä kotona oikein ole nälkäkään. Sitten kun lähtee kaupungille niin on pakko mennä heti Mäkkäriin. Välillä venyy johonkin neljään että tulee ensimmäisen kerran syötyä. Ja iltaisin ei millään viitsisi mennä nukkumaan ennen jotain kahta. Tuntuu että muuten menee koko ilta hukkaan. En mä halua heittää iltaa hukkaan.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Vastasin listasta siivota, tiskata, herätä ja käydä suihkussa. Nuo listasta vituttavat itseäni. Töissä käyminen, kotona oleminen, juominen ja syöminen sekä lepääminen ja nukkuminen ovat niitä mistä nautin. En koe että ne ovat "aina mun pitää". Ne ovat minulle ennemmin "aina mä saan".
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Koko täyskäsi on enemmän tai vähemmän tuttu, minkä lisäksi tänään pitää katsoa Euroviisujen semifinaalilähetys.

Aina mun pitää myös juoda päivän aikana vähintään kuus kuppia kahvia.
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Aina mun pitää nukahtaa nussittuna.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Aina mun pitää miettiä, että mitähän meistä suomalaisista ajatellaan ulkomailla.
Aina mun pitää kuunnella kun eukko samaa pähkäili ja toivoi ettei ainakaan PKN:ää haastatella green roomissa kun "ei kai ne osaa ees englantia, herrane aika".
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aina mun pitää kuunnella kun eukko samaa pähkäili ja toivoi ettei ainakaan PKN:ää haastatella green roomissa kun "ei kai ne osaa ees englantia, herrane aika".
Bändin basisti Sami Helle puhuu parempaa englantia kuin Mika Häkkinen ja Tommi Mäkinen yhteensä. Eli ei mitään ralli-engelskaa.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Bändin basisti Sami Helle puhuu parempaa englantia kuin Mika Häkkinen ja Tommi Mäkinen yhteensä. Eli ei mitään ralli-engelskaa.

Kuinka hyvää englantia ne muut sitten puhuvat, jos basistikin on jo tuollainen maestro?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös