Lukon Julius Mattila haastattelussa: "KalPalla on hyvä ylivoima."
Ketjun kamaa.
Jepun veli tietää mistä puhuu
Lukon Julius Mattila haastattelussa: "KalPalla on hyvä ylivoima."
Ketjun kamaa.
Siellä on ihan selkeästi sama liirumlaarum opeteltuna, ihan sama mikä joukkue vastassa.Lukon Julius Mattila haastattelussa: "KalPalla on hyvä ylivoima."
Ketjun kamaa.
Pakko kyllä tähän kommentoida että kyllä on Immonen sitä samaa ollut. Se nähty että Immosen kroppa ei kestä.Tavernier on ollut kahden kauden aikana enemmän loukkaantuneena, kuin kentällä.
Mikähän pakko se jättö on tehdä kun Sport sitä kokoajan otti pois? Varmaan neljä kertaa sama toistui. Oli kaikeista surkein ylivoima mitä olen koko kaudella nähnyt, ja se kertoo paljon.Jätön-jätön-jättöä ja kiekko suoraan vastustajan lapaan...
Olin tulossa aivan samaa laittamaan. :DBenTZamin Korhonen :D
Kannattaa käydä katsomassa nelosketjun sekä Korhosen normaalit- sekä edistyneet tilastot. Kaikilla noilla pelaajilla aika huonot lukemat siellä kirjattuna. Itse jopa yllätyin, että nelosketjulla peli pyörii paljon omassa päädyssä. Olen luonut päähäni harhan siitä, että he olisivat pääosin saaneet painetta vastustajan päätyyn.Korhosen säätäminen vituttaa, kokoajan huonoja ratkaisuja
jotenkin tuo kuvastaa lassen nyky tilannettaHieman laittoi hymyilyttämään LL55:n kasarilämärin toteutus.
Oikeastaan koko jätkä aiheuttaa joka matsissa myötähäpeän sekaista hörötystäHieman laittoi hymyilyttämään LL55:n kasarilämärin toteutus.
KalPa olisi parempi joukkue jos tuo puolustajan irvikuva saisi vaikka tuosta huitaisustaan pelikieltoa.mitä vittua Lasse?
Itse antaisin isoimman lampaan perseen tuosta jatkoajan ratkaisusta Korhoselle. Toki Lappalainen oli noussut myös turhan korkealle, mutta se kuuluu KalPan pelityyliin jatkoajalla. Korhonen alimpana miehenä lähti haastamaan ja veti kiekon blokkiin josta vastustaja pääsi luonnollisesti läpiajoon. Et sä jumalauta tuossa kohtaa tuollaista ratkaisua tee, kun 100 varmasti oli tiedossa se, että alimpana miehenä kentällä operoit.mitä vittua Lasse?
Joo siis on se vittu ton korhosen kanssa, menkööt katsomoonItse antaisin isoimman lampaan perseen tuosta jatkoajan ratkaisusta Korhoselle. Toki Lappalainen oli noussut myös turhan korkealle, mutta se kuuluu KalPan pelityyliin jatkoajalla. Korhonen alimpana miehenä lähti haastamaan ja veti kiekon blokkiin josta vastustaja pääsi luonnollisesti läpiajoon. Et sä jumalauta tuossa kohtaa tuollaista ratkaisua tee, kun 100 varmasti oli tiedossa se, että alimpana miehenä kentällä operoit.