Ihan vitun sama. Vaikka Petteri SihvonenKuka tilalle? Juuri niin.
Pekka.Kuka tilalle? Juuri niin.
Tää on kyllä paha. Nykyisellään ei ketään kiinnosta pätkän vertaa mennä katsomaan TPS:n estopaskaa. Sen jälkeen kun tulisi uusi valmentaja, joka mahdollisesti peluuttaisi jotain jääkiekkoa muistuttavaa, niin ei olisi menijöitä kun toimistolla on väärät ihmiset. Toimiston ihmisten vaihdon jälkeen, epäilisin jotta on väärät pelaajat askissa.Mikäli Seura laittaa Ahokkaan sopimuksen silppuriin, niin lupaan etten astu vahingossakaan yhteenkään Turun Palloseuran otteluun missään lajissa ennen kuin herrat Kallio, Suoraniemi, Urama ja Westerlund ovat poistuneet kauas tästä seurasta.
Kuka tilalle? Juuri niin.
No se on jokaisen oma asia käykö siellä hallilla vai ei. Itse olen tällä kaudella ollut jokaisessa matsissa hallilla ja ajattelin siellä olla myös nuo loput pelit. Näin jopa Kaskisen ajan kaikki kotipelit hallilla, joten olen nähnyt ihan riittävästi kaikkea tässä vuosien varrella.Tää on kyllä paha. Nykyisellään ei ketään kiinnosta pätkän vertaa mennä katsomaan TPS:n estopaskaa. Sen jälkeen kun tulisi uusi valmentaja, joka mahdollisesti peluuttaisi jotain jääkiekkoa muistuttavaa, niin ei olisi menijöitä kun toimistolla on väärät ihmiset. Toimiston ihmisten vaihdon jälkeen, epäilisin jotta on väärät pelaajat askissa.
Nyt on vain ihan saatanan kallis urheilujohto ja ne ovat vetäneet täysin vihkoon toisen kauden putkeen, niin en kyllä halua nähdä näiden vaihtavan valmentajaa kesken sopimuksen. Ensimmäisenä nuo kalliit puuhastelijat ulos ja sitten voidaan puhua muista. Nämä uunot kuitenkin toisivat jonkun Lämsän tänne, niin siinä sitten oltaisiin jumissa Erkan peppukaverin kanssa…
Turuus ihan mahdollinen skenaario kuule. Ei täällä perinteisesti ole valittu pätevimpiä vaan sopivimmat. Näin sanottiin Raipestakin ihan suoraan. Muiden valintojen "kehumista" en enää muista.Olisi vuosisadan näyttö kyllä potkia Ahokas ulos ja jättää toimisto nykyiselleen.
Uskoa löytyy vielä, ehkä olen sitten ns. posipetteri.
Mutta jos mennään muutama vuosi taaksepäin ja katsotaan millaista menoa organisaatiossa on ollut, eikö olla oikeasti muka palstan mielestä menty eteenpäin? Siis ihan aidosti?
Tottahan toki urheilujohto ansaitsee kehut 2 hopeakaudesta. Oli kuitenki 13 heikompaa joukkuetta takana kyseisinä kausina.Uskoa löytyy vielä, ehkä olen sitten ns. posipetteri.
Mutta jos mennään muutama vuosi taaksepäin ja katsotaan millaista menoa organisaatiossa on ollut, eikö olla oikeasti muka palstan mielestä menty eteenpäin? Siis ihan aidosti?
Juurihan sanoit että lopetat käymisen ja nyt käytkin ja olet käynyt Kaskisen ajoista saakka, onneksi oli puolitoista vuotta lomaa välissä. Kaskisenkin aika oli kuitenkin taivaallista verrattuna Suikkasen toiseen tai Virran täällä oloon (tai tähän nykyiseen estämisträppihuitomisriistopeliin)No se on jokaisen oma asia käykö siellä hallilla vai ei. Itse olen tällä kaudella ollut jokaisessa matsissa hallilla ja ajattelin siellä olla myös nuo loput pelit. Näin jopa Kaskisen ajan kaikki kotipelit hallilla, joten olen nähnyt ihan riittävästi kaikkea tässä vuosien varrella.
Nyt on vain ihan saatanan kallis urheilujohto ja ne ovat vetäneet täysin vihkoon toisen kauden putkeen, niin en kyllä halua nähdä näiden vaihtavan valmentajaa kesken sopimuksen. Ensimmäisenä nuo kalliit puuhastelijat ulos ja sitten voidaan puhua muista. Nämä uunot kuitenkin toisivat jonkun Lämsän tänne, niin siinä sitten oltaisiin jumissa Erkan peppukaverin kanssa…
Eteenpäin ollaan menty. Mutta samalla myös taakseppäin. Meillä on saatananmoinen taustaryhmä joista kukaan ei varmastikkaan ole mitenkään erityisen halpa roolissaan ja jotka eivät kanna mitään vastuuta koska sen pystyy siirtämään muille. Kallio ja Suoraniemi kasaa joukkueen, Urama hyväksyy sen on hyvä esimerkki tästä pallottelusta. Kenelläkään ei ole suoraa vastuuta vaan vedetään jollain Nokian 00-luvun mallilla jossa on johtajaa johtajan perässä.
Nuo kaksi hopeaa edellisiltä kausilta ei todellakaan ole mielestäni meriittejä joista urheilujohto voi taputtaa itseään olalle.