Kaukalonreuna
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Moisanen vetäis varmaa paremmin, taisi olla aika iso syy viime kauden menestykseen palstahuhujen perusteella. Antoko Raipe enemmän vaikutusvaltaa?
Moisanen vetäis varmaa paremmin, taisi olla aika iso syy viime kauden menestykseen palstahuhujen perusteella. Antoko Raipe enemmän vaikutusvaltaa?
Sopii, vaihdossa vaikka käytetty koirankakkapussi.Antakaa vain Jussi takaisin meille, kyllä se kelpaa ainakin apuvalmentajaksi.
Sieltä täytyisi nyt löytää rentous pelaamiseen...
On. Tuomiselle monoa myös, voivat Jussin ja Kalton kanssa lähteä käsikkäin.Onko mieli muuttunut?
On. Tuomiselle monoa myös, voivat Jussin ja Kalton kanssa lähteä käsikkäin.
Vaikka ensimmäisessä viestissä esitelty koko topicin pointti oli:Jatkossa voidaan jättää nämä ketjut kokonaan tekemättä, oli runkosarjassa kuinka synkkä vaihe tahansa. Nyt nautitaan!
Palaan asiaan omalta osaltani huomenna.Syyttävä sormi ei osoita yksittäisiä pelaajia, valmentajia tai edes valmennusjohtoa ja scoutteja, vaan koko shäätänän TPS:aa.
Ei auta kuule mussutukset nyt mä häpeän tätä sun alottamaa ketjua yht kaikki.Vaikka ensimmäisessä viestissä esitelty koko topicin pointti oli:
Palaan asiaan omalta osaltani huomenna.
Ei auta kuule mussutukset nyt mä häpeän tätä sun alottamaa ketjua yht kaikki.
Onhan nyt koko shäätänän TPS epäonnistunut, kun jengi on vasta toista kautta peräkkäin finaaleissa.Tämän jengin eväspussista löytyi kaksi homeista leipää ja pullollinen kusta. Kausi on pupellettu taas jo tässä vaiheessa.
Joukkueen touhu on kuin housuunpaskomisen oppikirjasta. Mikään ei onnistu eikä voi sanoa, että kaikki edes yrittäisivät.
Syyttävä sormi ei osoita yksittäisiä pelaajia, valmentajia tai edes valmennusjohtoa ja scoutteja, vaan koko shäätänän TPS:aa.
Ahokas on epäonnistunut
Riippuu tietysti millä tavalla näihin suhtautuu. Itse yritin tuoda esiin ketjun otsikkoa vastustavia argumentteja, eikä minulla ennen tätä viestiä olekaan ketjussa kuin yksi viesti. Nämä ketjut ovat kuitenkin hyvä esimerkki kannattajien kovin lyhyestä jänteestä. Ketju on kuitenkin hyvä olla muistona, sillä se voisi opettaa meitä kaikkia tutkimaan toimiamme rationaalisesti. Tietynlainen hetkessä eläminen ja tunteella meneminen on kuitenkin osa kannattamista. Jos pystyisimme analysoimaan peliä kylmän viileästi, olisimmeko kannattajia laisinkaan? Tottakai asiat olisi voineet mennä huonomminkin ja väärässä olleita on turha tikulla osoitella. Rationaalisuus vain usein unohtuu kun mennään tunne edellä.Jatkossa voidaan jättää nämä ketjut kokonaan tekemättä, oli runkosarjassa kuinka synkkä vaihe tahansa. Nyt nautitaan!
Olen. Tässä ketjussa on kuitenkin vaadittu Jussin potkuja monesti ihan ilman ironiaa ja sarkasmiakin.Öh, oletko koskaan kuullut ironiasta tai sarkasmista?
Olen. Tässä ketjussa on kuitenkin vaadittu Jussin potkuja monesti ihan ilman ironiaa ja sarkasmiakin.
Ahokas on tehnyt hyvistä pelaajista ihan paskoja.
Mitään pitkää kevättä tässä kuitenkaan ei ole tiedossa... suuri syyttävä sormi osoittaa Ahokasta ja hänen pelikirjaansa, joka ei sovellu tuolle joukkueelle kovinkaan hyvin.
...
Homma lienee paketissa säälien päätyttyä ja hyvä niin. Ahokas jatkanee ensi kaudella, mikä itsessään lupaa taas ihan vitun pitkältä tuntuvaa lyhyttä kautta
Ahokas on epäonnistunut, Rale, Tomppa ja se kolmas jannu ovat vetäneet vihkoon, pelaajistosta kuuluu, että osaa porukasta ei edes kiinnosta.
Sama. Ahokas on syksyn suonenvedon jälkeen ollut tyhjä takki, erikoistilannepelaaminen on järkyttävää paskaa ja joukkue on matskultaan sellainen, että sääliviivan alapuoli on sille oikea. Oikeisiin playoffeihin pääseminen on Tepsin mestaruus.
Tämän hetkisestä jengistä ei hirveän montaa janaria halua ensi kaudella nähdä. Toivottavasti kaikki saavat kenkää urheilujohtoa ja valmennusta myöten.
(Tämä 28.12.2021)Jos Petri "Vitun" Kontiola vetää meidän junnuista jalalla ohi kevyesti, niin voi kysyä että mitä vitun jarrua Ahokas noille jätkille on syöttänyt?
Ahokkaalle kenkää ja Kaskisen Kalle takas!
Vaikka tässä ei mitään katumusta tarvitsekaan kenenkään osoittaa, niin olipahan hyvin pohdittu omia kirjoituksia! Harmi vain ettei kaikki palstalla tähän kykene, vaan voittoputken alkaessa vetäydytään taka-alalle ja tappioiden kohdatessa saavutaan jälleen pärisyttämään rumpuja kuin mitään ei olisi tapahtunut.Vaikka itse en ole Ahokkalle kenkää varsinaisesti "vaatinut", niin voidaan pestä tässä vähän likapyykkiä: Kyllä, olen jauhanut paskaa, kuten tuossa yllä hyvin todetaan.
Pidän kyllä itseäni tässä yhtenä erittäin suurena tekijänä TPS:n nousussa ja finaalipaikassa. Ilman Cmore-irtisanomista pojat olisivat jo olleet Levillä tai ties missä, korkeintaan sääleissä hävinneenä tai jopa valahtaneena ulos pudotuspeleistä.Oma usko ainakin meni tuossa helmikuussa, enkä katsonut otteluakaan enää. Oikeastaan siitä lähtien tepsi alkoikin pelaamaan taas ihan hyvin. Kävi samat kuin palstaveljellä @Kanada-malja .
Että kyllä tässä saa itselleen heittää tervaa ja höyheniä päälle. Usko meni, eikä tässä voinut kuvitella, että tälläistä voisi tepsin jääkiekkojoukkue vielä tehdä.
Pidän kyllä itseäni tässä yhtenä erittäin suurena tekijänä TPS:n nousussa ja finaalipaikassa. Ilman Cmore-irtisanomista pojat olisivat jo olleet Levillä tai ties missä, korkeintaan sääleissä hävinneenä tai jopa valahtaneena ulos pudotuspeleistä.