Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
[Prööt]
HUUTISTA URAMALLE :DD
[/Prööt]
[/Prööt]
Pysyis potra poika vaan ainakin poissa Lukon toimistolta..[Prööt]
[/Prööt]
Ultimaattinen jinxaus. Nyt sieltä tulee Kaskisen apuvalmentajapesti, jonka perään nousee Härkälämäisesti päävalmentajaksi (hymiö)Ainakin Kalle Kaskinen väistetty, ja se tekee tästä jo positiivisen uutisen.
En usko että Kalto kuuluu Miettisen valmennus tiimiin. silloin on huolestuttavaa jos päävalmentaja ei voi vaikuttaa omaan valmennus teamiin.Eikös tuolla joku tiennyt, että Mosella on pari vuotta sopparia jäljellä? Ihan niin paljon ei rahaa taida olla, että sekin ostettaisiin ulos... Ja Mosella on kuitenkin aka hyvä rekordi siellä mallivahtien puolella. Niistä muista valmennuskuvioista olisi tietty kiva tietää kun täällä tuskin sitä totuutta löytää.
Toivottavasti muussa valmennustiimissä ei ainakaan Kalto jatka, Salosta ei huonoa sanottavaa.
Kuraman olemusta on ilmeisesti katsottava jatkossakin - Westerlundin asema ei toisaalta ole mikään pysyvä. Hallituksesta voi heittää kenet tahansa helvettiin ihan koska tahansa!
Moselle tehtiin vuonna 21 kolmen vuoden jatko.Eikös tuolla joku tiennyt, että Mosella on pari vuotta sopparia jäljellä?
Toinen puoli minussa pelkää, että tässä käy samat kuin Ahokkaa kanssa. Eli viihdyttävä lätkä Kouvolsta tuli Turkuun ja muuttui aika pakottamiseksi. Uskon kuitenkin, ettei samoja virheitä toisteta ja Toma saa olla kukkona tunkiolla, kuten kuulua pitää.
Kyllä. Skalicky, Dal Colle, Pyyhtiä, Kivihalme, Ilomäki..muutama muukin. Hommattiin Skalickyn ja Ilomäen muodossa "takuuvarmoja" vähintään 35pinnan miehiä liigan sisältä, ei voi saada ns. varmempia kortteja. Silti järkyttäviä floppeja joten eiköhän tämä nyt ollut ihan oikea ratkaisu, kaikkien kannalta. Aika tukkoon saatiin nämä varmat suorittajat jotka ovat jo liigassa tasonsa näyttäneet.Onhan tässä kuitenkin rehellisesti todettava, että ei Ahokas saanut lainkaan TPS:ssä hyökkäyspelaamista onnistumaan.
Hopeakaudella TPS:ssä oli täysin poikkeuksellinen kenttä Pyyhtiä-Pärssinen-Nurmi, joka kantoi Tepsiä.
Sitä Turussa odoteltaessa.. ehkä se päivä joskus koittaa...:D Tamperelaisella ratkaisulla Ahokas oltaisiin ulostettu vasta 15 kierroksen jälkeen sarjakärjessä.
Ainahan päävalmentaja on vastuussa joukkueen menestyksestä vaikka syyt heikkoon menestykseen olisi ihan muualla. Ei Ahokas ole ensimmäinen valmentaja joka on "uhrattu" eikä varmasti viimeinen. Minä taas luulen että Ahokas on itse halunnut lähteä.Semmonen tapaus. Ainakin Kalle Kaskinen väistetty, ja se tekee tästä jo positiivisen uutisen.
Ahokkaan bussin alle heittäminen oli taas todella oksettavaa - ”koko organisaatio yritti auttaa Ahokasta valmennuksessa, mutta eihän siitä vittu mitään tullut”.
Miettisellä nyt sitten mennään ja katsotaan mitä siitä tulee. Toivottavasti Miettinen saa tuoda omat apuvalmentajat.
Tusaajat jatkaa tusaamista...
Jaa-a. Lähtiköhän Ahokas omasta aloitteestaan, vai tuliko nelikakkosta persuksille?
Ahokas itse sanoi jossain, olisiko ollut jopa Jatkoajan haastattelussa, että optio on käytetty ja jatkaa ensi kaudella Turussa.Nyt joku voisi tarkentaa että julkistettiinko Ahokkaan sopimuksen optiovuoden käyttöä "virallisesti". Palstatotuuden mukaan optio olisi käytetty, mutta jos ei käytetty niin teknisesti ottaen Ahokasta ei "potkittu" ulos, hänen määräaikainen sopimuksensa kun oli vain 2 vuotta + optiovuosi.
En itse löytänyt kuin "Ilta-Sanomien tietojen mukaan Ahokkaan optio olisi käytetty, mutta tuo ei 100% luotettava tieto ole". Hassusti myös Iltalehdessä Kunnari julisti tunti sitten Ahokkaan jatkavan varmasti.
Arvaat varmaan kuka tämänkin tiedon on sinne uutiseen kirjoittanut. Jep, Sasha Huttunen.Nyt joku voisi tarkentaa että julkistettiinko Ahokkaan sopimuksen optiovuoden käyttöä "virallisesti". Palstatotuuden mukaan optio olisi käytetty, mutta jos ei käytetty niin teknisesti ottaen Ahokasta ei "potkittu" ulos, hänen määräaikainen sopimuksensa kun oli vain 2 vuotta + optiovuosi.
En itse löytänyt kuin "Ilta-Sanomien tietojen mukaan" Ahokkaan optio olisi käytetty, mutta tuo ei 100% luotettava tieto ole. Hassusti myös Iltalehdessä Kunnari julisti tunti sitten Ahokkaan jatkavan varmasti.
Tepsin tiedotteessa on kyllä erittäin herkullinen lause:
"Kokonaisuutta ei saatu koko kauden aikana toimimaan, ja tätä yritettiin ratkoa koko valmennusryhmän toimesta ja urheilujohdon tukemana. Kokonaisuuden hallitsemattomuus johti pelin ailahtelevuuteen ja heikkoon lopputulokseen."
Ainahan päävalmentaja on vastuussa joukkueen menestyksestä vaikka syyt heikkoon menestykseen olisi ihan muualla. Ei Ahokas ole ensimmäinen valmentaja joka on "uhrattu" eikä varmasti viimeinen. Minä taas luulen että Ahokas on itse halunnut lähteä.
Toivotaan! Raipe ainakin sai pyörittää myös hyökkäyskarusellia, en tiedä onko siinä ollut sitten isompi kynnys Raipelle mennä sanomaan, kun Ahokkaalle. Toivon todella, että Miettinen ei kuuntele mitään ylhäältä päin vaan toteuttaa omaa pelikirjaansa.Ahokas valitti ymmärtääkseni siitä, että pelitapa oli päätetty hänen puolestaan ja että se oli hänen pirtaansa liian puolustusvoittoinen.
Sen jälkeen palkataankin sitten Toma Miettinen, joka pyörittää 60 minuutin hyökkäyskarusellia vaihtuvilla paikoilla.
Alkoiko uusi sivu Tepsin pelikirjassa ja saako kuinka paljon aikaa näyttääkseen osaamistaan? Samoin kiinnostaisi tietää kuinka kauan tästä on siäsisesti tiedetty, sillä yleensä pelaajille myydään joukkuetta luvatulla pelipaikalla ja valmentajan nimellä.
Minä luen tuon.. anteeksi vaan.. emme luottaneet päävalmentajaan, vaan lähdimme porukalla säätämään.Tepsin tiedotteessa on kyllä erittäin herkullinen lause:
"Kokonaisuutta ei saatu koko kauden aikana toimimaan, ja tätä yritettiin ratkoa koko valmennusryhmän toimesta ja urheilujohdon tukemana. Kokonaisuuden hallitsemattomuus johti pelin ailahtelevuuteen ja heikkoon lopputulokseen."
Tuonhan voi lukea joko bussin alle työntönä (yritettiin auttaa, mut ei se saatana oppinu) tai sitten myöntönä, että ohjeistusta tuli liikaa joka suunnasta (johtaen kokonaisvaltaiseen sekoiluun). Toivon hartaasti, että johtopäätös oli jälkimmäinen.