Samaa mieltä :)Ahosta tulee tän kauden jälkeen kolminkertainen Suomen mestari(yksi apuvalmentajana, kaksi päävalmentajana). Saa ottaa talteen ja kivittää mut jälkeenpäin jos menee pieleen. :D
Samaa mieltä :)
Ihme vinkumista Aholle kenkää -ketjun nostelusta kun eri nimimerkit kirjottavat sinne kaikkea yleistä Jykästä ja sen toiminnasta. Mun mielestä Bluesin valmennus - Käyn Ahon laitaa -ketju sopisi parhaiten nykyisen päävalmentajan tekemisten ja tekemättä jättämisten käsittelyyn. Jos jotain pelaajaa haluaa haukkua tai kehua voiko sen tehdä pelaajan omassa ketjussa vai tarvitseeko perustaa X rulettaa -ketju tai X:lle kenkää -ketju?
Tosiaan. Tämä on nyt jo kolmas Jyrki Ahoa varten Bluesosioon perustettu ketju. Alkaiskohan jo piisata?
Mä en jaksa uskoa, että tällä olisi kovinkaan suurta merkitystä. En mitenkään usko, että Hire oli Ahon valitsema henkilö valmennustiimiin ja näin ollen Hiren vaihtuessa Tertsiin, touhu jatkuu samalla tavalla kuin ennenkin. Väkiparran mahdollinen lähtö vaikuttaa sen verran, että Aho varmasti valitsee uuden luottomiehen hänen tilalleen. Näckel oli käsittääkseni Ahon valinta ja hän jatkaa tiimissä.Kyllähän tuossa kuviossa tietysti vähän haisee tuo että Aholle sanellaan seurajohdon taholta että hänen on luovuttava itse haluamastaan apuvalmentajasta seurajohdon tahdon edessä. Peter Ahola ilmeisesti seurannut TPS:n manöövereitä ja kokeilee samaa politiikkaa Espoossa?
Mä veikkaan että supistetaan tolla yhdella valkulla ja siksi Väkiparta ei ole saanut jatkoa. Uskon että kuluja karsitaan ja ihan hyvin ne kolmosvalkun hommat voi jakaa Lehterälle ja Näckelille. En usko että tulee olemaan hirveen suuri ongelma kun vaikuttas että Aho on sellainen tyyppi joka tykkää pitää langat tiukasti omissa käsissä muutenkin.Jos valmennusryhmä on saman kokoinen kuin nytkin niin sinne tullee vielä joku, tosin voidaanhan sitä kaventaakin.
YLEn juttua lukiessa tulee ensimmäisenä mieleen, että mitähän tämä toimittaja tietää Lehterän valmennusmetodeista tai filosofiasta? Ei taatusti ole käynyt katsomassa tarpeeksi A-junnujen matseja, että osaisi edes kertoa, millaista pelityyliä Lehterä ylläpitää siellä. Se, että hänet leimataan valmentajaksi, joka tyyliin väkisin haluaa nostaa tyyliin puolet nykyisestä joukkueestaan ensi kauden liiga-Bluesiin kuulostaa jo täysin uskomattomalta sonnalta. Tällaista voisi odottaa eräältä IL:n toimittajalta, mutta nyt siis myös YLE vajoaa näin alas.. Muuten en ottaisi näihin kantaa ollenkaan, mutta kun osa tuntuu ottavan nämä toimittajien omat ajatukset faktoina ja vetävät ranteet auki samantien...
Samaa mieltä, täyttä skeidaa koko juttu. Tosin tuollaiset jutut kannattaakin ottaa ihan pelkästään spekulaationa. Silti ihmetyttää että esitetään faktana "Valmennusduo Jyrki Aho-Tero Lehterä ei toimi, Bluesin seurajohto leikkii tulella." Kaverithan eivät ole valmentaneet yhdessä vielä ollenkaan.