Re: Re: Muuta IFK:sta
Viestin lähetti seetre
Mun mielestä sakella on kyllä menossa se epävarma kausi jo tällä hetkellä. Joka peliin 1-2 helppoa, narripeli + ässien kolmas. Hasardimaista mailankäsittelyä, epävarmat torjunnat jne. Tulee melkeen Lundell ajat mieleen kun joka vetoa pitää pelätä.
Tuosta olen kyllä eri mieltä. Olenkohan mielipiteineni aivan yksin väittäessäni, että Sakke olisi jopa kehittynyt mailapelissä. Ja ei - minun ei ainakaan ole vielä toistaiseksi tarvinnut pelätä Saken ollessa maalissa. Muutama helppo on mennyt, mutta eikös niin tuppaa tapahtua vähän kaikille. Ihan hyvin siis Sakke on mielestäni tähän asti pelannut, ei olla maalivahtipeliin vielä kaaduttu.
Siinä olen kuitenkin samaa mieltä, että koko kautta en usko vanhan herran pysyvän ehjänä - en ainakaan näillä peliminuuteilla. Kovasti siis minäkin ihmettelin Strömbergin siirtoa Mestikseen, hänen kun minun tietojeni mukaan piti olla melko selkeä kakkkosvahti.
Toisaalta, mistäs näitä ikinä tietää.. Rumba jatkuu taas lauantaina, sen pelin jälkeen ollaan taas vähän viisaampia joukkueen todellisesta iskukyvystä.
[edit: turkkilainen näppis teki taas tenän..]