Muutenkin huonoa pelisilmää avata tuollainen adressi jotenkin "vakavalla mielellä", koska ainahan nuo lähtee ihan käsistä. Ihan hauskaa settiä siellä oli, ei pidä ottaa liian vakavasti.
Joo tuntuu tosiaan että suurin osa noista adresseista on aivan höpölöpöä, ja allekirjoittajina on aina noita hupiukkoja hienoine nimineen. Hauskahan noita on lukea, ja rinta pystyyn
@Jester79 ja kohti uusia virityksiä, ja mieti positiivisesti, sait itsensä Antti Törmäsen allekirjoittamaan tuon! Ehkä se reppana haluaa itsekkin potkut, mutta ei vaan kehtaa pyytää niitä, tulee huono merkintä CV:hen. Lyön myös vetoa että itse aito Tom Nybondas on käynyt tuon allekirjoittamassa, hallituksen palaverissa se sitten taas muistaa että sehän vois itse vaikuttaa muutenkin kuin netin adresseilla.
Mielenkiintoista nähdä että laitetaanko Stögö kauden päätteeksi kilometritehtaalle, tuskin häntä enää tämän kauden aikana potkitaan. Se ovi on jo varmaan sulkeutunut, toki aina mahdollista että tulevaksi kaudeksi on päätetty jo joku nimi, ja hänet päätettäisiin tuoda jo loppu kaudeksi ruoriin, epäilen kyllä tätäkin vaihtoehtoa. Todennäköisemmin lanseerataan uusi turbulenssin vastainen kampanja Vol.2, pääosassa Nybondasit, isä Tomtom ja poika Dan, Tomtom vetää UTJ:n virkaa sopimuksella 2025-vuoteen asti, jonka jälkeen ruoriin tulee Tomtomin oppipoika Dan, tai hallituksen kesken: Dantom.
Osa meidän faneista on toivonut ettei päästä sääleihin, ja että se herättäisi hallituksen kenkimään Nybondasin, jos näin olisi, niin myös itse toivoisin sääleistä tippumista, mutta en vaan usko tuohon. Epäilen ettei hallitus katso tarpeeksi menneitä projekteja, vaan tuijottaa sokeasti että mikä tässä kaudessa meni vikaan, ja onhan se totta ettei Nybondas ole pääsyyllinen tämän kauden konttaukseen, kun puhutaan puhtaasti tästä kaudesta ja tästä tuloksesta. Törmäselle tästä kaudesta menee ikävä kyllä suurin vastuu, päävalmentajalla on valta joukkueessa, joten hänellä on myös vastuu siitä kokonaisuudesta. Stögö ei voi myöskään selitellä konttausta huonolla rosterilla, koska rosteri oli lähtökohtana Liigan kärkeä. E: Pari muokkausta.