Adressi: Jorelahti TAKAISIN!

  • 6 460
  • 44
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En malta olla laittamatta tätä adressia pystyyn, jota jo menet kavereistanikin ovat pyytääneet. Kaverini, jotka eivät tänne kirjoita, mutta lukevat palstaa sitäkin enemmän. Olen heidän kanssaan samaa mieltä siitä, että tältä palstalta puuttuvat huumori, hulluus ja sisäpiiriläisyys. Kaikkea tuota oli täällä jo ripaus, kun Jorelahti oli keskuudessamme, mutta hänen poistuttuaan (pari tuntia sitten) toiminta on muuttunut jälleen tylsäksi, mitäänsanomattomaksi puuroksi. Kaikki hauskuus on poissa. Kaikki tieto on poissa. Minä (ja monet muut) vaadi(n/mme) niitä takaisin. Ja nimenomaan Jorelahden muodossa!

Sen verran voin kertoa, että Jorelahti itse on sanonut, että innostui "loppuvaiheessa" liikaa, ja homma meni lopulta täysin överiksi. Kun näytti siltä, että hän vääjäämättä menettää kirjoitusoikeutensa, hän heitti koko homman täysin läskiksi. Homman pitäminen raiteillaan ei ainakaan helpottunut siinä vaiheessa, kun jokainen vastaantulija piikitteli, ja vajaaksi haukkui. Alkuunhan Jorelahti kirjoitti oikein asiallista ja hyvää tekstiä, mitä nyt niitä muutamaa kieliopillista virhettä lukuunottamatta. Jorelahti on luvannut, että myös tuolla saralla tulee parannusta. Lisäksi Jorelahti panostaa tulevaisuudessa laatuun, ei niinkään määrään.

Jorelahti pyysi, että pistäisin tämän adressin pystyyn, ja kun minä, ja monet muut hänen huikeita analyysejään ja spekulointeja olemme kaivanneet, niin ajattelin, että miksipäs ei. Hän aikoo anoa kirjoitusoikeuksiaan jossain vaiheessa takaisin. Toivon, että tämä adressi edesauttaa kirjoitusoikeuksien saamista. Jos kaukaloon huudellaan persoonia, niin miksei tännekin? Menetimme juuri yhden, on aika hommata hänet takaisin.

Ja jos joku ihmettelee, mistä tunne tämän Jorelahden, niin hommahan lähti siitä, kun Jorelahti YSTÄVÄLLISESTI ja AJATTELEVAISESTI MUILLE jakoi HIFK-aiheisia biisejään. Minulle hän antoi muutaman Messengerin kautta, ja näin ollen olin viimeisimmät päivät hänen kanssaa puheyhteydessä. Hyväsydäminen HIFK-fanaatikko, joka on viimeiset vuodet ravannut yhtenään HIFK-matseissa kausikorttineen kaikkineen, ja meidän kaikkien iloksi myös urkkinut, ja saalistanut tietoja mahdollisia pelaajahankintoja koskien.

Jorelahti = Jatkoaika

Ja nimi alle: Mauno Ahonen
 

Jantsa#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, HJK, Liverpool FC
Ehdottomasti samaa mieltä. Keskustelut kaipaavat väriä etenkin näin kesäaikaan. Jorelahti takaisin!!!

Allekirjoitus: Jantsa#11
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
En allekirjoita, sillä Moderaattorit eivät tee päätöksissään virheitä. Olen antanut itselleni kertoa, että Jorelahti oli Moderaattorien vanha tuttu - ei siis mikään poikanen enää. Pidetään Jatkoaika nuorten ja kauniiden temmellyskenttänä. Pysyköön Jorelahti lestissään ja urkkikoon sinulle, teille ja noille tietoa pelaajahankinnoista vastakin.

Eipä sillä, Manu, ajatus on tärkeintä. Säästä ripaus tuota yhteisöllisyyttä joulun tienoolle.
 
En itsekään allekirjoita, vaikka Jorelahden tuotoksia olikin hauska lukea, niin hänet on eri nimimerkeillä kuitenkin potkittu palstalta pois jo tätä ennen, eli läksyt olisi pitänyt oppia jo.

Saa nähdä koittaako Jorelahti vielä kerran uuden nickin voimalla...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
HERÄTYS!

Voisin lyödä omasta nimimerkistäni vetoa että jos mahdollisesti Jorelahdelle palautetaan kirjoitusoikeudet, hän kirjoittaa asiallisesti. Jorelahti on fanaatikko, jonka kaikki IFK-kannattajat ovat varmasti nähneet Helsingin Jäähallissa. Jorelahti on hyvä ihminen ja antoi täysin väärän kuvan kirjoittamalla typeryyksiä. Itsekin kehotin Jorelahtea pyytämään nimimerkkiänsä takaisin ja minä ja jatkoaikaystäväni teimme tämän adressin ja todellakin allekirjoitan tämän. Jatkoajan keskustelupalsta oli täysin pimeä, mutta kun Jorelahti tuli keskuuteemme, näkyi jo valoa tunnelin päässä, kunnes Moderaattorit astuivat valon tielle. Jatkoaika totisesti tarvitsee huumoria ja hauskuuttakin näihin keskusteluihin mukaan, jotka ovat olleet tylsihköjä. Täten toivon syvästi että Moderaattorit antavat Jorelahdelle vielä yhden mahdollisuuden. Jorelahti ajettiin ahdinkoon kun häntä syyteltiin ja piikiteltiin jokaisessa viestissään. Siinä se homma karkasi käsistä kun rohkeasti aito ikuinen IFK-fani rupesi puolustamaan itseään. Jos Jorelahdelta viedään lopullisesti kirjoitusoikeudet, olisi se lähes samaa jos Pärssinen ja Kuhta vietäisiin Harkinsin viereltä. Harkitkaa edes kirjoitusoikeuksien palauttamista. Oli kiva aina tulla viestikeskusteluihin mukaan kun Jorelahti oli mukana.
Yhtenä päivänä pääsi oikeen nauru kun huomasin että melkein jokaisessa ketjussa viimeinen viesti oli Jorelahdelta.
Jore on jatkoajan Jere!

HIFK is the BEST! and ''Jore'' is the BEST!
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Kuka piru Jorelahti oikein on/oli? YV:nä jos ei muuten kehtaa...
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Huomionkipeä jätkä, kun pyysi itse addressin avaamista.

En allekirjoita.
 

Mauno Ahonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti dude
Huomionkipeä jätkä, kun pyysi itse addressin avaamista.

En allekirjoita.

Ei varsinaisesti huomionkipeä, vaan tämän avulla hän yrittää saada helpommin kirjoitusoikeudet takaisin. Aika kärkkäästi arvostelet muita, mutta silti itse tulet ihan noinkin tärkeän asian tähän ketjuun ilmoittamaan?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jorelahti pyysi ketjun avaamista siksi koska haluaa vielä yhden mahdollisuuden. Tahto on pojalla kova ja varmasti antaa asiallisia viestejä kunhan vain saisi mahdollisuuden. No, moderaattoreita ei voi kiristää ja heidän päätöstään täytyy kunnioittaa mutta kyllä saa myös antaa kritiikkiä. ANTAKAA MAHDOLLISUUS hänelle.
Loistava ihminen mutta vaikkei kirjoitustaidot liene sieltä parhaasta päästä, on henkilö yksi Jäähallin parhaimpia tyyppejä.
Ja keskusteluun tarvitaan nuorta näkökulmaa enemmän!
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ööö, kuka? Voisiko joku ystävällisesti valaista minua kuka henkilö on kyseessä ja mistä syystä hän sai bannit?
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Jorelahti on kovimpia jätkiä, joita maailma tuntee. Hän joutui kuitenkin tukkanuottasille Moderaattorien kanssa ja kuinkas niissä yleensä käy. Oikeus voittaa ja Jorelahti on painettu unholaan.

Itku pitkästä ilosta!
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Väriläiskä ja synnynnäinen humoristi mies tosiaan oli. Jorelahti kuitenkin rekisteröity uudelleen vaikka oli jo pelikieltoa saanut eikä hänen kirjoituksensa palstan standardeja täyttäneet. Moderaattorit tekivät päätöksensä ja pysyvät varmaan siinä. Hieno ele kuitenkin, vaikkakin Jorelahden pyynnöstä toteutettiin.

EDIT: Niille jotka eivät Jorelahtea tunne voivat mennä HIFK-osiolle katselemaan tuoreimpia viestejä.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä kaikkien lätkäfanaatikoiden äiti Jorelahti taisi vain innostua hieman liikaa tänne kirjoitellessaan. Pohjimmiltaan Jorelahti kuitenkin tarkoitti vain hyvää, mutta ei sitä viesteissään ehkä pystynyt täysin näyttämään.

Tämä kaveri kuitenkin tietää lätkästä paljon, seuraa sitä innokkaasti ja haluaa ystävällisesti jakaa mielipiteitään muillekin. Nyt saattoi ampua vähän yli, mutta tulevaisuudessa Jorelahti tulee varmasti tuomaan sisäpiiritietoa muiden ulottuvilla asiallisemmin.

Muut nimimerkit intoutuivat piikittelemään Jorelahtea vähän liiankin kärkkäästi, joten hän tietäen, että kirjoitusoikeudet menee kuitenkin, laittoi vahvimmatkin mielipiteensä esille.

Kaiken kaikkiaan Jorelahti tarkoitti vain hyvää ja on harvinaisen kova lätkäfriikki ja tuo lisäksi ripauksen huumoria tähän välillä liiankin vakavamieliseen touhuun.

Jatkoaikakin tarvitsee oman väriläiskänsä!

Allekirjoitan: Wiltord
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Ei Jorelahti mitään adressia tarvitse, luultavammin Jorelahti on jo tullut takaisin uudella nickillään. Jokainen voi arvata minkä nimisenä hän nykyään vaikuttaa. Mutta jotain hyvää Jorelahdessa oli. Hän vilkastutti Roster Watch - ketjua suunnattomasti, siitä kiitos hänelle. En todellakaan allekirjoita adressia.

- Tinke-80
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikös arvon Jorelahti ollut sama kuin red-heart tai Aina punainen? Noista viesteistä päätellen oli...

Kyllähän mä kaverille vielä mahiksen antaisin, mutta taitaa Modet vastustaa?

Asiasisältöä toki kaipaisi, koska fanaattisuus paistoi kirkkaasti viesteistä läpi.
Pelkkä fanaattisuus ei ole tae hyvään kirjoitustaitoon!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Modejen ilmosta:
Moderaattorit



Rekisteröitynyt: 09.08.2001 Kirjoitusoikeuksien poistamisia
--------------------------------------------------------------------------------
Nimimerkki Jorelahden kirjoitusoikeudet ovat peruttu. Nimimerkki oli Moderaattoreiden Wanha Tuttu. Sama herra kummitteli myös nimimerkille HIFK is the BEST!

HIFK is the.... jutut alkoivat yhtäkkiä naurattamaan.
Hassu homma kaikenkaikkiaan.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Toivottavasti Jorelahti ei ole Jere Karalahti tai kansanedustaja Jere Lahti.

Vaikka kielellisesti Jorelahden kirjoitukset ovat olleet vain Tony Halme -tasoa niin annettakoon se hänelle anteeksi. On jollain tavalla piristävää, että HIFK palstalla kirjoittavat erilaiset ihmiset. Olisi melko tylsää, jos muutama tyyppi kävisi viinilasin ääressä kuivaa akateemista keskustelua. Ainoa asia, mikä Jorelahdessa kunnolla jurppii on se kokoonpanoehdotusten päivittäinen listalleheitto. Muuten ihan ok jannu.

Jorelahden sensurointi tuo mieleen DDR:ää ihannoivan peruskoulujärjestelmämme, josta sain itsekin nauttia 70-luvun lopulta lähtien. Kaikki yhdestä tasapäisestä muotista.

Allekirjoitan.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Jorelahdesta en tiedä, mutta haluaisin moderaattoreiden antavan enemmän pelikieltoja TPS:n kannattajille, he kun tuntuvat olevan erityissuojeluksessa.
 
Tekiköhän Jorelahti nyt jo jonkin sortin ennätyksen?
Lensi yhden päivän aikana kahdella nimimerkillä pihalle, nyt kun tuo HIFK is the BEST nimimerkkikin sai lähteä?

Vieläkö se tulee takaisin? Veikkauksia?
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä luulen että sillä on vielä muutama nick joilla on vielä oikeudet voimassa.

§16 Kullakin kirjoittajalla saa olla käytössään vain yksi nimimerkki. Mikäli kirjoittajan havaitaan käyttävän samanaikaisesti useita nimimerkkejä, tullaan hänen kirjoitusoikeutensa poistamaan eikä uusia myönnetä.

Vai että on palstan säännöt tiukentuneet? Kuinka sokea voi olla moderaattori, kaikella kunnioituksella kysäsen?

edit. tsekatkaa -REDS-, allekirjoitus samanlainen kuin "Joren jengillä"...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Jorelahti on selkeästi The original Lasu FF:ltä! Uutta nickiä lähtee koko ajan... No leikki leikkinä. Lueskelin tuossa Jorelahden tuotantoa ja meininki parani koko ajan loppua kohden. HIFK:n Roster watch-ketjussa alkoi mennä jo hulinaksi ja mikäs sen mukavampaa. Tuo vähän väriä palstalle. Siispä allekirjoitan tämän. Tosin eiköhän Jorelahdella ole taas uusi nimimerkki...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mielenkiintoista. Vaikka olenkin suhteellisen laajasti selaillut Jatkoajan keskustelupalstaa, niin eipä ole nimimerkki Jorelahden kirjoitukset hyppineet silmille. Eipä ole minua sitten liiemmin koskettanutkaan. Kirjoittajia tulee ja kirjoittajia menee, yksi pois pelistä ei ole mikään lopun alku.

En allekirjoita. Se on lisäksi turhaa, koska modesedät/tädit (onko niissä tätejä?) eivät tälläisiin adresseihin mene mukaan kuitenkaan. Korkeintaan heilauttavat lukon tämän ketjusen päälle...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Aikamoista tohelointiahan tuo Jorelahden touhu suurimmaksi osaksi oli, mutta eipä hänen viesteistään juurikaan haittaakaan ollut. Kuten joku jo mainitsikin, vilkastutti keskustelua tuolla HIFK-puolella, ja sehän on ihan hyvä juttu. Tietysti joka tuntiset kokoonpanoleikittelyt olisi voinut jättää sikseen, mutta aika lailla hauskoja viestejän nuo olivat luettavaksi.

En jaksa kitistä jotain tyyliin "turhaa, ei tää auta mitään", vaan allekirjoitan. Eihän siinä mitään häviä.

Onko Kysyttävää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös