Adressi: Jatkopahvi Hulkkoselle!

  • 6 053
  • 54

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Jos tuon KoliZin nimmarin printtaisi suoraan vekkulipaperiin niin eikös sillä saataisi rahat pitemmänkin sopparin tekoon? Homma etenee!

Paras pakkimme, ehdottomasti. Kyllä sinne ruottiin, sveitsiin tai muuhun ambomaahan ehtii rahastamaan vähän ikääntyneempänäkin.
Jj
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Viestin lähetti Jj
Paras pakkimme, ehdottomasti. Kyllä sinne ruottiin, sveitsiin tai muuhun ambomaahan ehtii rahastamaan vähän ikääntyneempänäkin.
Jj

Täältä nimeä alle.

Ei pelkästään TPS, vaan koko SM-Liiga menettäisi Hulkin lähtiessä.

esim. Chlubna-Hulkkonen tapaus eilisen peli avauserässä on maksavan yleisön palkitsemista mitä parhaimmalla tavalla.
Värikkyyttä, Stana!
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Totta kai Hulkkoselle jatkosopimusta! Ei saa päästää ainakaan Jokereihin tai Ruotsiin. Allekirjoitan tämän adressin.
 

Hokimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, HULKKI, Toronto
Kyllä!!!

Pannaan Hulkille vaikka sellanen 5+1 soppari eteen, niin on fyysinen ja osittain kiekollinen peli turvattu muutamaksi kaudeksi!

Ja kyllähän Hulkki alkaa pikkuhiljaa lämmetä noihin taklauksiin, kun saatiin joukkueeseen toinenkin taklaaja (T.B), niin ei tartte Hulkin ottaa koko vastuuta taklauspuolesta!! Tapparaa vastaan tuli jo sellainen "hulkkimainen" pommi!!

Jokke älä vaan päästä hulkkia pois meiltä!!!! Pahvi eteen, niin kuin olis jo!
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Pakkohan tänne on puukstaaki laittaa, vaikkei siitä mitään hyötyä taida olla. Toimis varmaaan paremmin, kun käytäs kahlitsemassa ittemme runsalan ovenkahvaan kiinni.

Hulkille 4+3

Kaiser Soze
 

Dino Koff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
JOUKO, LUE TÄMÄ!!!!

Tee Antti Hulkkosen (#55 ) kanssa heti sopimus kahdesta seuraavasta kaudesta ja optio kahteen näitä seuraaviin kausiin.

Antti on se, jolla on pitkä niskaletti, mutta Antti myös taklaa poiketen tässä kohtaa siitä toisesta niskatukkaisesta, jonka sainasit 4+2 vuodeksi.

Sinä yo-merkonomina varmaankin ymmärrät mitä nyt pitäisi tehdä!!!
 

Muerte

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yleensähän minä en tällaisiin "kerjuukirjeisiin" osallistu, mutta näin hyvän asian puolesta täytyy allekirjoitus suorittaa.

Hulkkosta tahtoo nähdä hän, mielummin monta vuotta vielä.
 

Fedsy91

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Detroit Red Wings, Leijonat, Fedorov #91
Joo, nimi paperiin, kädet alas, vastustajat avojäälle makaamaan.

JOKKE-PAPPA, pyydän ja anon, Antille jatkopahvi
 

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Ehdottomasti kyllä juu! Pahoin kuitenkin pelkään että Virmanen saattaisi olla hereillä eikä unohda tällä kertaa. Tosin Antilla voi myös olla haluja palata "kotiin".
 

reuhka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SUOMI
Pommittajalle jatkopahvi, pitkä ja nopeasti kiitos.

Ei tarttis Kiprun yksistään pitää huolta fyysisyydestä takalinjoilla.
 

Jet-Ace

Jäsen
Pahvia käteen, vaikka pahoin pelkään, ettei se tule onnistumaan. Kun pikkulinnut ovat jo aikaisemmin (ennen jatkosopimusta) laulaneet Hulkkosen halusta palata kasvattajaseuraansa.

Tosin mahdollisuus ulkomaistakin on varmaan kasvanut, vaikka en herraa pidä vieläkään niin tasaisena suorittajana illasta iltaan, että ainakaan NHL kutsuisi. Tai edes maajoukkue.

Miten ne opiskelut kauppakorkeassa mahtavat edetä?
 
K

kangaroo

Kiitos takaisin vaan, otetaan mieluusti. Toisaalta Masan tuntien ei pelaajan mielipiteellä välttämättä paljon merkitystä ole, ja kannattajien näkemyksillä vielä vähemmän.
 

lejon

Jäsen
Viestin lähetti Jet-Ace

Miten ne opiskelut kauppakorkeassa mahtavat edetä?

Minulla on jostain jäänyt sellainen käsitys, että Hulkkosella olisi jo KTM:n paperit taskussaan.

Ja itse aiheesta sen verran, että toivoisin itsekin näkeväni Hulkkosen vielä tämän kauden jälkeenkin TPS-paidassa.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Re: Ei, ei ja ei!

Viestin lähetti vetti
Ja pahoittelut tunkeutumisesta ketjuunne, mutta:

Himaan sieltä !

(Masa, tätä ei enää toista kertaa saa ryssiä!)

Oletko kirjoittanut saman tekstin monenkin seuran palstalle ? ;)
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti Jet-Ace
Kun pikkulinnut ovat jo aikaisemmin (ennen jatkosopimusta) laulaneet Hulkkosen halusta palata kasvattajaseuraansa.

Nimimerkki cobol taisi olla se nimenomainen pikkulintu, joka tiedon liikkeelle pisti. Mä en nyt hirveästi anna cobol:n "varmoille tiedoille" painoarvoa, kun sen verran pahasti ne ovat ennenkin metsään menneet. Eikös kaveri kärsinnyt penaltiakin väärän varman tiedon levittämisestä.

Eikä muutenkaan oikein uppoa "Masa unohti palkata Sm-liigan parhaimpiin kuuluvan puolustajan" selitys. Edes Jouko ei pystyisi tuohon.

Mun käsityksen mukaan Hulk on viihtynyt meillä erittäin hyvin ja en millään usko, etteikö MIB tulisi jatkoa tarjoamaan.
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Viestin lähetti Jet-Ace
Pahvia käteen, vaikka pahoin pelkään, ettei se tule onnistumaan. Kun pikkulinnut ovat jo aikaisemmin (ennen jatkosopimusta) laulaneet Hulkkosen halusta palata kasvattajaseuraansa.

Tällaisessa tilanteessa Tsjei Narvanmaan tulisi viedä arvoisa Herra HULKkonen Stockmannille, ostaa pojalle Tepsin luottokortilla uutuuttaan hohtava, mahdollisimman suuri nahkalompakko, ja iskeä silmää. Eiköhän muuttuisi ääni Pommittajankin kellossa.

Itse kysymykseen - KYLLÄ, KYLLÄ, ja vielä kerran KYLLÄ.
 

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Iceberg
Nimimerkki cobol taisi olla se nimenomainen pikkulintu, joka tiedon liikkeelle pisti. Mä en nyt hirveästi anna cobol:n "varmoille tiedoille" painoarvoa, kun sen verran pahasti ne ovat ennenkin metsään menneet. Eikös kaveri kärsinnyt penaltiakin väärän varman tiedon levittämisestä. Eikä muutenkaan oikein uppoa "Masa unohti palkata Sm-liigan parhaimpiin kuuluvan puolustajan" selitys. Edes Jouko ei pystyisi tuohon.
Mun käsityksen mukaan Hulk on viihtynyt meillä erittäin hyvin ja en millään usko, etteikö MIB tulisi jatkoa tarjoamaan.
Itse asiassa kuulin tuosta palaamishalusta monelta muultakin suunnalta kuin Cobolilta. Tuskin ihan tuulesta temmattua.

Kyllä kai Hulk viihtynyt on oikein hyvinkin, sitä paitsi rooli ja peliaikakin on varmaan ollut mieleinen. Mutta eihän näistä jutuista aina tiedä. Miehestä itsestään ei tuosta saa irti edes taltalla. Ja mitä Hulkin valmistumiseen tulee, ei ole vielä KTM:n pahvit taskussa, vaan gradu on kesken. Kiekkolehden haastattelussa Antti totesi, että panostaa nyt täysillä kiekkoon. Sen verran kunnianhimoa äijästä kyllä löytyy, että olen ihan varma, ettei valmistuminen gradusta jää kiinni.

Go, Hulk!
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Annamaila
Sen verran kunnianhimoa äijästä kyllä löytyy, että olen ihan varma, ettei valmistuminen gradusta jää kiinni.

Jokke vois kirjoittaa sen vaikka aiheesta mikrotalouden pyöritys ja miten siinä epäonnistutaan.
 

kurre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ruotsin torpedokiekkoilijat
Kun on näin hyvästä pelaajasta oma ketjunsa, voipi hyppiä naapuripöytiin. En usko Hulkkosen Aurajoen rannoilta minnekään lähtevän. Silloinhan häneltä loppuisivat elokuvakerhossa käynnit ja espanjan kielen opiskelu professori Liuksen kanssa (ks. Kiekkolehti 24/04). Mutta jos mies jonnekin muualle haluaisi lähteä, olisi hän aina tervetullut takaisin Lappeeseen. Arvostukseni Anttia kohtaan tippuisi roimasti, mikäli hän vielä joskus valitsee Jokerit. Itse en ainakaan lähtisi joukkueeseen, joka ei luottanut miehen kykyihin ennen läpimurtoa. Vaikka kyseessä olisi kasvattajaseura. Hulista vielä sen verran, että mies hallitsee SM-liigan näyttävimmät, kovimmat ja puhtaimmat taklaukset! Pysy Suomessa!
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse kannattaisin Mikko Elorantamaista jatkosopimusta jatkotoimineen.
 

Van der Teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Mavericks, Manchester United, Klubi
Täältä nimeä alle.

Ei Hulkkia voi pois päästää, pakistosta katoaa liian suuri osa fyysisyydestä.
 

Ääninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Suomen A-mj.
Jotenkin on myös sellainen kutina, että Hulk on suuntaamassa takaisin Jokereihin. Joten, tottakai jatkosopparia eteen, jossa voisi olla jokusen euron lisäyskin tämänhetkiseen. Joka tapauksessa kannattaa ainakin ottaa selvää mitkä Hulkin jatkoajatukset yleensä ovat, jotta voitaisiin aloittaa edes korvaavan pakin metsästys. Alkaa olla jo nimittäin sellaiset ajat. Kesällä se on jo huomattavasti vaikeampaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös